19 Aralık 2013

Güzel bir haber :)


Beni uzun süredir takip edenler hatırlıyordur, bir aralar cam yüzük yapıyor ve siparişler alıyordum. Sonra Moskova'ya taşındık ve bunu orada hobi olarak devam ettirdim hatta yaptıklarımı hobi sayfamda sizlerle paylaştım, bir kısmını çekilişlerimde hediye olarak dağıttım. Sonra Nil'im geldi, gözüm ne takı gördü ne başka bir şey :) Nil'in ayaklanıp kendi özgürlüğünü ilan etmesinden beridir de geri döndüm hobilerime... Ve çok güzel bir teklif aldım geçtiğimiz günlerde... Hazırlık aşaması biraz zaman aldığı için sizlerle şimdi paylaşabiliyorum bu güzel haberi. İçinde birçok farklı tasarımcıyı barındıran Mihera.com sitesi tasarımlarımı çok beğendiklerini ve beni de aralarına katmak istediklerini söyleyince beni bir heyecan sardı yeniden... Sahibinin yüzünde tebessüm yaratmasını hayal ettiğim cam yüzükler ve kolyeler bundan böyle Mihera'daki butiğimde yer alacak. Ayrıca kişiye özel yüzükler ve 100süz broşlarım da çok yakında satışta olacak ;) Şimdilik benden haberler bu kadar, bir sonraki yazımda çekiliş sonucunu açıklayacağım, 9 okuyucuma hediyelerini yeni yıldan önce göndermek istiyorum, bu arada 2014 için şimdiden 3 sponsorum (tamam anlaşıldı belli ki bu 3 rakamı beni çok seviyor :P) belli oldu, yeni senede yeni sürprizlerim olabilir, o yüzden takipte kalalım lütfen ;)

28 yorum:

  1. ne güzel bir haber bu, hem anne hem eş hem marifetli ,böyle atom karınca kadınlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir haber bu, hayırlı olsun Nonicimmm

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim güzel haberler :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim,başarın daim olsun

    YanıtlaSil
  5. tebrik ederim, hayırlı olsun ^.^

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun, başarılar:)

    YanıtlaSil
  7. tebrik ederim canım benim,siteyi inceledim ben de ne güzel seyler yapmışsın Nonim

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş! Emeğine , ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  9. Nonicim tebrik ederim, başarıların devam ederek artsın :) hayırlı uğurlu olsun..

    YanıtlaSil
  10. Sanırım geç tanıdım bloğunu,hiç haberim olmamış cam takılardan :)) harika görünüyorlar,tebrikler...

    YanıtlaSil
  11. çok sevindim. belki hatırlasın özel tasarım istemiştim. ama malesef uzak diyarlardan üzülerek yapamamıştın takipteyim....sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı olsun, çok daha büyük başarıların, mutlulukların olsun yeni yılda inşallah.

    YanıtlaSil
  13. Özlemişiz yaptıklarını...

    YanıtlaSil
  14. Kutlarım canım. Yolun açık,şansın bol olsun!

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir haber:) Tebrikler:)!!!

    YanıtlaSil
  16. Noni ne kadar güzel bir haber, tebrik ederim :)
    2014'ün ilk süprizini almışsın, başarılarr :))
    kolyeyi çok beğenndimmmm
    ehh bizde artık şu çekiliş sonuçlarını bekliyoruzzz huuhhuuu

    sevgiler,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  17. HAYAT VE KURABİYESİ19/12/13 11:17

    Hayırlı olsun Nonim.. çok sevindim. Üretimde olmak sizin genlerinizde var :) Maşallah Allah hayırlı kazançlar versin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. kutlarım, 2014 te başarıların katlanarak artsın:)

    YanıtlaSil
  19. Tebrik ediyorum çok güzel bir haberle yılı kapatıyorsunuz. Bu 2014'ün daha da iyi geçeceğini ifade eder benim için. Başarılarınızın devamını dilerim.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Tebrik ederim canım zaten seni ne kadar mutlu ettiği satırlarından okunuyor :)

    YanıtlaSil
  21. Tebrik ederim.Basarilar...
    Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  22. Valla süper bir olay, senin adina cok sevindim canim.
    Beni yazilarimdan bilenler bilir, hic öyle taki, canta ayyakabi, alisveris merakim yoktur (evet, kadinlarin yüz karasiyim, nihaha!):)
    ama su alttakini (yüzük sanirim?) ben bile begendim, düsün yani:)
    Coook basarilar dilerim Noni'cim!

    YanıtlaSil
  23. Süper haber, başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
  24. çok sevindim. belki hatırlasın özel tasarım istemiştim. ama malesef uzak diyarlardan üzülerek yapamamıştın takipteyim....sevgiler

    BU YORUM BANA AİTTİR. İSMİMİ YAZMAYI UNUTMUŞUM. mehtapAnk

    YanıtlaSil
  25. O yuzuklerin mudavimlerinden biri benimdir kesin.. cok cok begeniyorum. Cokta guzel bir haber bu! Hayirli olsunn :)

    YanıtlaSil
  26. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim, üretmek insanı mutlu hissettiriyor gerçekten de ;)
    Özel siparişleri bundan böyle alabileceğim, blogumdan ve Mihera'daki butiğimden yeni ürünleri de takip edebilirsiniz, sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  27. Ben de tebrik ediyorum, şimdiden kolay gelsin :)
    Bir de söylemeden edemeyeceğim, logo mu denir bilmiyorum ama çizim harika olmuş. Yazı karakterinden kenardaki kadın çizimlerine bir bütün olarak çok başarılı buldum.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...