07 Aralık 2013

İndream :)

Ahh bir kadının istekleri hiç bitmez mi söyleyin bana! Kış için ihtiyaç listemi belirledim ben; güzel bir çizme, rahat ve şık bir kaban, çok düz olmayan spor bir bot... Aslında bu listeyi daha da uzatabilirim ama tadında bırakıyım :) Bitmeyen isteklerimiz için en ideali indirimleri takip etmek... Choies'ın sitesinde yeni yıl indirimleri ve bir ayakkabı alana ikincisi %50 indirimli kampanyası varmış, benden söylemesi ;)
Siz bu kış için ihtiyaç listenizi yaptınız mı bakiyim?


6 yorum:

  1. Listem yok ama o puantiyeli kaban için liste yapmaya başladım bile :)

    YanıtlaSil
  2. Evet, ben listemi yaptim. Bunlari görünce bu liste baya uzadi maalesef. Listemdekilerin bazilari icin daha bir yigin kilo vermeyi düsünüyorum, bazilari icinse noel babayi bekliyorum. Her ikisi de zor görünüyor.. hayirlisi:)

    Su puantiyeli kabana da bittim bu arada.

    Insallah bu güzelliklerin icinde cekilen fotolarini görürüz burada en kisa zamanda Noni'cigim:)

    YanıtlaSil
  3. O kırmızı çizmeye bayıldımmmmm yanındaki de süper....

    YanıtlaSil
  4. Puantiyeli kaban benim de aklımda kaldı onu istiyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve çok beğendim :))) Sizi izlemeye aldım. Ayrıca kolyenize de bayıldımmm, güle güle kullanın :)))
    Ben de bir yemek bloğu yazarıyım. Bana da beklerim :) http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...