27 Kasım 2013

Tatlı Duru'nun Doğum Günü

Yıllardır blog tutuyorum, blogum sayesinde sayısız dostluklara imza attım, kimi Türkiye sınırları içerisinde oldu, kimi yurt dışında, kimi mailleriyle destek oldu, kimi varlıklarıyla... Blogumun en sevdiğim yanı da bu zaten; bana kattığı güzel dostluklar... Geçtiğimiz aylarda düzenlediğim çekilişte Parti AVM'nin sponsor olduğu hediye çekini sevgili Esin kazanmıştı. Ve bir sonraki çekilişe de Esin'ciğim İrlan Takı olarak sponsor olup kendi yaptığı küpeleri bir okuyucuma hediye etmişti. Böylece güzel bir dostluğun temelleri atılmış oldu :) Pazar günü Esin'in tatlı mı tatlı kızı Duru'nun 1 yaş doğum günü kutlaması vardı. Üsküdar'daki Doğa Anaokulu'nda gerçekleşen bu doğum gününe ben de davet edilince pek mutlu oldum. Hem Duru ile tanışmak hem de Parti AVM'nin süslemelerini yakından görmek için bu fırsatı kaçırmak istemedim doğrusu :)
Ahhh minik prenses o kadar tatlıydı ki; annesine çekmiş hiç şüphesiz!
Doğum günü konsepti Micky Mouse idi :)
Benim yerinde bir dakika duramayan minik cadıyı prensime havale edip doğum gününden birkaç kare yakalamaya çalıştım. 
Kağıttan ponpon gibi süslemelerin bir kısmını Esin kendi yapmış.
Banner, asma süsler, hatıra çerçevesi, cupcake çubukları, kağıt tabak, bardak ve peçete bantları gibi süslemeler ise Parti AVM'den...
Bu arada Parti AVM'nin sahibesi sevgili Özlem'ciğime de sevgilerimi gönderiyorum, tüm ürünleri doğum gününden önce eksiksiz ve zamanında teslim ettiği için ayrıca teşekkür ediyorum!
Pasta çok güzel görünüyordu!
Biz içeride doğum gününü kutlarken Niloş da anaokulunun bahçesinde fink atıp durdu :)
Ama Nil'i daha fazla zaptedemeyince erkenden kalktık, ahh ahhh aklım kaldı o pastada :)
Bu güzel aile ile tanıştığım ve mutluluklarına ortak olduğum için çok mutluyum. Minik prensesleri ile bir ömür boyu sağlıklı mutlu ve huzurlu günler geçirmelerini diliyorum!
Biraz da o gün giydiklerimle ilgili detay veriyim... Küpeleri Esin'ciğim kendi yapmış, çok güzel di mi? 
Bu çantayı yıllar önce Singapur'dan almıştım ve uzun süredir kullanmıyordum, neden kullanmadığımı o gün daha iyi anladım, klipsi devamlı açılıp durdu, çok severim klipsli çantaları ama kullandıkça klips yalama oluyor ne yazık ki...
Salı sallanır, Noni yaylanır :)
Hoşçakalın!
p.s Anaa bugün çarşamba yahu ne salısı, bebekli yaşam insana hangi günde olduğunu bile unutturuyor sanırım hii hiii :)
Deri Ceket: Kenneth Cole
Kot: Mango
Babet: Marks & Spencer
Şapka: I Am
Küpe: İrlan Takı
Çanta: Singapur'dan

9 yorum:

  1. maşallah berakallah allah tüm kötü gözlerden esirgesin nili ve meleklerimizi....Bayılıyorum konsepli doğumgünlerine ikizlerimin doğum günleri ağustosta ama şimdiden başladım hazırlıklara (geçen seneki aksilik doluydu çünkü) Düşünüyorum da noni bebişlerimizi kötü gözlerden,taklitcilerden,gıcık verenlerden kurtarma şansımız yok mu acaba?Dua etmekten başka yol mesela? Keşke şu noninin klozeti gerçek olsa ve ben en başta öz mü öz yakını olupta oğluşlarımı kötü gözle etkileyen,taklit eden kıskanan kişileri yollayabilsem.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmmmm! Ay ne güzel senin bebişlerin de aslan mı yoksa Niloş gibi?
      Kihhh kihhhh keşke gerçek olsaydı canım benim de oraya göndereceğim çok kişi olurdu :) Mesela yolda beni durdurup beni hiç tanımadıkları halde özel hayatıma burnunu sokup bebeğimle ilgili üşür giydir çocuğu, bere tak başına, onu yap bunu et diyen o çok bilmiş teyzeleri gönderirdim :)

      Sil
    2. evet cnm aynı aslanlar sanırım doğum günleride aynı 02.08 .)) ayrıca benim evlilik yıldönümüm ikizlerimle aynı gün nasıl ayarlamışım ama dermişimm...Aynen ya konuşmasınlar sussunlar bende yaşıyorum hala cnm ikizlerim dört buçuk yaşında hala durdurup biri kız olsaydı diyen mi dersin bunlar kızmı (alakaya maydanoz) diyen mi dersin çocuğu küçük olmasına rağmen benim oğluşların sevdiği şeyleri çocuğuna sevdirmeye çalışanlar mı dersin ıyyyyyyyyy

      Sil
  2. Sibel'cim; bir kez daha teşekkür ediyorum...Önce bu şansı verdiğin için sana, sonra da güzel süslemeleri hediye olarak ve problemsiz gönderdikleri için Parti Avm Özlem Hanım'a çok teşekkürler:) Ayrıca sevgili prensine ve tatlı kızına da teşekkürler, seninle beraber partimize geldikleri için..Kocaman öperim sizi:) Sevgiler,- Esin İrlan-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm ne demek, bizim için bir keyifti, esas biz teşekkür ederiz nazik davetiniz için :) Güzeller güzeli Duru'yu öperim! Sevgiler...

      Sil
  3. İYİKİ DOĞMUŞ ŞEKER KIZ NE KADAR DA GÜZEL OLMUŞLAR ANNE KIZ :)
    SENDE YİNE HER ZAMANKİ GİB ÇOK ŞIKSIN NONİCİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) Evet minik Duru'cuk şeker gibiydi, mıncıklamamak için zor tuttum kendimi :)

      Sil
  4. tatlı nilin tatlı annesi;
    annesinin kıyafetleri kadar niloşun da kıyafetleri çok güzel.
    nereden aldığınızı sorabilirmiyim? ayakkabısı da pek güzelmiş.öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  5. Ay çok şımartoorsunuz bizi efeeemmm teşekkür ederiz anne kız :)
    Hemen Niloş'un kombinine geçiyorum;

    Hırka & Ayakkabı: Chicco
    Etek: Yeğenlerimin eski eteği ;)
    Manto: Babaannemizin hediyesi yanılmıyorsam markası NG baby

    Sevgilerimizle!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...