17 Ocak 2014

IST TOO

Geçtiğimiz hafta prensimle baş başa bir gece geçirdik. Puseti restorana sığdırma, Nil'i yemek boyunca oyalama, onu yedirirken bir yandan da yemeye çalışma, tam yemek masaya gelmişken aaa kaka yapmış altını nerede değiştirsem acaba stresi olmadan bir gece geçirmek ne demek biliyor musunuz siz :) Çocuklu olanlar ne demek istediğimi iyi anlıyorlardır sanırım ;) O gece tercihimiz Shangri-La Bosphorus Otel'in içinde yer alan Ist Too oldu... Restoran olmasa da otel ferah havası ve boğaz manzarasıyla beni cezbetti diyebilirim!
Salına salına, aheste aheste yürümenin ne demek olduğunu unutmuşum, bunu arada bir kendime hatırlatsam iyi olacak hii hii ;)
Ist Too'da servis güleryüzlü ve hızlıydı ama sushiler çok sıradandı, açıkçası Sushico ile aynı ayarda diyebilirim... Bu biraz hayal kırıklığı yaratmadı değil doğrusu... Tatlılar ana yemekten daha özenliydi bence! 
Ben en çok Lobby Lounge'da yer alan kitap şeklindeki menüye bayıldım ;) 
Hava kasvetli ve karanlık da olsa sizlere iç açıcı bir hafta sonu dilerim!
Bu arada bu ayın çekilişine katılmayanlar varsa aranızda bir alt posta bakabilirler ;)
Mutlu cumalar & mutlu hafta sonları!

9 yorum:

  1. Fotoğraflarını çeken prensin gerçekten çok güzel çekiyor ama burada senin güzelliğinin katkısı çok büyük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh teşekkür ederim bu güzel sözlerle şımarabilirim şimdi :)

      Sil
  2. yaaa o ne biçim şahane saçlar öyle! :D en sevdiğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir de bana sor :) o hale sokmak için neredeyse bir kutu saç köpüğü kullanıyorum heee hee :)

      Sil
  3. seni çook iyi anlıyorum Noni :)
    ara sıra kesinlikle anne babaların başbaşa akşamlar geçirmesi şart kere şart :)

    harikasın...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi canım çok haklıyım ;) Teşekkürler beni şımarttınız bugün güzeller :)

      Sil
  4. afiyet olsun.bence kız çocuk doğurmanın en kötü yanı lokantada tuvalete götürmek zorunda olmak.siz nekadar sorarsanız sorun çocuğunuzun tuvaleti tam olarak ilk çatalınız tabağınızla ağzınız arasında bir yerlerdeyken gelir ve o çatal ağzınıza gidemeden wc ye gidersiniz ve döndüğünüzde yemeğin tadı kaçmıştır.ben kolayı çocuk bakıcısı veya oyun odası olan lokantantalara gitmekte buldum.henüz aklınıza gelmediyse tavsiye edeyim çok işe yarıyor diye hatırlatmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bu durumun bir de WC kısmı var di mi ;) Biz şu anda sadece bezlerle idare ettiğimiz için henüz o aşamaya gelmedik :) Nil daha çok küçük ve çok hareketli oyun odası olsa bile başında yine benim durmam gerekiyor, bakıcı konusuna da sıcak bakmıyorum ben...

      Sil
  5. oyun alanında düşmesin kalmasın diye ilgilenen bakıcılardan bahsediyorum.günlük yaşamda bende bakıcılara çok sıcak bakmıyorum onun için kamera ile takip edebileceğim bir kreşe vermiştim.ama şimdi ikiside okullu oldularda biraz rahatladım

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...