23 Kasım 2013

Nil'in Molfix Videosu :)

Belki siz de farketmişsinizdir. Annelik ile ilgili çok fazla yazılar yazmıyorum çünkü her annenin bebeğini yetiştirme tarzının farklı olduğuna inanıyor, herkesin kendi doğrularına saygı gösteriyorum. Anne bebek ilişkisi çok hassas olduğu için bu konuda kelimelerimi özenle seçiyorum sonuçta bu yazılar her okuyucuda farklı etkiler yaratabilir, anne olanlar benim metodlarımı deneyip aynı sonucu alamayabilir ya da çocuğu olmayanlar okurken çok sıkılabilir vesaire... Bu nedenle blogumda bebeğimle ilgili beğendiğim, denediğim ve tavsiye edeceğim güzel bir ürün veya faydalı olduğunu düşündüğüm bir kaynak veya kitap olmadığı müddetçe annelik konusundaki yazılarımı ileride kızıma vermek üzere kendi günceme saklıyorum. Ne yalan söyliyim okuyucularımı da devamlı bebek muhabbeti ile sıkmak istemiyorum. Bebeğimin ilk agusunun herkesi ilgilendirmediği gibi herkesin bilmesine de gerek olmadığına inanıyorum. Ayrıca Nil düşüp dişini kırdığından beri onunla ilgili bir post yapıp fotoğraf paylaşmaya çekindiğim için blogumda annelik ve bebeğim üzerine yazacak pek bir şey kalmıyor geriye... Ama bu haberi paylaşmamak olmazdı.

Bildiğiniz gibi Nil bir ajansa kayıtlı, bir yıldan beridir Zerin Kültüral Ajans'a bağlı olarak çalışıyor :) 15 aylık bir bebek ve çalışmak kelimesi yan yana gelince komik duruyor olabilir ama bağlı bulunduğunuz ajansın işlerini hangi ciddiyetle yürüttüğü gerçekten çok önemli. Biz ajansımızdan çok memnunuz, Zerin Kültüral ve ekibi işini büyük bir titizlikle yürütüyor, bebeklerin haklarına sahip çıkıyor, örneğin gittiği her işte Nil'in sigortası yapıldı, kimi görüşmelerde yabancı bebek koçları da hazır bulundu. Bu, reklam sektöründe bebek oyuncuların da artık ciddiye alındığının en önemli kanıtı bence... Nil'in görüşmelerde diğer bebeklerle kurduğu ilişkiler, oynadığı oyunlar ve sosyalleşmesi de cabası tabii ;) İleride tatlı bir anı olarak hatırlayacağımız güzel işlere de imza atmaya başladı minik prensesimiz. Bunlardan bizim için en önemlisi Molfix ambalajlarında fotoğrafının yer almasıydı tabii...
Ajansımız geçtiğimiz ay Molfix için bir video çekileceğini söylediğinde çok heyecanladık. Çekimde Nil'e ilk kez meyve suyu içirdik ve onun tepkisini gözlemledik. Çok keyifli bir gündü bizim için... Araya seyahatler girince videoyu yayınlamak bugüne kısmet oldu. Molfix'in facebook sayfasında yayınlanan ve içinde birçok tatlı bebişin ilk meyve suyu deneyimlerinin yer aldığı bu şirin videoyu bakalım siz nasıl bulacaksınız?

33 yorum:

  1. Maşallah çook tatlı yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Maşallah dediğin için de ayrıca teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. Offf çookk şeker... Kız çocukları doğası yüzünden zaten ayrı bir sevimli, güzel oluyorlar... Allah bağışlasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum kız çocukları çok cimcime oluyorlar çoooook :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. NE KADAR DA BÜYÜMÜŞ NİL :) MAŞALLAH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh evet çok büyüdü kuzucuk, biraz da nazlı olmaya başladı ;) Maşallah için çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Her markete gittiğimde bebek bezlerinin olduğu reyonlarda fark etmiyordum dersem yalan olur. Ama şöyle. Nil olduğunu falan hatırlamıyorum da. Acaba kime benzetiyorum yoksa bana mı bebeklerin hepsi çok tatlı geliyor da benzettiğimi sanıyorum diyordum. Ama artık öğrenmiş oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihh kihhh eveeeet o toparlak kafa benim kızımmm :) Gerçi artık o halinden eser kalmadı çok büyüdü bazen markette karşıma çıkınca bu Nil mi gerçekten ya dediğim oluyor valla :)

      Sil
    2. Valla tebrik ediyorum ve küçük artistimize başarılarında devam dilerim :)

      Sil
  5. tütüşü çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Ba-yıl-dım! Ne kadar şirin bir video olmuş böyle ya Nil çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Nil'im de diğer bebişler de çok tatlı :)

      Sil
  7. Nilin resmini her gördüğümde blogunda maşallahını eksik etmem. kırk bin kere maşallah kuzucuğa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, artık nazara çok inanır oldum, bu yüzden burada söylenen her bir maşallah benim için çok değerli!

      Sil
  8. maşallah bu ne güzellik :) molfixle başlar miss turkeyle devam eder güzel nil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kihhh kihhh kızımı şimdiden hazırlıyorum ilerde bir Beren Saat niye olmasın di mi ama ;)

      Sil
  9. Nil hayran kitlesini büyütecek , tek bildiğim bu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler eveeet hepimiz ona hayranız hiii hii :)

      Sil
  10. Oooyyyy ben onu yeriiiiiimmmm!!:)) Harika ya, bayildim! Bütün bebekler cok seker tabii ki ama bizim Nil'imiz en seker!:)
    Gercekten basa alip alip izledim ayni yeri, keske daha uzun görüntüler olsaydi dedim icimden, keske sirf Nil'in videosu olsaydi, banane!:)

    Noni'cigim (samimiyetimi hosgör, insanin sürekli takip ettigi blog sahipleri sanki cok samimi arkadasiymis gibi geliyor, benimsiyorsun zamanla, karsidaki seni iyi tanimasa da sen onu cok iyi taniyormussun gibi geliyor):) annelik ve cocukla ilgili payasimlar konusundaki görüsünüde cok takdir ettim (tam sana yakisir bir tavir zaten):), harikasin.

    Ben kendi adima Nil'le ilgili cok daha fazla post ve fotograflar görmek istesem de, elbette her kararina saygi duyarim (sadece benim mailime yollasan mesela, olmaz mi yaaa?):)

    Can-i yürekten kutluyorum basarilarinizi ve devamini diliyorum. O güzel ailenin güzel yüzleri hep gülsün insallah.
    Cok selamlar!

    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm mesajın bana enerji kattı çok tatlısın! Samimi şekilde yazmana ayrıca bayıldım, ben herkesin içinden geldiği gibi yorum bırakmasını istiyorum, kendini bana yakın hissettiysen ne mutlu bana!
      Beni anladığına da çok sevindim, şu mağazadan bu çantayı aldım, şu elbiseyi giydim demek kolay ama annelik hassas bir konu, böylesine hassas bir konuda da dikkatli yazmak gerekiyor diye düşünüyorum.
      Bu arada instagramı kullanıyorsan eğer oraya ara ara Nili koyuyorum canım, ordan da beni takip edebilirsin ;)
      Güzel yorumun için çok teşekkürler, kocaman öpücükler!

      Sil
    2. Ben maalesef blogdan baska birsey kullanmiyorum :) Ama bazi arkadaslarin instagramdaki resimlerine yine de bakabiliyorum ama sanirim seninkine üye olmadan girilmiyor, tüh... saglik olsun, ben de ara ara buradaki fotograflariyla yetinirim artik, cok tesekkürler. Zaten baslikta "Nil'in videosu" kelimelerini görünce nasil heyecanla atlamisim hemen bir görecektin:)) Videosunu görmek daha da hos oldu tabii ki, cok tesekkürler bu güzel paylasim icin. Ben de cok öpüyorum canim!

      Sil
  11. Hem benim nazarim kesinlikle degmez bikerem, söyliim. Kesin ötekilerin degmisdir, nihahaha! (ay cok fenayim):))

    YanıtlaSil
  12. Ay pardon, cok oldum bugün biliyorum ama en önemli seyi unutmusum: Kocaman bir MASALLAHH! diyorum ve bir avuc mavi boncuk birakip gidiyorum size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısın Ayşecimmm çok ama çok teşekkürler :)

      Sil
  13. Video da Nil de süper! Maaşallah!
    Bir de bir şey söylemek istiyorum. Sizin blog tarzınızdan dolayı böyle söylemeniz normal tabii ama ben mesela kıyafetlerden çok Nil ile ilgili konuları daha ilgiyle okuyorum. Tabii her okuyucunuz farklıdır ama benim gibiler de var diye söylemek istedim. Sıkılmıyorum bebek konularından, keşke daha çok yazsanız! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke ama yukarıda Ayşe'ye de yazdığım gibi annelik hassas bir konu, moda konusunda fikir belirtmek, post yapmak çok kolay ama annelik konusunda hassas davranmak gerekiyor diye düşünüyorum. Belki bu noktada ben de kolaya kaçıyorum bilemiyorum... Benim için doğru olan bir yöntem başka bir anne için yanlış olabilir. Bu açıdan kimseyi yanlış yönlendirmek veya kendi çocuğu ile kıyaslama durumuna sokmak istemiyorum. Aslında ara ara annelik ve bebekler hakkında hoşuma giden yazıları ve ürünleri burada sizlerle paylaşıyorum, sadece anneliğimi detaylandırmaktan kaçınıyorum...
      Çok teşekkürler hem içten yorumun hem de maşallahın için :)

      Sil
  14. Allah'ım nazarlardan korusun çok tatlı fıstık!
    Ben onun agusundan da sıkılmazdım annesi keyifle bakardık gülücüklerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuğbacım :) Allah bütün bebişlerimizi nazarlardan korusun!

      Sil
  15. Nil benim favori bebeğim, yazılarınızı, fotoğraflarınızı görmeyince özlüyorum. Maşallah size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, biraz benden biraz Nil'den yazıp kendi yağımızla kavruluyoruz işte hii hii :)

      Sil
  16. Yoğunluktan tebrik etmeyi unutmuşum :( Özür.... MAŞALLAH güzel Nil'e, bütün bebekler gibi o da çok tatlı. Sibel'cim ben de düşünceli olmanı takdirle karşılıyorum ama bazı arkadaşların da söylediği gibi annelikle ve kızınla ilgili yazılarından da daha da olsa sıkılmam. Anne olduğum için değil. Ben çocuk yapmayı düşünmezken bile hiç de sıkılmıyordum bebek ve çocuk gelişimi ile ilgili yazılardan. Her bilgi ve paylaşım benim için değerlidir. Ayrıca hoşuma gitmese zaten okumam, ama o bilgilere ihtiyacı olanların mahrum kalmasına da gönlüm razı olmazdı..Ama önemli olan senin kafan rahat etsin, artık seni tanıdığım kadarıyla sen de benim gibi hassas ve düşüncelisin, kırmak da kırılmak da istemiyorsun...Senin tüm paylaşımların biz takipçilerini mutlu ediyor canım :) -Esin İrlan-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, çok doğru söyledin kırmak da kırılmak da istemiyorum, ama faydalı olduğunu düşündüğüm şeyleri (Adım Adım setlerinden çıkan anne babalara eğitici yazılar gibi mesela) burada paylaşıyorum.
      Seni ve dünyalar tatlısı Duru'yu öpüyorum kocaman!

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...