21 Aralık 2013

Lüzumsuz

Haftaya oldukça gergin başlamıştım aslında, annemin sergisiyle ilgili yazdığım sitem dolu yazıdan sonra bazı arkadaşlarım bana gönül koydular, bazen böyle olur işte, siz karşı taraftan beklediğinizi bulamazsınız, karşı tarafın kendine göre haklı nedenleri olur ve bir şekilde uzlaşma sağlayamazsınız. Lüzumsuz yere kırılır kalpler... Neyse hafta başındaki bu gergin havamı Mihera'da açılan butiğim ardından Choies'dan gelen kırmızı eteğim yumuşattı diyebilirim... Kırmızı aslında giyimde nadiren tercih ettiğim bir renktir, nedense benim rengim değilmiş gibi gelir bana... Bu eteği alırken aklım neredeydi bilmiyorum, ama eminim sizin de en az bir kere başınıza gelmiştir lüzumsuz yere yaptığınız alışveriş öyle di mi ;)
Etek: Choies
Bluz & Ayakkabı: İzmir'den
Kolye: Ablamın hediyesi
Çanta: Michael Kors

12 yorum:

  1. yanlış alışveriş olduğuna karar vermeden önce fotoğraflara bir kez daha bakın derim. çok şık çok, zarif olmuş üzerinizde . kolye de ayrı bir güzel. sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bir kez daha baktım şimdi evet sanırım kırmızıya yavaş yavaş ısınmaya başladım :)
      İyi hafta sonları, sevgilerimle...

      Sil
  2. No no noo kirmizi sana cok yakisiyor Nonim. Senin rengin olmaya aday! >.<

    YanıtlaSil
  3. Bence eteğin renginden çok modeli,sizi 35 yaşındaki bakımlı bir anneden, 25 yaşındaki lolitaya dönüştürü veren havasını sevdim ben:))size pekte güzel yakışmış!:)))

    YanıtlaSil
  4. Valla Noni'cim (zaten modayla pek de ilgilenmeyen birinden de bu beklenirdi diyecek bazilari ama) o yüzündeki sicak tebessüm var ya, o etrafina sactigin ışık var ya... ben hep onu görüyorum ve cok seviyorum! Ne giymis olman, ne renk olmasi hic umurumda bile degil...senin o ic ve dış güzelligine hersey yakisiyor.
    Öpüyorum!:)

    YanıtlaSil
  5. Bazen olur öyle...Ama gerçek dostlar affederler birbirlerini :)
    Kırmızı ise, her kadının mutlaka dolabında bulunması gereken bir renk ;)
    Ama ben enn çok kolyeye bayıldım, çok başarılı.

    YanıtlaSil
  6. Çok severim kırmızıyı,size de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  7. GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM CANIM HER ZAMANKİ GİBİ HARİKASIN :)))))) KIRMIZI ÇOK YAKIŞMIŞŞ

    YanıtlaSil
  8. kolye ve kırmızılı sen :) cok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  9. Selam Noni. Yine çok şıksın.

    Senden bir ricam olabilir mi? Sokakta bir yavru kedi buldum,1,5 aylık dişi. sol gözü kör, Sağ gözünü kurtarmaya ve ona ömürlük yuva bulmaya çalışıyorum. Evde zaten 3 tane kedimiz olduğu için biz bakmayacağız ve yuva bulamazsam sokağa bırakmam gerekecek ama hiç istemiyorum. Senin gibi çevresi geniş bir kedi severin bloğunda resmini paylaşırsak belki daha kolay yuva buluruz diye düşündüm. Tabi 'benim bloğum kedi ilan panosu değil' dersen onu da anlarım.Bir de bu tek seferlik bir rica adet haline getirmeyeceğim, söz. Mail adresimi de yazayım belki oradan cevap gönderirsin. elifk_55555@hotmail.com Şimdiden çok teşekkürler.

    Sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
  10. eteğe bayıldım desem

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...