04 Şubat 2014

Mihera Röportajım

Bildiğiniz gibi yaptığım broş, kolye ve yüzükler bir süredir yerli ve yabancı tasarımcıların buluşma noktası olan Mihera'da satıştalar. Geçtiğimiz günlerde Mihera ekibi benimle bir röportaj yaptı ve bunu bloglarında yayınladı. Röportaja buradan ulaşabilirsiniz.
Son günlerde keyifle hazırladığım kolyelerden biri...
Aslında Mihera'da yer vermek istediğim daha fazla takı var, uzun bir süredir kişiye özel kolye ve yüzüklerin alt yapısını oluşturmakla uğraşıyorum. Ayrıca üstünde çalıştığım yeni fimo yüzler var. Fırından çıktılar, boyanmayı bekliyorlar. Yeni tasarımlarımla en kısa zamanda karşınızda olmayı ümit ediyorum, Nil'den bana zaman ve enerji geriye kalırsa tabii hii hii ;)

19 yorum:

  1. Ne mutlu banaki benimde var elemegin goz nurun kolye ve yuzukten bayildimmm :) Ben bunlara kiyipta kullanamamki sibelcim..Eline yuregine saglik canim arkadasim.Sevgiler ESRA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canım, en son yaptığım bomba hatadan sonra özrümü kabul ettiğin ve anlayışın için ayrıca teşekkür ederim sana, öperim kocaman!

      Sil
  2. OKuycam röpü :)
    Çok kolay gelsin..yaratıcı işlerle uğraşmak çok keyifli çok şanlısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gerçekten de beni hem dinlendiren hem de mutlu eden bir iş :)

      Sil
  3. Hoş bir röportaj olmuş.
    Yüzükler de çok tatlı!
    Şu an satıştalar mı, nasıl ulaşabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet Mihera sitesi üzerinden satın alabilirsiniz, üstteki yazımdan veya sağdaki sütundan butiğimin linkine ulaşabilirsiniz ;)

      Sil
    2. Ah evet, yazıyı okurken gözümden nasıl kaçmış:(
      Teşekkürler...

      Sil
  4. Mihera'yı ilk defa duydum, şimdi bu yorumu yazdıktan sonra inceleyeceğim. Bir ara böyle tasarım online butikler o kadar çoktu ki güncelliğini koruyan bir tanesine rastladığım için sevindim. "Sosyal medya araçlarında herkesin kendisini birer butik tasarımcı olarak ilan ettiği şu günlerde tasarım kelimesini telaffuz etmekten çekinir hale gelebiliyorsunuz." ne kadar da doğru söylemişsin. Bir dönem sürekli kopyalanarak furya haline gelen keçeler, tüllü taçlar bir türlü bitmeyecek sandım. Özgün olabilmek gerçekten en önemli kıstas..

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bir zamanlar pasaj vardı ama sonra kapandı. Ama Mihera'yı ben ayrı yere koyuyorum, gerçekten çok kaliteli ve özel tasarımcıları bünyesinde barındırıyor. Off o furyayı hiç sorma, onlar şimdi de instagramı bastılar, butik bebek tasarımcılarından, yurt dışından çok özel ürün getirdiğini iddia edenlerden ve kurabiyecilerden ööö geldi bana :)
      Sevgilerimi gönderiyorum ben de...

      Sil
  5. Röportaja doğru ışınlanmadan. Tekrar teşekkür ederim Nonim. Gerçi kargocunun gazabına uğrayıp artık bir kar küresi olmasa da. Başka şekilde değerlendiricem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümrancığım sana mail de attım, çok üzgünüm, Yurtiçi Kargo'ya özellikle kırılacak ürün var içinde demiştim görevlide siz hiç merak etmeyin demişti, buna rağmen kırmayı becermişler! Bizde neden hiçbir iş özenli yapılmaz anlamış değilim! Onlar adına ben özür diliyorum canım senden :(

      Sil
    2. Üzülme canım geri dönüştürücem ben onu : ) Periden biblo, kar küresinin kırılmayan kısmından da takı kutusu yapıcam fotoğraflarını yollarım sevgiler....

      Sil
  6. Ne becerikli kadınsın maşallah sana Noni


    buarada bu broşlar için çekilişin olmuşmuydu ben kaçırdımmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sağol canım benim kendimi çok becerikli bulmuyorum mesela mutfakta tam bir faciayımdır :) Ama hobilerime zaman ayırmak beni mutlu ediyor :)
      Bu bebek broşların kolye olanından yıllar önce vermiştim bir çekilişimde, belki ileriki çekilişlerimde yine hediye ederim aslında öyle bir düşünce var kafamda ;)

      Sil
  7. Başarıların katlanarak artsın Nonicim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, bu arada sana çok yakınım ne zaman istersen bir kahve içebiliriz Bravo'da ;)

      Sil
  8. aaa harika olur,facebook hesabımı bir süreliğine kapattım,3. kitapla uğraşıyorum,çok zaman gerekli,bu yüzden iq hesabından sana yazacağım, c.tesi bana çok uyar,eğer sana da uyarsa,görüşmeyi,kahve içmeyi çok isterim:)))

    YanıtlaSil
  9. Harika tasarımlar çok başarılı :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...