30 Kasım 2013

Şerif

Bugün erkenden kalktık, malum Niloş bizi en geç 7'de ayağa dikiyor. Kahvaltı sonrası havanın güzelliğini kaçırmamak için yürüyüş yapalım dedik. Parfümümü sıktım, makyajımı yaptım, giyindim, şapkamı taktım, bu kış oversized mantolar moda diye annemin yıllar önce diktiği bol sarı mantoyu üstüme geçirdim. Büyük bir havayla prensimin karşısına geçtim. Yorumu ne oldu dersiniz? "Bu şapkayla aynen şeriflere benzemişsin!" Voinnnkkk voinnnkkk voinnnk! Sen o kadar giyin süslen prensin yorumu bu olsun, olacak iş değil canım cık cık cık :) Amerikan filmlerindeki ağzında tütün çiğneyip etrafa korku salan cool şeriflerin de olduğunu düşünüp aslında şerif gibi görünmenin fena birşey olmadığı sonucuna vararak anında pıssss diye sönen havamı yeniden şişirmeye çalıştım :) Nasıl başarılı olmuş muyum sizce?
Şapka & Kazak & Jean & Çanta: Zara
Palto: Annem dikti
Yüzük: Annemin hediyesi
Kolye: Claire's
Botlar: Cicci Cocco

16 yorum:

  1. Buralar senden sorulur guzel şerifimiz Nonimiz ;) Cok guzel olmussun yine.

    YanıtlaSil
  2. Eveeeet tütünümü yere tükürüp en tok sesimle var mı şerife bir itirazı olan diycem ben :)
    Teşekkürler en azından beni beğenen birileri var böhüüüüüü şerif ağlak şerife çıktı ayol :)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim, her halin ayrı güzel, fıstık gibisin maşallah... Hele o gülüşün yok mu bayılıyorum, Allah yüzünü hep güldürsün, eşin çok şanslı böyle güzel gülen bir hatunu var. Sağolsun benim "koca" da ayağımda panduflar ile beni Ayı Yogi'ye benzetmişti, açıklaması ise çok sevimli görünüyor muşum :))))
    yharman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihhhh kihhhh çok güldüm canım prensinin Ayı Yogi benzetmesine, alem bizim prensler :)
      Amin canım hepimizin gülsün daima!
      Öperim kocaman!

      Sil
  4. bence moda yazarları size bayağı eksi puan verirlerdi. her şey o kadar birbiri ile uyumsuz ki..
    o güzel mantonun içinde o eşofman gibi tişort ne, kot ne ?
    Bu manto yerine deri bir ceket anca giderdi bu kombine.. Bence yani.
    İlk paragrafı okuyunca çok hoş bir şeyle karşılacağım galiba derken, şok şok şok oldum.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten prens vurmuş bir de sen vurma be garibe :)
      Hem o eşofman değil kazak :)

      Sil
  5. çok güzel olmuşsun noni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa beni beğenenler de var hıhhhh gördünüz müüüüü?!
      Teşekkürler Gamzecim :)

      Sil
  6. Şapka ve baykuşlu kolyeye bayıldım.Siyah bir elbise ve kısa deri montla süper dururdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün de öyle denerim teşekkürler ;)

      Sil
  7. Senin her halin guzel ayrica kombine bayildimm çok zewklisin güzel serifim :) ♥♥ ezginin gunlugu*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ezgimmmm sağol tatlım benimmm!

      Sil
  8. Valla bence de harika görünüyorsun yine kalemitim ceynim:)
    Bakma sen bu prenslere, benim de "hanim aga" ya benzetilmisligim vardir vakti zamaninda:)

    Fotolari görünce, acaba dedim ilkbahardan kalma eski fotolari mi paylasti...sanki baharin ilk günlerinde cekilmis gibi görüntüler, sari sari cicekler falan. Ama dikkatli bakinca ve yaziyi okuyunca aktuel fotolar oldugunu anladim tabii (benden birsey kacmaz) :) hem sonbahar da bir bahardir, di mi ya?

    Maasallah sana Noni'cim. Pozitifligin, güler yüzün ve kendine has isigin yetiyor zaten...

    YanıtlaSil
  9. Canım Ayşeciğim o senin güzel bakan gözlerin! Çok teşekkür ederim canım benim :)
    Ağaçların çoğu yapraklarını dökmüş ama sahilde bir noktada hem çiçekler hem ağaçlar çok güzel görünüyordu, prense dedim çekim alanımız belli oldu diye :) Zaten dolaşırken gözleri fıldır fıldır etrafına bakan bir kıvırcık görürsen o kesin benimdir, gezdiğim her yere buradan güzel fotolar çıkar mı diye bakıyorum hii hiii :)
    Öpüyorum tatlı Ayşeciğim!

    YanıtlaSil
  10. Özene bezene aldığım bebe yaka şifon mini elbiseyi giydiğimde beni hizmetçiye benzeten bi koca var benimde başımda noni :) yalnız değilsin arkadaşım öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihhh kihhhh valla ben huylanmaya başladım sanırım bizim prensler gizli gizli eğitime katılıyorlar, eşinizi en kısa sürede nasıl deli edersiniz eğitimi olabilir mesela :)
      Ben de öperim canım :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...