24 Ocak 2014

Kuzguncuk

Geçtiğimiz cumartesi Kuzguncuk'taydık, Sitare'de canım arkadaşım Evo'mun doğum gününü kutladık. Ne güzel bir semttir o Kuzguncuk öyle! Çok nadide, çok kendine özgü! Bir gün buraya sadece fotoğraf çekimi için ayak basmalıyım kesinlikle! Tadı damağımda kaldı diyebilirim! Bu arada mutlu yıllar canım Evom, seni seviyorum, hayatımda olduğun için çok şanslıyım!!! 
Çevreyi karelerken bir dükkanın önünde o anda çalışan bu tonton mu tonton dedeye rastladım, kendisinden rica ettim sağolsun beni kırmadı, "kepaze görünüyorum şu anda beni çekme" dedi ama bir yandan da bana poz verdi, çok şekerdi! Bir sonraki Kuzguncuk gezimde görebilirsem kendisine bu fotoğrafı hediye edeceğim... 
Ara sokakları bile sürprizlerle dolu! 
Yolumuz yine kesişecek Kuzguncuk, kesinlikle!

8 yorum:

  1. Amca çok şeker yaa..inşallah görürsün ve fotoğrafı verirsin veeeeeee o halini de yani elinde kendi fotosuyla da çekersen muhteşem olur buray ada koyarsın :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba noni,

    kayınvalidemler üsküdarda oturuyor ve 2 haftada bir oralardayız. keşke karşılaşmış olsaydık "aaa noni" diye hemen yolunu keserdim :)
    belki fotoğraf çekerken karşılaşırız :))

    YanıtlaSil
  3. Anadolu Yakası konusundaki bilgisizliğime yanarak baktım fotoğraflara , nasıl güzel sokaklar onlar. Dede tabi ki favorim oldu :))

    YanıtlaSil
  4. Istanbula donersek oyle cok orada yasamak istiyorum ki... Ahh Noni Ahh...

    YanıtlaSil
  5. Mutlu oldum resimlere bakınca ,huzur doldum o muhteşem kapı fotoğrafıyla .Ton ton amcada çok şeker :)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir yer, sadece fotoğraflara bakmak bile huzur veriyor. Noni postlarına bayılıyoruuummm:)

    YanıtlaSil
  7. Kuzguncuk, İstanbul'un içinde bambaşka bir dünya gibi gerçekten de! Benim de en çok yaşamak isteyeceğim semtlerden biri...

    YanıtlaSil
  8. nasıl guzel fotoğraflar onlar nonım :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...