12 Aralık 2013

Yılın Son Sponsorlu Çekilişi !!!

Eveeeet yılın son çekilişini de düzenliyorum ve bu senenin çekiliş dosyasını kapatıyorum :) Bu ayki çekilişimizin sponsoru B&A Otantik Takı oldu. 9 okuyucuma tasarımcı Aysun Sağın tarafından hazırlanan birbirinden güzel takılar hediye ediyoruz! 3 okuyucum kolye ve küpe, 3 okuyucum kolye, 3 okuyucum da teselli ikramiyesi olarak küpe kazanacak. Bu güzel takılara sahip olmanız için Aysun Hanım'ın hiçbir şartı yok! Bu postun altına yorum bırakmanız yeterli. Sevgili Aysun Hanım'ın ellerine sağlık diyor, kendisine ve B&A Otantik Takı'ya sponsorluğu için teşekkür ediyor ve vakit kaybetmeden sizleri aşağıdaki güzellerle tanıştırıyorum :) 
Bu küpeler de teselli ikramiyelerimiz :) 
Takılarla yapılabilecek kombin fikirleri de bana ait:
Nasıl beğendiniz mi?
Eğer bu güzel takılardan bir tanesi de benim olsun diyorsanız o zaman hemen alta tıklayarak yorum bırakabilir ve 9 kişiden biri siz olabilirsiniz ;)

151 yorum:

  1. Allahım ne olur şans bana gülsünn diyorum bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. 5 nolu kolye ...kalp kalp kalp :)

    YanıtlaSil
  3. aaa bayıldım ne kadar güzel seyler yapmış Aysun Hanım ellerine sağlık..bende varım bu güzel çekilişinizde ÖPERİMM

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun.
    bu yıl biterken bari şans yüzüme gülsün diyorum
    9 kişi az değil biride ben olmak isterim İnşallah
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. beğendik tabi bayıldık :)) kız milleti değil mi nerde ıncık cıncık bayılırız :)) ben istiyoruuummmm hadi hayırlısı ;)

    YanıtlaSil
  6. İstiyorumm :) benmelekdegilim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Bugün benim doğum günüm ve İNŞALLAH bu güzel takılardan biri (Mesela kelebekli olanı) benim olurrrr :))

    YanıtlaSil
  8. Takıları da çok beğendim ama kombinlerini daha çok beğendim Nonim :) Bu arada mail atıyorum şimdi sana , fırsatın olduğunda bakabilir misin?

    YanıtlaSil
  9. Nonim takılar bir harika... tüm kolyelere bittim.. nasıl güzel kombinlemişsin.. her ürünü tek tek alıp giyesim var canım.. Sendeki zevk benim için tavanlarda...
    B&A otantik takıya cömertliğinden dolayı teşekkür eder... e artık biride benim olmalı artık derim... :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bu güzel çekilişe bende katılmak istiyorum bende :)) nesrincivan_@Hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bu kadar zamandır merakla okuyorum her çekilişte yorum bırakıyorum belki bu sefer şans benden yana olur.Olmazsa da olmasın okumaya resimlere bakmaya devam :)

    YanıtlaSil
  12. ben teselli ikramiyesinde ki 9 nolu küpeye talibimm! :))
    eline emeğine sağlık Aysun Hanımın.

    Sevgiler,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar, ben de katılıyorum :)
    strawberryy.fieldss@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Her zamanki gibi şahane kombinler ve takılar çok cezbedici... Dilerim 9 şanslı kişiden biri benimdir :)) yeni yılınız şimdiden kutlu olsun,sevgilerimle...
    cansanattasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. çok güzel takılar. özellikle yeşil takıma bayıldım. rica etsem onu alabilir miyim :)

    YanıtlaSil
  16. aa, ilk yorumu ben yazıyorum, süperr. Takılar cok şık gözüküyor, ilk yeniyıl hediyelerim olabilirler :)
    Bu arada benimde çok acemi bir blogum var, uğrarsanız sevinirm.

    YanıtlaSil
  17. Aysun hanım eline gönlüne sağlık takılar harika şimdiden hepsini tek tek kombinledim umarım 9 kişiden biri ben olurum :) herkese mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  18. İlk kolyeyi beğendim noniciğim, bakalım şans ;)

    YanıtlaSil
  19. Hepsi çok güzel. Aysun Hanım'ın ellerine sağlık :)

    nyuuthekitty@gmail.com

    Sevgiler,
    Nyuu

    YanıtlaSil
  20. isteriz isteriz.kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. B&A Otantik Takı'ya ve bu çekilişi düzenleyecek bir blogu olan sana teşekkür ediyor ve rastgele diyorum :))) Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
  22. Hepsi birbirinden güzel ama 2. numara kalbimi çaldı:))
    Onu İzmir'e bekliyorum:))
    İlknur

    YanıtlaSil
  23. İLK 3 KOLYEYİ İSTİYORUM OLMAZSA 2 GRUPDA OLABİLİR (şiiiiiiyyytttt evren al mesajımı).)))))

    YanıtlaSil
  24. takılar çok güzel özellikle 5 numaralı damla küpeler:) 2013'ü sevmedim bari sonu güzel olsun:)

    YanıtlaSil
  25. Bir tanesi de benim olsun :)

    YanıtlaSil
  26. AHU ŞANLI12/12/13 14:30

    Bana çıksın bu sefer,lütfeeen:))

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar,
    Hepsi birbirinden güzel takılar, kombinler de ayrıca şık olmuş :) Ama ne yalan söyleyim benim favorim siyah kolye oldu, bana çıkar inşallah :D
    mail adresim: nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. çok şıklar yapanın ellerine sağlık zevkli olmuşlar.teselli küpeleri tam benlik. MehtapAnk

    YanıtlaSil
  29. Nonimm harikasın! Bu sefer artik son çekilişte bari şansın bana guleceğini umarak varım diyorum! Çok muhteşem takılar. Ellerine yüreğine sağlık yapanların. Sevgilerle:)
    Melis
    monabeillee@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. yeni yılın sağlık mutluluk ve huzur getirmesi dileğiyle :)
    bunlar benim olmalı :)

    YanıtlaSil
  31. Bir nonim klasiğine de daha buyurdum:) hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
  32. ben olabilir miyim :))

    YanıtlaSil
  33. Hepsi birbirinden guzel lutfen bi tanesi bana ciksinnn!!! Herkese bol şans ve musmutlu bir yeni yıl...

    YanıtlaSil
  34. bu sefer kesinlikle benim olmalı... hepsi birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
  35. Takilarin hepsi birbirinden guzelmis. Umarim bir tanesi de bana cikar :) Sevgiler, iyi seneler herkese.

    YanıtlaSil
  36. mavili olanlara bayıldım.. :)

    YanıtlaSil
  37. Aaa şartsız bir hediye çekilişi..inanılmaz :) çok sevindim..
    Bana bol şans diliyorum..
    ve başta sana Noni ve sponsorlarına şimdiden neşe dolu bir 2014 diliyorum..
    sevgiler
    gelincika@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhaba blogunuzla ilk kez bebegimin dogumu icin seker arastirmasi yaparken karsilastim ve bayilsim.su anda 32.haftadayim sabirla Omerimi bekliyorum.bi sansimi deneyeyim dedim.kendinize ve dunya tatlisi kiziniza cok iyi bakin:))

    YanıtlaSil
  39. 8.sıradaki küpelere bayıldım şahaneler :)

    YanıtlaSil
  40. E bırakayım bari yorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E bıraktın gitti gari :)

      Sil
  41. Yine muhtemelen ilk yorumlardan biri benim, gecen sefer oldugu gibi.
    Ama bu sefer umutluyum, ortalara sonlara degil baslara cikacak oda ben olacagim. Butun yil katilip butun yilda kazanamamazlik yapmis olmak istemiyorum,
    Hayde bre, bu sefer bana ciik, sansim geri dooon :))

    YanıtlaSil
  42. Umarım şans bana da güler, kolyeler çok güzeeelllll...
    Ebru/Mersin

    YanıtlaSil
  43. Kolyeler guzelmis insallah cikar

    YanıtlaSil
  44. benide kat çekilişine
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. insaallah yilin son cekilisinde benimde sansim olur......
    züleyha

    YanıtlaSil
  46. Bence de 5 no <3 <3 <3 :)

    YanıtlaSil
  47. çok güzel inşallah bana çıkar h.tufan10@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Şansımızı bir deneyelim bakalım;)

    YanıtlaSil
  49. valla takı tuku almıycam diyorum ama yine dayanamıyorum hepsi güzeller maşallah, bize de nasip olur inşallah:)))
    turkandurmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. yeni yıl yeni güzelliklerle gelsin :)

    YanıtlaSil
  51. En sevdiğim aksesuar takılarrr...Çok güzeller....
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  52. yine umutları yitirmeden yeni yıldan tüm sevdiklerim ve kendim için güzellikler diliyorum :) bu güzelliklerden biri benim olur umarım ;)
    fulyaozduman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Bu sefer biri benim olur mu kiiii

    İyi seneler

    mumandbabyanddady@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. harika takılar umarım bana çıkarrr selamlar ayla-budak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. ben de katılmak istiyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. İlk kez katiliyoruz,sansli olan kazansin.Biz nonimi takipteyiz zaten maksat sansimmizi denemek.cok opuyoruz.mutlu yillar herkeze 😊

    YanıtlaSil
  57. şansımı denemk istedim... sessiz talipçinizim size ve kızınıza bayılıyorum, Allah nazarlardan saklasın meleğiniiziii

    YanıtlaSil
  58. prenses84_1@hotmail.com unutmusuz yazmayi.

    YanıtlaSil
  59. Bana çıkmaz nonicim biliyorum her çekilişte katılmışımdır hehehe bu sefer şans güler bellimi olur.
    Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  60. Takılar harika Aysun hanımın emeğine sağlık , bende varım bu güzel çekilişte .Umarım şans banada güler.
    Sevgiler,mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  61. Çok güzeller :)) geçenki çekilişi kaçırmıştım, bunları görünce çok mutlu oldum...

    YanıtlaSil
  62. Allahtan umut kesilmez diyerek bir çekilişe daha katılıyorum...

    YanıtlaSil
  63. Yılın son çekilişinde benimde şansım olsun:)

    YanıtlaSil
  64. Çoook güzeller dayanamadım, şans:) Selcan

    YanıtlaSil
  65. takılar çok güzel, inşallah bir tanesi benim olur.
    Zeliha-Ankara

    YanıtlaSil
  66. çok şık tasarımlar şanslı olmak dileğiyle denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Şansımı denemek istedim ben de ...Sizi izlemek büyük zevk...

    YanıtlaSil
  68. bu sefer ?? acebaa ??? hadi inşallaaah =))))

    YanıtlaSil
  69. 2014 benim yılım olacağına göre evet evet bana çıkacak:) öpücükler.

    Berrin

    YanıtlaSil
  70. takılarda kombinlerde süper.haydi bakalım sansımıza...

    YanıtlaSil
  71. her ay ısrarla katılıyorum dur bakalım bu ay ne olacak :)

    YanıtlaSil
  72. Yuhuuuu. Küpeleri çok beğendim bre!

    YanıtlaSil
  73. Teselli ödülünü bile razıyım Nonimmmm

    YanıtlaSil
  74. Hediyeler harikaymış. Bol şans herkesr

    YanıtlaSil
  75. Sabırla ve merakla devam.ZEYNO.

    YanıtlaSil
  76. Tasarımlarınız güzel olmuş.Takılarada bayıldım.2014 Yılı şimdiden herkese hayırlı olsun.

    AYSUCUK.

    YanıtlaSil
  77. bende istiyomm.. yeşil küpe ve kolye olsun lütfeeeen :)) sinem

    YanıtlaSil
  78. Çekiliş mi? Hiç kaçırmam, isterim :)

    YanıtlaSil
  79. Sanat eseri resmen bunlar yapanın ellerine sizinde iyi niyetinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  80. Hepsi cok guzel..
    Selin C.

    YanıtlaSil
  81. Ben de isterim.

    Mailim esra_ebru_46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Takılarda kombinlerde çok şık ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  83. 6 numaraya bayıldım şans benden yanada olsun ;)
    ellerine sağlık sponsorumuzun

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. Kismetimde varsa olsun insallah amin :)

    YanıtlaSil
  85. Takılara mı daha çok bayıldım kombinlere mi kararsızım..Hepsi çok güzel.Bu sefer bana çıksın lütfen

    YanıtlaSil
  86. Özellikle küpelere bayıldım

    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Ben de bayıldım hem takılara hem kombinlere.Sevgiler :)
    tubag82@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. neden o 9 kişiden biri ben olmayayım :)

    boz.gunes@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. hepsi birbirinden guzel bayildim:)

    YanıtlaSil
  90. O ilk kolyeye ba-yıl-dım! :)

    YanıtlaSil
  91. Nonim... 1 nr kolye benimmm olsunnnn... lütfen ♡♡♡ sevda

    YanıtlaSil
  92. takılar çok güzel. kombinler harika.
    betül

    YanıtlaSil
  93. Noniiii! Bunlar harika :) Artık bir çekilişte de şans bana gülsüüün :) Olsun gülmezse de şansı yüzüne gülenler güle güle kullansın :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  94. Aysun Hn.ın ellerine sağlık..Bazen başka tasarımcıların takılarını kullanmak da gerekebilir :) Noni her zamanki gibi süper kombinler yapmışsın, herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  95. 5 numaradaki kolye ve 6 numaradaki küpeye bayıldım. Belki şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  96. Küpelere ayrı kolyelere ayrı bayıldım.Aysun Hanım ellerinize sağlık.İnşallah bir tanesi de benim olur:))

    YanıtlaSil
  97. özellikle ilk kolyeye bayıldımmmm :))
    Sevgiler
    Suna

    YanıtlaSil
  98. Aysun Hanım ellerinize sağlık harikalar yaratmışsınız :))

    YanıtlaSil
  99. Süppper süppper, benim olsun 6 numaraaaaaa :)
    tidyghost.blogspot.com
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. ellerine sağlık Aysun hanımın, ben de şansımı deneyeyim:))

    YanıtlaSil
  101. Takılar her zamanki gibi süperrrr...Minik Nil'i öperim..Sevgiler

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  102. yılın son çekişi benim ise ilk katılışım.hade hayırlısı diyorum ve yeni yıl hediyem olıur inş.

    YanıtlaSil
  103. TAKILAR VE KONBİNLER ŞAHANE GERİSİ BAHANE

    YanıtlaSil
  104. bende istiyorum emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  105. Bayıldımmmm... Ne olur bana çıksın biri..(SANE16)

    YanıtlaSil
  106. kombinler harikaa:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  107. Çok güzeller! Ellerine sağlık. Bakalım bu ay şans bize gülecek mi?
    Sevgiler,
    Burcu T.

    YanıtlaSil
  108. hepsi birbirinden güzel.bu güzellikler için sizlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  109. takılar birbirinden güzel yalnız noni senin kombinlerin hepsinden güzel :)
    t.e.

    YanıtlaSil
  110. Aylar önce bende birşey ararken rastladım bloğunuza o gün bugündür hayranlıkla takipçiniz oldum. Bilgisayarın başına geçince nonim birşey eklemiş mi diye bakmadan geçemiyorum. Yüzünüzden gülümseme hiç eksik olmasın , kızınızla, eşinizle mutluluklar :) Gelelim çekilişe hepsi de çok güzel bayıldım bakalım bu defa şans gülecek mi :)

    YanıtlaSil
  111. Merhaba Noni, bu kez yine şansımı denemek istiyorum, ilk yeni yıl hediyesi senden gelsin.
    Bakalım bari bu çekiliş bana çıksaa olmazz mı :)))
    Teşekkürler,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  112. Uzun zamandır takip edemiyordum kizımın 1.yaş günü için fikir edinmek istedimm,aa birde baktım hediye çekilişi :))))

    YanıtlaSil
  113. hiç şansım olmaz böyle çekilişlerde ama belki bu defa...
    sbahcem@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. merhabalar yeni yıl geçmiş yıllara göre daha güzel günler getirmesi dileğimle .... 7 no lu takı hoşuma gitti kurada çıkarsam sevinirim :)
    yaseminkaradagli@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Takılar çok başarılı ama kombinler daha başarılı olmuş :) Ellerinize sağlık. Beğenmediğim hiçbiri olmadı.

    YanıtlaSil
  116. Bu güzel yeniyıl hediyelerinden birine bende talibim, sizinde yeni yılınız şimdiden kutlu olsun, mutlu olun sevgiler Oya Yıldırım

    YanıtlaSil
  117. Sevgili Zarif Hanımefendi NONİ; Mavi Elmadan sevgiler... Takılar emeği geçen hanımefendi ve sizin kadar zarifler..

    YanıtlaSil
  118. İlk kez bir çekilişe katılıyorum bakalım kısmet :)

    YanıtlaSil
  119. senin şartsız şurtsuz çekilişlerini seviyorum noni. umarım bana çıkar:)
    şeyma

    YanıtlaSil
  120. Fiyuuu şartsız hediye :D
    Ben de istiyorum.

    sevgiler
    özge

    YanıtlaSil
  121. hepsi birbirinden güzel ve zarif. kombinler ise süper olmuş. belki ilk defa bir çekiliş kazanırım. sevgiler..

    YanıtlaSil
  122. Hala şansım var mı acaba. Ne kadar çok yorum yapılmış :))

    YanıtlaSil
  123. Noni'cim Aysun Hanımın ellerine sağlık,hepsi birbirinden şık ve gösterişli.
    Kısmet :)
    Gül Nurdan Saim

    YanıtlaSil
  124. şansımızı deneyelim

    YanıtlaSil
  125. mavi ve yeşil harika bende talibim :)

    YanıtlaSil
  126. umarım bana da çıkar :)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  127. Artık şans bana gülsün lütfen bi tanesi de benimm olsun!!!
    DenizzYusuf

    YanıtlaSil
  128. Ben istiyorum ben ben....zumbul

    YanıtlaSil
  129. nonim 2014 te de takıpteyızzzzz :D hedıyeler den bırısı benım olsun ama yaaa cok guzeller :D emra

    YanıtlaSil
  130. Hepsi birbirinden güzeller hangisi olursakabulum

    YanıtlaSil
  131. kesin bana cikmaz ama yine de deneyeyim- sevda

    YanıtlaSil
  132. ilk kolye en iyisi bence bana ciksinnn eda

    YanıtlaSil
  133. Hepsine bayıldım fakat 1.cisi beniiii benden aldııı ! :) Teşekkürler bu güzel hediyeler için:)

    YanıtlaSil
  134. Sevgili Noni 1 ve 2 numaralı kolyeler favorim..Bu güzel çekilişi düzenlediğin için çok teşekkür ederim.. Güzel bir sene geçirmen dileğiyle. Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  135. lütfen bana çıksın lütfen lütfen lütfen:)
    Ecehan

    YanıtlaSil
  136. bende geldim bari bu sefer şans dönsün ŞEYMA ARIKAN calisir.seyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Super 2013 son ayi da gul yuzume
    Gulsum

    YanıtlaSil
  138. hepsi çok güzel ama 1 numara yokmu
    naz77naz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. merhaba
    GFC(Emine KATIRCI)
    eminekat93@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. çoook beğendim bayıldım.:))

    YanıtlaSil
  141. Ben 1'i istiyorum, 2'yi istiyorum bi de 6'yı istiyorum. Aslında hepsini istiyorum......

    YanıtlaSil
  142. kolyeler çok şık gerçekten :)

    YanıtlaSil
  143. hepsi harika inşallah bana nasip olur.

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...