09 Aralık 2013

Sammydress'e Teşekkürler!

Geçen hafta oldukça yoğun geçti diyebilirim, annemin bu cumartesi satışa sunacağı geri dönüşüm ürünlerinin son hazırlıklarını tamamladık ve hafta bitiminde kendimizi güzel bir öğle yemeği ile ödüllendirdik. Bu yemekte yanımda bir de geyiğim vardı bana eşlik eden ;) Noel Baba'dan önce geyiği geldi hii hii :) Bu güzel geyikli kolye Sammydress'in yeni yıl hediyesiydi... Sitede çok ama çok uygun fiyatlı ürünler var, kolyem Çin'den gelmesine ve Şükran günü yoğunluğuna rağmen 2 haftada elime geçti. Hediye için Sammydress'e teşekkür ederim! Hediye demişken tabii hep bana olmaz, çok yakında yılın son çekilişinde sizleri de sevindirecek güzel kolye ve küpelerle karşınızda olacağım ;)
Hepinize harika bir hafta diliyorum!

Kolye: Sammydress
Kazak: Mango
Bere: I Am
Mekan: Caddebostan Cookshop

12 yorum:

  1. Ne tatlısın sen Noni:) Nsıl da yakışmış kolyen,beren...
    Kocaman öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler colette'ciğim (yoksa Nilgün ablacım mı deseydim hangisi daha çok hoşuna gider bilemedim...) ben de seni öpüyorum :)

      Sil
  2. seni takip etmek, bakımlı olduğunu görmek, beni mutlu ediyor noni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, anne olsak da bebeklerimiz bizi yorsa da bakımlı olmayı her şekilde başarabiliriz diye göstermek istiyorum :)

      Sil
  3. Kolyeye bayıldım, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. Kolye harika. keyifle kullanmanızı dilerim...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada şimdi dikkatimi çekti. Çılgın Mevdoş'un kızımısınız??? Aylardır hiç bir şey paylaşmıyor ama okuduğuma göre oldukça yoğun ;) sevgilerimi iletin lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeetttt Çılgın Mevdoş benim annemmmm ve şu anda yanımda :) Sevgilerinizi ilettim, o da size selam söylüyor, inşallah blogunu da yazmaya başlayacak devamlı teşvik ediyorum annemi bakalım ne zaman yazacak ben de merak ediyorum :)
      Sevgilerimizle!

      Sil
  6. Herşey güzel de tavandan çektiğin fotoğraf çok güzel!

    YanıtlaSil
  7. Pek hoşmuş :)
    Lütfen yeni hediye çekilişnde facebook şartı olmasııınnnnn :) facebookla ilgilenmeyenler de düşünülsün :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar;
    Geri dönüşüm ürünleri ne harika bir fikir öyle. Bayıldım! Annene bol şans diliyorum. Geyikleri çok severim eskiden beri. Bu geyik obje de bir harikaymış. Büst şeklinde olması da süper:) Kolyeni de güle güle tak, çok yakışmış çok sevimli.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...