06 Ocak 2014

Sammydress Çekiliş Sonucu !!!

Sponsorlarımın hediyelerini vermeye devammmm :) Çekiliş sonucunda sponsorum Sammydress'ten hediye kazanan iki okuyucum belli oldu:
Katılım şartlarını yerine getiren 57 kişi arasında kazananlar 20. sıradaki yushi ile 38. sıradaki keyf-i sibel oldu!
Yushi bu çantayı seçti...
Keyf-i sibel de bu beyaz bluzu tercih etti...

Kızlar ikinizi de tebrik ediyorum, hediyelerinizi güzel günlerde kullanmanızı diliyorum! İletişim bilgilerinizi bana göndermeyi unutmayın lütfen ;) Bu arada ürünler Uzakdoğu'dan gönderileceği için (örneğin benim melekli küpelerim Singapur'dan geldi) Türkiye'ye varması ve adrese ulaşması yaklaşık 1 ayı buluyor. Bu dip notu da eklemek istedim ;)
Sammydress'e sponsorluğu için teşekkür ediyor, Ocak ayının çekilişinde buluşmak dileğiyle diyorum...

10 yorum:

  1. Bu kezde olmadi sibelcim cok heveslenmistim o sans bi kere guldu oda esimin olmamasi sebebiyle kullanamadik kismet ne diyim ben artik katilmiyayim en iyisi bu.Sevgiler ESRA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talebiniz reddedilmiştir efendim :) Hemen öyle pes etmek yok bir kere!

      Sil
  2. Teşekkür ederiz noni ;)
    yaseminkaradagli@gmail.com
    Yasemin Karadaglı

    YanıtlaSil
  3. Bende bu beyaz bluzu istemistim :( sibel gule gule giysin bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz bluzde benim de aklım kaldı aslında, sipariş mi etsem ne yapsam ki :)

      Sil
  4. çok ama çok teşekkür ederim nonicim.
    sibel balkaya
    keyfisibel@gmail.com.

    bu arada sevgili ebruskus ,ii dileklerin için sagol...

    YanıtlaSil
  5. bütün hayallerim yıkıldı kaç defa rüyemda görddüm durduk yer..ilk defa böle oldu ben de dedim kessin çıkacak diye :( herneyse kazanan arkadaşlara hayırlı olsun iyi günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa sahi mi rüyana girmesi çok enteresan gerçekten! İnşallah başka sefere rüyan gerçek olur ;)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...