06 Kasım 2013

Kasım Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Ta-daammmm! İşte yepyeni bir çekilişle karşınızdayım! Bir önceki postumda çıtlattığım gibi bu ay İrlan Takı'nın sponsorluğunda gerçekleştiriyorum çekilişi... Büyük Beşiktaş Çarşısı'nın en üst katında yer alan İrlan Takı'da hem çok farklı takı malzemeleri hem de birbirinden renkli hazır takılar yer alıyor. İrlan Takı'nın tatlı sahibesi Esin İrlan aynı zamanda atölyesinde dersler de veriyor. Yurt dışından gelip takı dersi alan yabancı öğrencileri bile olmuş! Sevgili Esin bu ayki çekilişim için her güne bir takı konseptini belirledi ve kendi yaptığı takılardan 7 tanesini sizler için seçti. Çok şanslı bir okuyucum bu 7 küpenin hepsine birden sahip olacak! Küpelerin her birinde tahta, fimo hamuru, kumaş, swarovski taş gibi farklı malzemeler kullanılmış. Bence herkesin zevkine hitap edecek bir küpe var içlerinde ;) Ben de her küpeye uygun kombinler hazırladım. Çekilişe katılmak için kulağınızın delik olması yeterli hii hii :) İrlan Takı'nın facebook sayfasını beğenirseniz de memnun oluruz tabii ;) Bakalım sizin favori gününüz hangisi olacak?


106 yorum:

  1. Asik olunasi! Cok guzeller..
    Muhtemelen yorumum een baslarda ama sans bu belki bu defa beni bulur :)

    YanıtlaSil
  2. takılar kombinlere cuk oturmuş.

    YanıtlaSil
  3. Takılara da kombinlere de bayıldım, ben de talibim bu güzel küpelere :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. salı, cuma ve pazar favorim oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Kombinleri ne güzel hazırlamışsın Noni, bayıldımmmm. Umarım şans bana güler.
    mesinkaleminden@gmail.com
    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Vuu hem de yedisi birden ben oliciğim o şanslı :)) Kombinlerden de cumartesi favorim oldu ama küpelerin hepsi çok zarif

    YanıtlaSil
  7. Kombinlere bayıldımmmmm :) Her bir gün birbirinden güzel hangisini beğeneceğime şaşırdım :) hepsine talibim :D

    YanıtlaSil
  8. Takılar da kombinler de çok güzel...

    YanıtlaSil
  9. ay çok güzeller bayıldım katıldım gitti...

    YanıtlaSil
  10. Küpeler de kombinlerde çok güzel. Cumartesi tam benlik.

    YanıtlaSil
  11. Cuma Cumartesi güzelliği:)

    YanıtlaSil
  12. hepsi süper,belki şans banada güler :)

    YanıtlaSil
  13. Hepsini istiyorum hepsini :')
    pembekopuktasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. bu sefer şans banada gülsün lütfen bütün kombinler şahane ama ben o mavili küpede tutuklu kaldım

    YanıtlaSil
  15. kulaklarım delikkk hemde bunlar çoook yakışır ama bir problem ben facebook kullanmıyorum kiii beğenmezsem çekilişe katılamayacak mıyım bu güzellerin benim olma ihtimali olmayacak mı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir zorunluluk yok canım dileyen herkes çekilişe katılabilir ama facebook hesabı olanlar sayfayı beğenirlerse çok memnun olurum tabii ;)

      Sil
  16. Hepsi birbirinden şahane bayıldım..inşallah bana çıkar
    HAYAL DİNİZ

    YanıtlaSil
  17. merhaba, itiraf etmeliyim ki kombinler muhteşem, küpeler şahane... salı ve çarşamba kombinlerine bayıldım :))

    YanıtlaSil
  18. off takılarda kombinlerde süper

    YanıtlaSil
  19. Çoook ama çoook güzeller inşallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  20. hepsi birbirinden güzel kombinlerlede daha bir şık olmuş. mehtapAnk

    YanıtlaSil
  21. hepsi birbirinden güzel.bakalım bu güzel küpeler hangi güzel hanımın kulaklarını süsleyecek.benim olsun ...benim olsun :()

    YanıtlaSil
  22. Cumalari çok severiiimmm :)

    YanıtlaSil
  23. pazartesi yi bu küpeler sayesinde daha çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  24. favorim pazartesi ve salı:)

    YanıtlaSil
  25. Nonim ne şık kombinler yapmışsın öyle... Hergün birbirinden güzel olur bu küpelerle.. Facebooktan zevkle beğendim İrlan Takıyı..
    Her ay olduğu gibi bende talibim :)

    YanıtlaSil
  26. Çarşamba diyeceğim aklım perşembede kalacak, cuma diyeceğim salı da güzel...üüfff..hepsi birbirinden şahane, kombinler de öyle..
    burdan evrene sesleniyorum "bana çıksın, bana çıksın lütfennnn!!! "

    Sevgiyle kalın...

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  27. Ben istiyorum hepsini, ben ben...Harikalar...
    Zumbul

    YanıtlaSil
  28. OOO hepsi süper güzel herkes gibi bende bu ay şanslı kişi olmayı diliyorum.

    YanıtlaSil
  29. Kombinler çok hoş.Facebook sayfalarını beğendim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Nonim çekilişlerinin gediklisi geldi haaaanımmmm :)
    hepsi çok çok güzel, hadi bakalım deneyelim :)

    YanıtlaSil
  31. Salı ve Cumartesi şahane :)

    YanıtlaSil
  32. ahh kalbim pır pır oldu :) nasıl bayıldım nasıl nasıl.Bana bol şanslar,bal kızınla sana öpücükler.

    Berrin

    YanıtlaSil
  33. Hepsi harika. Pazartesi küpesi favorim.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  34. 1.ve 2. küpeyi daha çok beğendim
    umarım çıkar d.gulum@mynet.com.tr

    YanıtlaSil
  35. Hepsi çok harika. Pazartesi favorim.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  36. beşiktaşa her gittiğimde uğrarım tasarımları çok hoş ama ben bu kombinlere de bayıldım. haydi bakalım kime çıkarsa güle güle kullansın şimdiden :)

    YanıtlaSil
  37. Kombinlere bayıldım, son elbise ve ondan önceki tişort hangi markanın acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise Modcloth'dan

      http://www.modcloth.com/shop/dresses/shear-perfection-dress

      T-shirt ise Choies marka ;)

      http://www.choies.com/product/white-falbala-blouse-with-celebrity-pattern

      Sil
  38. KOMBİNLERİN HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL NONİM BENCE SEN BU MODA KOMBİN VS.TANIMLARIN HEPSİNDEN ÇOK İYİ ANLIYORSUN HADİ HAYIRLISI ÇEKİLİŞ İÇİN .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh sahi mi canım bunu duymak ne güzel :)

      Sil
  39. Pazartesi favorim takilarin sahibi benim:)

    YanıtlaSil
  40. hepsi çok güzel umarım şanslı ben olurum.....
    facebook sayfasını da beğendim zaten beğenmemek ne mümkün :))

    YanıtlaSil
  41. pazartesi sendromuna güllerle elveda demek için :) pazartesi küpesi..:) şansım bol olsun,kazanan güle güle taksın:)şehla

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel kombinler hazırlamışsın Noni. Bence bu tarz kombinler hazırlayıp yeni postlar yazmalısın.
    Yeni bir umut yeni bir şans diyorum
    Sevgiler

    mumandbabyanddady@gmail.com

    http://mumandbabyanddady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  43. Pazartesi konsepti gerçekten çok güzel olmuş. Cuma-Cmts-Pazar konseptlerini de beğendim ama en güzeli pazartesi olmuş. Hakikaten pazartesi sendromuna birebir :)

    YanıtlaSil
  44. Salının küpesine, perşembenin kombinine bayıldım..
    Küpelerin hepsi çok güzelmiş, en yakın zamanda yerinde ziyaret etmek lazım.Kim bilir daha neler vardır :)
    Talibim..

    YanıtlaSil
  45. Küpeler harika ,kombinler harika daha ne olsun :) Mor çantaya bayıldım bu arada :D

    YanıtlaSil
  46. bir ihtimal şansımı denemek istedim.

    YanıtlaSil
  47. bayıldımmm :) Benim olurlar mı acaba :)

    iremfb86@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. kombinler harika küpelerde çok hoş hadi bakalım ya nasip:)

    YanıtlaSil
  49. istiyorum istiyoruuum hepsini istiyoruuum bu sefer bana çıksın istiyoruum =)))) fingers cross ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡
    teşekkürleer Noniii =)))

    YanıtlaSil
  50. küpeler harika her birine ayrı ayrı bayıldım

    YanıtlaSil
  51. cumartesi benim günüm ve cumartesi kombini süper...
    handeacarel66@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Küpeler çok zevkli ve şık..Ellerine sağlık Esin :)
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  53. Allah'ım bir küpe delisi olarak resmen hepsine bayıldım! Umarım bana hoş bi doğum günü hediyesi olur ^.^

    Sevgiler,
    Nyuu
    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. Ben de kombinlere bayıldım:)
    Fatma

    YanıtlaSil
  55. Benim için takı alınmalık değil kazanılmalık olunca kıymetli , kih kih;)))))

    YanıtlaSil
  56. bayıldımmmm; kombinler de takılar da muhteşem:) çok şanslı kişi ben olmak istiyoruum:)

    YanıtlaSil
  57. Çekilişe katılmak için 5 tane kulak deliğim var :) Çarşamba, cuma, Cumartesi. :)
    merve-0811@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. Ben de katılmak istiyorum. Favorim çarşamba günü. :)
    sesszgmi@yandex.com mail adresim.

    YanıtlaSil
  59. hepsi birbirinden güzel.bakalım bu güzel küpeler hangi güzel hanımın kulaklarını süsleyecek.benim olsun ...benim olsun :()
    fehimealis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. oooo herkes yorum bırakmış bense daha yeni görüyorumm ühühühüühü, iş yoğunluğundan ancak fırsat bulabildim.
    Bu yüzden diyorum ki, bu yoğunlukta beni haftanın 5 günü şımartacak bu küpeleri istiyorumm noni :))

    herkese bol şans,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  61. kombinler gerçekten harika ve uyumlu..tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  62. Bana çıkar inşallahhhhh. Hepside birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  63. bayildim insaallah benim olur...selamlar. züleyha

    YanıtlaSil
  64. hepsi de çook güzel benim olsunlar.. :))

    YanıtlaSil
  65. Bana cikmaz biliyorum cok guzeller bayildim hayirlisi bakalim
    Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  66. ben de katılıyorum

    YanıtlaSil
  67. tubişankara6/11/13 20:32

    Kombinler de takılar da süper :)

    YanıtlaSil
  68. Nonim çekilişe ilk defa katılıyorumm.Seni çok uzun zamandır takip ediyorum ve çok seviyorum.Çok güzeller.Benimmmmm olsunlarrr.Sabırsızlıkla bekliyorumm.sevgiler...

    YanıtlaSil
  69. Kombinler harika olmuş hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  70. perşembe cuma cumartesi pazar hepsi harika :)

    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Salı ve pazar bayıldım onlara :)

    YanıtlaSil
  72. hepsi birbirinden güzel......

    YanıtlaSil
  73. Hangisini en çok beğendiğimi bulamadım. ^_^

    Serpil K

    YanıtlaSil
  74. Hmm carsamba ve persembe kupelerine bayildim

    YanıtlaSil
  75. Hepsi şahane! Bakalım şans bu sefer benden yana olacak mı? :)

    YanıtlaSil
  76. Hepsi birbirinden güzel kombinler... Özellikle takılara bayıldım... Cuma ve Cumartesi favorim...

    Günnur Gediz
    gunnurgediz@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  77. MERHABA YENİ ÜYENİZ OLDUM.BOL ŞANS HERKESEE:))

    YanıtlaSil
  78. Bende varım çekilişte

    YanıtlaSil
  79. Benim kulaklarda baya bir delik var 11 tane :) bu arada cuma ve pazar favorim..
    Sevgiler
    Selin C.

    YanıtlaSil
  80. pazartesiyi alayim:)EDA

    YanıtlaSil
  81. Salı günü küpesini çok beğendim :))

    Betül C.

    YanıtlaSil
  82. Bende varım çekilişte

    YanıtlaSil
  83. Merhaba pazar günü benim favorim mutlu S.

    YanıtlaSil
  84. Hepsi harika olmuş,ellerinize sağlık.Çarşamba ve pazar tercihimdir ;)

    YanıtlaSil
  85. Küpe en çok taktığım takıdır. Her gün ruh halime ve kıyafetime göre başka bir küpe takarım. Oldukça fazla küpem var evde. Artık kullanmadıklarımı dönem dönem etrafımdakilere versem de yine de oldukça yer kaplıyorlar. Bütün arkadaşlarım, annem ablam da küpe sevdiğimi bildikleri için kolye, yüzük falan değil de sadece küpe alırlar bana. Yedi tane fazla ama bence yine de. Bana sadece bir tanesi çıksın diğer altısı da altı başka şanslı kişiye gitsin isterdim :O).

    YanıtlaSil

  86. Bayıldım, hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  87. küpeler de kombinler de süper
    Ayşe

    YanıtlaSil
  88. pazartesş benim olsun

    YanıtlaSil
  89. Pazartesi ve cumartesiye bayıldım. kulaklarımda da delik mevcut. Sadece şansa kaldı iş :)
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  90. En çok sevdiğim takı küpe,hepsine bayıldım.Lütfen bana çıksın:)
    Ecehan

    YanıtlaSil
  91. Benim favorilerim Salı, Çarşamba ve Pazar

    YanıtlaSil
  92. Favorim Cuma :)
    Sevgiler Burcu Tuncer

    YanıtlaSil
  93. Merhaba ,çok guzeller..Cumartesi favorim..:)

    YanıtlaSil
  94. Çok güzeller... ve çok zevklisiniz,bu güzellikleri paylaştığınız için de teşekkürler.

    İrem Şen.

    YanıtlaSil
  95. Pazartesi ve perşembeye bayıldım ben de. :D
    Blogunuzu bayılarak okuyorum, sevgiler. :)
    fastregina@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. kombinler müthişşş :) küpelerde çok güzel ee bu sefer o şanslı ben olıyım :)

    YanıtlaSil
  97. Benim tercihim Çarşamba :)

    YanıtlaSil
  98. Favorim romantik görünen pazartesi :) belki bu şirin küpeler bana gelmek ister :)

    YanıtlaSil
  99. Harika görünüyor hepsi küpe hastası olarak çekilişi kazanmayı çok isterim irlan takının sayfasını beğendim
    gamzehaseki86@gmail.com
    https://www.facebook.com/gamze.hasekiozdemir

    YanıtlaSil
  100. hepsi çok güzel..bu sefer bana çıksın ama yaa :)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  101. pazartesiiiiiiii beNim oLmaLı :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...