13 Aralık 2013

Hatırlatma ;)

Yarın annem ve ben 12:00-17:00 saatleri arasında Caddebostan Barlar Sokağı'ndaki Vitriol Cafe'deyiz, annemin geri dönüşüm sanatlarını görmek ve sevdiklerinize değişik bir yeni yıl hediyesi almak isterseniz bekleriz efenim :) Niloş bile yarın orada olacak, aaa kambersiz düğün olur mu olmaz tabii :) Bakıcam kimse gelmiyorsa koyucam cafenin önüne gel ablası gel yaptırıcam kihhh kihhh hain anne bennnn :) Bu işin şakası tabii, biz yarın cümbür cemaat ordayız, gelirseniz çok mutlu oluruz :) Hepinize iyi hafta sonları diliyor, Aralık ayı sponsorlu çekilişimin de gelecek haftaya kadar devam edeceğini iletmek istiyorum. Sevgiler!


6 yorum:

  1. Keşke İstanbulda yaşasaydım kaçırmak istemezdim:((

    YanıtlaSil
  2. Merhaba nonicim , istanbulda olma imkanım olsa koşa koşa gelirdim . bol bol fotoğraf çek emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napalım sağlık olsun canım, ben gelemeyenler için fotoğraf çekerim ;)

      Sil
  3. Gelmeyi çok istiyorum Sibel'cim, hatta aslında dükkanda olmam lazım ama işimi pzt.ne erteledim size gelebilmek için :) Ama hava koşulları ve Duru'nun uyku v.s. saatini denk getirebilirsem gelebilirim..Şimdiden bol şans, bol satışlar..Niloşu ve seni öperim kocaman..(Esin İrlan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canım benim seni çok iyi anlıyorum, bebişli olunca insan bir saat sonrasını kestiremiyor mesela bennn ve Niloş :) Gelirsen çok sevinirim hem seni annemle de tanıştırmış olurum ama gelemezsen de anlarım canım benim, öpüyorum sizi!

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...