10 Ocak 2014

Niloş & Gymboree

Oynatmama az kaldı doktorum nerde bir güzel kız yüzünden çıldıracağım :) Haa haa haaa bendeki son durumun özeti budur! Ya da şu şarkıyı da size söyleyebilirim; Deli deli kulakları küpeli, deli deli kulakları küpeli :) O küpeli deli ben oluyorum ve şarkılarımın hepsini mavi gözlü birine ithaf ediyorum :) Niloş artık kabına sığmaz bir kız oldu da! Ben kız çocuklarını hanım hanımcık bilirdim, en azından ben öyleydim, ablam öyleydi, gıkımız çıkmazdı, oturur ablam kuzu kuzu bebekleriyle ben de arabalarımla oynardım. Ama Nil öyle mi, maşallah bir dakika oturmuyor hiç! Her dakika koltuk tepesinde, koltuktan sehpaya, sehpadan da kalorifere zıplıyor. Prensle ben yüreğimiz ağzımızda, futbolcular gibi bir o köşeden bir bu köşeye koşuyoruz onu tutmak için. Artık geç anne olduğumdan mıdır bilmiyorum (yaşım 37 oldu bilmem anlatabiloor muyum!) tek başıma onun bu temposuna yetişemez oldum, erken de yaşlanmak istemediğimden en iyisi ben Niloş'u bir oyun grubuna yazdırıyım da enerjisini atsın dedim. Geçen haftadan beri biz de Gymboree'li olduk. Gymboree'de yaş gruplarına göre çeşitli dersler var. Anneler de bebekleriyle birlikte bu derslere katılıyor ama bebeği eğitmen yönlendirdiği için annenin bebeğine aman dur düşeceksin gibi çeşitli müdahalelerde bulunmaması gerekiyor. Biz hem play & learn hem de müzik sınıflarına yazıldık. Dersler dışında free play denilen başlarında herhangi bir eğitmen olmadan katıldıkları serbest oyun saatleri de var. Bizimki play & learn sınıfına bayıldı ama müzik sınıfından nefret etti. Benim hatam tabii, özgürce zıplamak atlamak varken küçük bir sınıfa tıkılı kalmak hiç Nil'e göre değil, bunu bilmem gerekirdi! Enerji kısmına gelince, Niloş evde de yaramazlıklarına kaldığı yerden devam ediyor ama derslere başladığımızdan beri daha erken uyur oldu, artık benimkisi züğürt tesellisine mi giriyor bilemiyorum ama bu da bir şeydir öyle di mi ;) Geçtiğimiz günlerde anneannemizle birlikte serbest oyun saatine katıldık, işte bizimkinin Gymboree halleri...
Orda bile sevecek bir kedi buldu birtanem benim :) 
O bacakların kime ait olduğunu evet doğru tahmin ettiniz :) Nil'in endişeli bakışlarından durumun vehameti ortada zaten :)
Çok şükür içerde sıkışıp kalmadan sapasağlam çıktım yeryüzüne :P
Anneden sonra şimdi sıra Niloş'ta :) 
Gülüyorum ama bir yandan da içim gidiyor bir tur daha geçsem mi diye kihh kihhh :)
Şu bir gerçek ki ikimiz de çok eğlendik o gün!
Hepinize harika bir hafta sonu diliyoruz :)

12 yorum:

  1. Harikasınız Sibel'cim:) Hayırlı olsun Niloşa...Mutlu mutlu eğlensin oralarda. Özendim ben de, nerede bu gittiğiniz yer, biraz bilgilendirmen mümkün mü cnm? Benim gibi merak edenler vardır çocukları adına..Size de mutlu haftasonu olsun..Sevgiler:) - Esin İrlan-

    YanıtlaSil
  2. aaayyy bayıldım maşallah maşallah :)) bende de yaş 30 ama ben de hiiiç çocuğuma yetişemiyorum Noni, yaşla alakalı değildir bence ya da 20 yaşında olmak lazımdı :p çok iyi olmuş sosyalleşir arkadaşlarla ne güzel :*

    YanıtlaSil
  3. kırkbin kere maşallah ya ben bu kıza bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Çocuğundan çok kendi eğlenengiller kulübüne hoşgeldiniz :D
    Bana da hep aynısı oluyor

    YanıtlaSil
  5. Hayat Ve Kurabiyesi10/1/14 12:21

    Maşallah size ya :) Çok iyi yapmışsınz. Hep aklımdaki şey.. Biraz bilgi rica ediyoruz Nonim ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler kızlar :) Merak edenlere bilgi veriyim hemen Gymboree oyun grubu oluyor, İstanbul'da farklı noktalarda şubeleri var. 12 haftalık dersler var. Her ders 45 dakika sürüyor. Nil'in yaş grubu için 3 ders vardı:

    1. Play & Learn: Bir eğitmen eşliğinde oyun oynadıkları sınıf, yaş gruplarına/aylarına göre ayırıyorlar çocukları bu yüzden arada çok büyük yaş farkı olmuyor.
    2. Müzik: Bir sınıfta eğitmen eşliğinde enstrüman çalıp şarkılar söylüyorlar. Nil'in dersinde davul çaldılar, tahta çubuklarla ses çıkardılar, tüllerle dans ettiler ama bizimkini sarmadı bu ders :)
    3. Sanat: Yine eğitmen eşliğinde boyama, kesme gibi etkinliklerle bebeğin yaratıcılığı arttırılıyor.

    Tüm bu derslere anneler veya babalar da giriyor. Böylece minişinizi gözlemleme, oyun oynarken onun bu mutluluğunu izleme şansınız oluyor. Üyelik minimum 3 aydan başlıyor ama bebeğinizin sevip sevmeyeceğinden emin değilseniz deneme dersine de girebiliyorsunuz.

    Nil'in çarşamba müzik, cuma oyun grubu var. Bunun dışındaki günlerde de gelip 1 saat oyun oynayabiliyor, bunun için bir ücret ödemiyorsunuz.

    Daha detaylı bilgi için http://www.gymboreeturkey.com adresine bakabilirsiniz...

    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  7. birincisi saçlar süper olmuş nonim sana çok yakışmış böyle topla sık sık.ikincisi yavru niloşa şöyle kot gibi sert kumaş giydirmesen keşke.tayt ya eşofman la ya da külotlu çorap ve etek ile çok çok daha rahat olur bence .yazık garibimin eğilince popişi açılacak gibi.öperim sevgiler:))

    YanıtlaSil
  8. Bizim şarkımız şey:
    Alis seni çok seviyoruz,
    bir türlü sana git diyemiyoruz
    ama artık anla be Aalliiiiisss :)

    Nil ne kadar tatlı olmuş,büyümüş, saçlar uzamış.
    Gözlerinden de belli zaten sizi nasıl peşinden sürüklediği :)
    Aman boşver be Nonim.
    Hareket iyidir.

    YanıtlaSil
  9. Harika fotoğraflar, ne güzel bir gün, bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. ah noni , kötü bir haberim var sana. hareketli bir çocuksa zamanla
    durgunlaşmasını bekleme. bak kızıma, on yaşında oldu, şimdi sınıftaki
    erkekleri dövüyor..

    YanıtlaSil
  11. Nil süpeeer! Çok tatlı olmuş maşallah! Oyun grubuna yazdırman hem sosyalleşmesi açısından hem de kreş-ana sınıfına alışması açısından iyi olmuş bence. Sevgiler!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...