07 Ocak 2014

Tam Benlik ♥

Bazı giysiler vardır, bakınca işte bu tam benlik dersiniz. Tarzınızla birebir örtüşür ve üzerinize giydiğinizde kendinizi emin ellerdeymişcesine iyi hissedersiniz. Bu düşünceyle Persunmall'de gezindim ve tamamen beni yansıtan yeni bir wishlist oluşturdum...
Bu aralar yağlı tablo esintili elbiselere takmış durumdayım! Bu elbisenin altına bu bootieler de gayet iyi gider bence ;)
Salaş bol bir hırka gösterişli bir kolye ile neden olmasın?
Bahar esintesini şimdiden üzerimde hissedebileceğim çiçekli bir ceket ve rengiyle bana enerji katacak kırmızı bir çanta...
Ya da kış daha bitmesin diye düşündüğüm bir günde yakası kürklü bir elbise (kürk tabii ki suni, gerçeğe asla yer yok gardrobumda!) ve siyah bootieler ile kombinleyebilirim.
Hanım hanımcık giyinmek istediğim bir günde tercih edeceğim pudra rengi bir elbise ve ona uygun siyah bir çanta...
Romantik bir tarza bürünmek istediğim bir gün dantelli bir gömlek ve bu gömleğe biraz neşe katmak için desenli bir çanta tercih edebilirim...
Rahat siyah elbiselerden asla vazgeçemem! Altına stiletto ile birazcık acı katabilirim elbette ;)
Bohem bir günümde ise retro uzun bir elbise ve vintage görünümlü bir çanta takabilirim!
Sizin de içlerinde bu tam benlik dediğiniz parçalar var mı bakiyim?

10 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ^^

    YanıtlaSil
  2. 1ve 2. sıradaki tam benlik :) ne kadar güzeller ya bende bir gezeyim şu siteyi :)

    YanıtlaSil
  3. Normalde benim tarzımın dışında şeyler, belki sonuncusunu çantayla aynı renk bir çizmeyle boynumda da şalla düşünebilirim:)) ama bunları senin üstünde hayal ettim de hepsi çok hoşuma gitti. Hele ilk elbise ile ayakkabı süper..

    YanıtlaSil
  4. Bayılıyorum kombinlerine... :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzel özellikle son kombindeki çantaya bayıldımm

    YanıtlaSil
  6. Hepsi güzel ama yakası kürklü elbise ve en sonuncu retro elbise tam benlik :)

    YanıtlaSil
  7. sari elbise tam benlik :) cok begendim

    YanıtlaSil
  8. slm Noni.

    Pudra rengi elbise ile çantaya, salaş hırkanın yanındaki harika kolyeye ve dantelli gömleğe eşlik eden çantaya vuruldum.

    sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
  9. SLM NONİ,
    kombinler süper ama içlerinden pudra rengi ve çanta süper bnm olmalı bence :) herkese bol şanslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Bu kombinleri ben wishlist olarak yaptım yani bu bir çekiliş postu değil :) Herkese bol şans dileyince söyleme gereği hissettim ;)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...