01 Kasım 2013

Papağan

Kasım ayına girdik bile! Zaman hızla geçiyor. Geçen sene bu zamanlarda annelik ile bocalıyorken şimdi kendime daha güveniyorum. Ama bu güven yine de kimi talihsiz olayları yaşamanıza engel olmuyor ne yazık ki... Canım kızım geçtiğimiz haftalarda kötü bir kaza atlattı, mama sandalyesinden çok kötü düştü ve kendimizi akşamın bir vakti kan revan içinde acilde bulduk. Hayatımın en kötü anlarından biriydi diyebilirim :( Çok şükür olayı sadece ön dişinin kırılması ile atlattık. Bu da nazar boncuğu olsun diyoruz artık... Melekler korusun tüm bebişlerimizi!
Havalar hala kuruyken açık havada fotoğraf çekme lüksünü sonuna kadar kullanacağım gibi görünüyor ;) Bu arada ben hiç gömlek insanı değilim biliyor musunuz? Eskiden iş hayatımda o kadar çok gömlek giymişim ki şimdi elim asla gömleklere gitmiyor, giydiğimde kendimi çok sıkıcı buluyorum. Papağan desenli bu gömlek ile ısınma turları atıyorum diyebilirim :)
Bu botları Marks & Spencer'da görmüş, rengini çok beğenmiş ama numaramın kalmadığını görünce boynu bükük çıkmıştım mağazadan. Ama sonra kafamda bir ampul yandı ve gidip başka bir şehirde numaramın kalıp kalmadığını sordum. Mağaza görevlisinden maalesef stoklarımızda görünmüyor cevabını aldıktan sonra omuzlarım düşük yenilmiş bir savaşçı gibi terkettim mağazayı. Ama bir türlü ikna olmadım (ne inat ne inaaat!) başka bir gün yine gidip bu sefer başka bir mağaza görevlisine sordum, bilgisayarı açınca ben de yanına gittim (ne gıcık bir müşteriyim di mi :P) ve bingo! Biliyordum iç sesim beni yanıltmamıştı, Ankara'da kalan son 37 numara beni bekliyordu işte! Bu sefer mağazadan omuzlar dik, kaşlar kalkık zafer kazanmış bir komutan edasıyla çıktığımı söylememe gerek yok sanırım :)
Harika bir hafta sonu diliyorum hepimize!

Gömlek: Marks & Spencer
Botlar: Marks & Spencer
Çanta: Six
Küpe: I Am

29 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun, Allah kazalardan belalardan korusun tüm bebişleri

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun nasıl oldu mama sandalyesinden düşme olyı şimdi bende korktum kemeri bağlamıyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aman sakın diyorum kemeri her zaman bağlayın, eşim bağlamadan oturtmuş ben de bağlamadığını bilmiyordum bakmadan masa kısmını çektim kaşla göz arasında düştü :(

      Sil
  3. çokkk geçmişler olsun allah nazarlardan kem gözlerden korusun :(

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Nil kuzusuna.

    Ben de hiç hazzetmem gömlek giymekten. Ütü gerektirdiğinden sanırım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Allah nazarlardan korusun...

    YanıtlaSil
  6. tatlı kızın için çok geçiş olsun allah sağlık sıhhat versin
    ya çantan çok hoşuma gitti link atarmısın rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Çantanın linkini bilmiyorum, ben Palladium'daki mağazadan aldım ayrıca İstiklal Caddesi'nde de var Six mağazası...

      Sil
    2. teşekkür ederim :) ankaradan sevgiler :))

      Sil
  7. Çanta harika,fotoğraflar şahane eline sağlık
    Kuzuma da çok geçmiş olsun ne yaparsak yapalım gözümüzün önündeki kazalara engel olamıyoruz maalesef

    YanıtlaSil
  8. aaahh noniii çok üzüldümm Allahım çok şükür atlatmışsınız :(( bizim de arada dudağımız falan patlıyo vs. o kanı görünce dayanamıyorum sizinkini hayal bile edemiyorum çok fenaa :( çok geçmiş olsun...biz evde yokken bakıcımız barışı mama sandalyesinin tepesinde bulmuş, o zaman bile ya düşseydi diye kendime gelememiştim ben :( çok büyük geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
  9. Çook geçmiş olsunnnnn, Allah korumuş küçük meleğini.

    YanıtlaSil
  10. ayy çok çok geçmişler olsun, allah korusun fıstığı.

    YanıtlaSil
  11. Çok geçmiş olsun, güzel Nil'e bol bol dua okuyun.

    YanıtlaSil
  12. HAYAT VE KURABİYESİ1/11/13 14:59

    Sibelim.. çok üzüldüm miniğime de yaşadığınz onca sıkıntıya da.. çok çok geçmiş olsun.. Allah beterinden korusun miniğimi ve tüm evlatları.. Botlarını çok beğendim. iyi günlerde kullanman dileğiyle azminide kutlamak istedim .. :)

    YanıtlaSil
  13. Çok geçmiş olsun, rabbim beterinden korusun tüm yavruları...

    YanıtlaSil
  14. Çok geçmiş olsun küçük meleğe:((

    YanıtlaSil
  15. Çok çok çok üzüldüm :( büyük geçmiş olsun ...:(

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederiz, Allah hiçbir anne babaya bunu yaşatmasın, bebişlerimiz hep iyi olsun, melekler onları korusun, amin...

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar üzüldüm bilemezsin.anne olduktan sonra hangi bebeğin başına bir kaza bela durumu gelse içim cız ediyor.hep korumak istiyorum onları sanki hspsi benimmiş gibi..allahım korusun hepimizin evladını size de cok geçmiş olsun allah beterini göstermesin (amin)
    Sevgiyle kucaklıyorum sizleri..
    Adanın annesi betül..

    YanıtlaSil
  18. Cok cok gecmis olsun, allah yavrularimizi kazalardan belalardan nazarlardan korusun insallah.

    YanıtlaSil
  19. Cok gecmis olsun Nonim, insan kahroluyor boyle zamanlarda :(

    Bir onceki gomlegin de cok hosuma gitmisti, gidip bi bakicam Marks and Spencer a en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gömlekleri indirimden çok uygun fiyata aldım canım, bir bak bence indirim bitmeden ;)

      Sil
  20. merhaba noni..
    bizde böyle bir kazanın kenrından donmuştuk artık mama sandalyesini en alt kademede kullanıyoruz.
    Gomlege bayıldım bu arada..

    YanıtlaSil
  21. Çok geçmiş olsun, hissettiklerinizi çok iyi anlayabiliyorum çünkü aynı aylarda bir torun sahibiyim... Allah bir daha yaşatmasın böyle kazaları ama ne yazık ki çok meraklılar ve durdukları yerde durmuyorlar herşeyi keşfetmek istiyorlar...Sevgiyle kucaklıyorum ikinizi.

    YanıtlaSil
  22. Hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim, Allah tüm bebişlerimizi kazalardan belalardan korusun!
    Ben de sizleri sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
  23. çok geçmiş olsun çok üzüldüm.:(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...