16 Ocak 2014

Ocak Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Nil'imin bu güzel tablosunu hatırlıyorsunuz di mi? Sakın Beni Unutma'nın bizlere hediyesiydi, şimdi odasında baş köşede duruyor, tabii Nil nerede durmasını isterse! Tablosunu o kadar seviyor ki bazen bizim odamıza bazen de salona getiriyor :)
Sakın Beni Unutma tabloları tamamen kişiye özel hazırlanıyor, ilgi alanlarınız, özellikleriniz, sevdiğiniz şeyler ve hobileriniz ile ilgili sorulara cevap verdikten sonra tablonuz hazırlanıyor. Tabii bu tablolar sadece bebeklere özel olmuyor, dilerseniz yıl dönümünüz için, sevdiceğinizin doğum günü için ya da herhangi bir kutlamaya özel de hazırlanabiliyor. Bence çok değişik ve güzel bir fikir görsel olarak da çok hoş durduğunu söylemeliyim ;) İşte size Sakın Beni Unutma'nın tablolarından birkaç örnek:
Sakın Beni Unutma kız bebek doğum günü tablosu
Sakın Beni Unutma erkek bebek doğum günü tablosu 
Sakın Beni Unutma yıldönümü tablosu
Sakın Beni Unutma yetişkin doğum günü tablosu
Sakın Beni Unutma doğum günü tablosu
Sakın Beni Unutma yenidoğan tablosu
Çok güzel bir fikir di mi? Sizde benimle aynı fikirdeyseniz o zaman bugün şanslı gününüz! Çünkü bir okuyucum kişiye özel Sakın Beni Unutma tablosuna sahip olacak! İster kendi için, ister bebeği için, isterse bir sevdiği için, seçim tamamen serbest! Sakın Beni Unutma'nın çekiliş için hiçbir şartı yok! Tek yapmanız gereken buraya yorum bırakmanız ve tablonuzu kimin için istediğinizi belirtmeniz. Haydi şansınız bol olsun, kazanan Sakın Beni Unutma'sınnn :)

105 yorum:

  1. Selam noni! konsepti kafamda tam oturtamadım ama tabloyu hazirandaki düğünümde planladığım foto köşesi için istiyorum. cell_in_sa@hotmail.com mail adresim. Şu ana kadar sayısız çekilişe katılıp hiç başarıya ulaşamadım ama belki de bu sefer olur kimbilir? :)
    Sevgiler,
    Selin

    YanıtlaSil
  2. ben istiyorumm prensesim için.. Allahım şans bana gülsün nolurrr :)

    YanıtlaSil
  3. çok iyi yaaa oğlum için istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Noniiii, 1,5 ay sonra 1 yaşına girecek kızım için istiyorum ben bunu. Sende gördüğümde çok beğenmiştim. Belki şanslı günümdür kimbilir :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba noni, minik kızım ipek için istiyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Selam canım seni ve niloşu iyi görmek bizi de mutlu ediyor enerjin bizi çok etkiliyor süpersin.gelgelekim cekilişe Martta prensesimin doğum günü onun için istiyorum:-))herkese bol sanşşş:-))))) Sevgiler öpüyoruz ikinizi de

    YanıtlaSil
  7. Bir hafta sonra doğum günü olan oglum için çok isterim ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, ben de kızım Eda için şansımı denek istiyorum.. nilaytetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Kızım için şansımızı denemek istiyorum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Hayat Ve Kurabiyesi16/1/14 13:25

    Şartsız şurtsuz gönlü bol bir sponsar daha. :)
    Bende şubatta 2 yaşında olacak Nehirim için katıldım.
    Hepsi birbirinden güzel tasarımlar olmuş..
    Emeklerine sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. 23 ağustosta evleniyorum :) Evimin bi köşesinde bu tablonun bulunmasını çok isterim :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  12. İki oğlum arasında karar veremeyeceğim için çocukları şöööyyyylee bir devre dışı bırakıp eşim ve kendim için istiyorum:))

    YanıtlaSil
  13. bende ikiz kızlarım için istiyorum

    YanıtlaSil
  14. şahaneler çok iyi bir fikir böyle tablolar. ben de bu ayın sonunda kavuşmayı sabırsızlıkla beklediğim yeğenim için istiyorum. az kaldı 12 gün sonra doğacak ve ben de ilk defa hala olacağım :) onu böyle bir tabloyla karşılamak hepimizi çok mutlu ederdi.

    YanıtlaSil
  15. merhaba 11 nisanda güzel kızımın 1.yaş günü var..onun için çok istiyorum..

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten hepsi ayrı ayrı çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. doğacak oğlum için cok guzel bir hediye olur buuuuu:))

    YanıtlaSil
  18. kardeşimin yeni doğan bebeği için istiyorum

    YanıtlaSil
  19. oğlumu babasını ve kendimi tek bi tabloda birleştirmek için istiyorum :)

    YanıtlaSil
  20. aaa kuduruk oğluşum için çok isterim bunuu harikasın nonimm

    YanıtlaSil
  21. Merhaba, kizim icin istiyorum.Tam da onun begenecegi bi tablo bu...guzel bi karne hediyesi olabilir...
    Sevgiler
    Eylulduru

    YanıtlaSil
  22. Kızım doğduktan sonra biricik aşkımı ister istemez biraz ihmal ettim diye düşünüp üzülüyodum. Hazır 14 Şubat yaklaşırken ona bir sürpriz yapsam ve bu "sakın beni unutma tablosu" ile 20 yıllık aşkımı bir kez daha itiraf etsem süper olur :) Bu sefer ruh eşim, diğer yarım biricik aşkım için çekilişe katılıyorum :) - Esin İrlan -

    YanıtlaSil
  23. Bu kezde 2 gun sonra dogacak yigenim daghan icin katiliyorum sibelcim hadi hayirlisi :)ESRA

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, 3 yaşını Ocak sonu bitirecek oğlum için istiyorum.Çünkü çok beğendim. :)))

    YanıtlaSil
  25. ben oğlum için istiyorum. ilk doğumgününü istediğim gibi yapamadım. inşallah ikincisi istediğim gibi ve bu tabloyla beraber olacak :)

    YanıtlaSil
  26. esim icin isterim :) hadi bakalim umarim bu sefer sansim yaver gider- Sevda

    YanıtlaSil
  27. Oğlum için katılmak istiyorum..Sevgiler tuba:)

    YanıtlaSil
  28. merhaba..mükemmel el emeği tablolar. yakında düğünüm var inşallah ben kazanırım.
    Nişanlım için istiyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  29. Kızım Melina için istiyorum. Sizin sitenizde görüp 22 Aralıkta doğum günümüz anısına yaptırmak istemiştik ama o zamanlar kendilerine ve bloglarına bir türlü ulaşılamıyordu. Umarım hala bir şansımız vardır diye ümit ediyorum. çünkü biz bu tabloyu ailecek çok sevdik.

    YanıtlaSil
  30. ben olmasını çok beklediğimizz sonunda kavuştuğumuz yiğenim Ela'm için istiyorum..çok istiyorumm

    YanıtlaSil
  31. Ne zamandır sevdiğim için ilginç bir sürpriz düşünüyordum, benim olsa ne iyi olur :))))

    YanıtlaSil
  32. hemen benim olursa diye hayal kurmaya başladım. Yeni doğan kızıma mı yoksa oğluma mı kullanırım diye düşündüm. Eğer şanslı ben olursam ikisinden de biraz olacak :)

    YanıtlaSil
  33. cok güzel bir hediye ...gurbetteyim annecim ve babacim icin cok isterim....
    züleyha züleyhabozkurt-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. oğluşum için istiyorum :)) ellerine sağlık
    ayça

    YanıtlaSil
  35. Eşimin 1 ay sonra doğum günüsü var :) Ben de şansımı deneyeyim eşim adına.Çok değişik ve bi o kadar da güzel bişey bu bayıldım açıkçası :)
    belginsamur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. bende kocam ve kendim için istiyorummm :)
    ilk evlilik yıldönümümüz için olabilir meselaa :)
    ısrarla çekilişine yine katııyorum belki bu kezzz :)

    sevgiler,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  37. bende oğlum için istiyorum

    eyupyigitkartal@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. kızımın şansına bana çıksın :)

    YanıtlaSil
  39. bayıldım oğlum için yenidoğan ya da doğum günü panosu olabilir umarım bana çıkarrrrrrrrrrr:) harika bir çekiliş sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Himmmm! Guzel fikirmis eger bana cikarsa ozaman soylesem kim icin olacagini ;)

    YanıtlaSil
  41. Şubat 11 de 3 yaşına girecek kızım için istiyorum...

    YanıtlaSil
  42. Ben de oğlum için istiyorum.Sevgiler:)
    Şeyma

    YanıtlaSil
  43. martta oğluşumun doğum günü tabi onun için isterim şanslı kişi ben olursam
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Istiyorum arkadas, bu sefer istiyorum! :)

    YanıtlaSil
  45. Kendim icin istedigimi yazmamisim :)) baskasina kiyamadim :p

    YanıtlaSil
  46. Ben kızım için diliyorum uğurlu sayısı 11. 11. yaşgünü için inşallah ben şanslı olurum.

    YanıtlaSil
  47. Merhaba 9 Martta 40 olucam kendim için kendime güzel bir hatıra olur.

    YanıtlaSil
  48. Nonicim bu sefer bende kuzum için şansımı deneyeyim ;)

    YanıtlaSil
  49. 1 aylık bebeğim için ne de güzel olur bu hediye nonim =)

    YanıtlaSil
  50. Kızım için şansımı denemek istiyorum, herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  51. Bende oğlum için şansımı denemek istiyorum.Kesinlikle çok güzel bir hediye olur.

    YanıtlaSil
  52. Perihan Ari Sutbakan16/1/14 20:02

    Merhabalar...Ben de Mart ayinda 2 yasina girecek oglusum Ahmet Orhan icin istiyorum...Hadi sans meleklerim yardima gelin lutfen...

    YanıtlaSil
  53. yakın zamanda doğacak canım oğlum Mete için istiyorum.

    YanıtlaSil
  54. Ben oğlumun şansına katılıyorum ama doğumgünü ta temmuzda. Eğer bana çıkarsa hakkımız temmuza kadar saklı kalır mı?

    YanıtlaSil
  55. Cok guzeelllll:) sevdicekle yildonumumuz icin super olur, bu sefer benim olsun noniiiiiii:)

    YanıtlaSil
  56. bizim için istiyorum yani ben ve sevgilim için :)
    goncagul16@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Bugun zor bi gundu parmagim kapiya sikisti belki sansim.gecenin bu saatinde doner

    YanıtlaSil
  58. ben oğlum için istiyorum.
    girlinpurple20@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Merhaba,
    Ben de kızım Melek için istiyorum.
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  60. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    minik bebeğimiz için =)

    YanıtlaSil
  61. Eşim için isterim ☺️ sevgiler. ��

    YanıtlaSil
  62. Bende ikizlerimin yaklaşan doğum günleri için istiyorum :)
    Bize çık bize çık evrene gönderiyorum olumlu sinyaller,thanks Noni :)

    YanıtlaSil
  63. bu çekilişe bayıldım.ben de kızım için istiyorum.nisanda doğum gunu var.onun için istiyorum.hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  64. nil icin yapıldıgında ne öznmiştik ama mınnaktıp o zaman şimdi Meriçim tam 1 yaşına gırıyor :D umarım onun olur :D emra

    YanıtlaSil
  65. çok ama çok anlamlı neler yazabiliriz acaba:) AnkMehtap

    YanıtlaSil
  66. bu sefer çıksın noolur :) hep kaybet hep kaybet en güzel çekilişte kazan yazdırayım çıkarsa ben :p :))

    YanıtlaSil
  67. bende 4 yaşında ki kardeşim için istiyorumm oleeyyyyy :D

    YanıtlaSil
  68. eşim için isterim nonimm :))))

    YanıtlaSil
  69. Çok beğendim lütfen bana çıksın,eşimin gönlünü almam lazım,güzel bir sürpriz olur.
    Ecehan

    YanıtlaSil
  70. Kızım için tabii ki:))

    YanıtlaSil
  71. tülay karaeli17/1/14 11:42

    5 yaşındaki kızım için lütfen....

    YanıtlaSil
  72. eşim için istiyorum:)

    YanıtlaSil
  73. izleyicinizim. ayyy bunu doğacak bebeğim için istiyorummmm.

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. İSTİYORUM İSTİYORUM İSTİYORUM noniyi şartsız surtsuz çekilişlerinden dolayı daha çoook seviyorum .)))

    YanıtlaSil
  75. heee yazmayı unuttum ikizlerim için istiyorum tek yorum sayılacağınıda biliyorum .))

    YanıtlaSil
  76. oğlum için istiyorum tabii ki de...

    YanıtlaSil
  77. merhaba noni,

    eğer şans benimle, daha doğrusu bizimle olursa şu anda karnımda doğmayı bekleyen minik fındığım için istiyorum bu güzel hediyeyi :) sevgiler ve teşekkürler çekiliş için..

    YanıtlaSil
  78. 2013 yılında aramıza katılan sevgili oğlumuz Görkem Utku için istiyorum nasipse hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  79. bende istiyorum eşim ve kendim için :)

    YanıtlaSil
  80. sadece beni unutmasın istedim:)

    YanıtlaSil
  81. ben de kızım için istiyorum :))

    YanıtlaSil
  82. hayatımın anlamı kızım için istiyorum noni:))

    YanıtlaSil
  83. Haziranda evlenecek canım kız kardeşim için istiyorum :)

    YanıtlaSil
  84. Aybars için yaptırmayı düşünüyordum, ne şans olur bize çıksa :)

    YanıtlaSil
  85. oğlumun nisandaki doğum günü için:)
    nuket

    YanıtlaSil
  86. Yarenim için istiyorum .Sevgiler...

    YanıtlaSil
  87. kızım için katılıyorum bu çekilişe :)

    YanıtlaSil
  88. sebilay koyuncu18/1/14 09:00

    Eşim ve kendim için istiyorum :) İnşallah bana çıkar

    YanıtlaSil
  89. Ay ben cok beğenmiştim bu tabloyu inş.benim kızımın da olur.ne olur kızımın şansına bu tablodan bizim de olsun.adanın annesi betül...

    YanıtlaSil
  90. BENİM ŞANSIMA GELECEK DOĞUMGÜNÜM İÇİN OLSUN İNŞALLAH :)

    YanıtlaSil
  91. henuz 25 gunluk Ruzgar ımın sansına hadi bakalım :)

    YanıtlaSil
  92. 3 yaşını yeni dolduran kızım için olsun :)

    YanıtlaSil
  93. Ben de eşim ve kendim için istiyorum oturma odamıza:)

    YanıtlaSil
  94. Ilk defa katılıyorum :) -sena

    YanıtlaSil
  95. güzel bir hediye kızım için istiyorum oğlum için de olabilir :) kazanırsak Allah kerim o zaman karar veririm :)

    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. Eşim için istiyorum,bu aralar onu sevindirmek güzel olur:)Özge B.

    YanıtlaSil
  97. defnemın dogumgunune cıkar ınsallah

    YanıtlaSil
  98. yıl dönümü tablosunu isterim ben de :))

    YanıtlaSil
  99. haydi bakalimm bu bana ciksin:))EDA

    YanıtlaSil
  100. Yıldönümü tablosundan istiyorum ben de.:)) SANE16

    YanıtlaSil
  101. Affan'ımı yatağına alıştırma çabalarındayken oğlumun odasına hediye olur inş.

    YanıtlaSil
  102. Çok güzel bi çekiliş Bende kızım Nazlı için isterim :D Bol şans Bana :D

    YanıtlaSil
  103. Umarım çekilişe katılım hala devam ediyordur şansımı denemek isterim. Çok güzel.

    YanıtlaSil
  104. Vuhuu hadi bakalım deneyeliiim şansımızııı :)))

    Hayattan_payetler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  105. Merhabaaa kazanırsam ablamla erkek arkadaşına güzel bir hediyem oluuur :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...