11 Şubat 2014

Tuval

Bazı günler vardır kendinizi bir tuvalden çıkmış kadar iyi hissedersiniz... Geçtiğimiz cuma üstümdeki Choies elbisem ile işte ben kendimi bu kadar iyi hissediyordum. Tuval desenli elbisem tek başına o kadar yeterli oldu ki fazla aksesuara bile gerek duymadım. Prensim de gayet hoşnut olacak ki o gün hiç itiraz etmeden bol bol beni çekti. Böylece bir elbise ile hem kendimin hem onun gönlünü fethetmiş oldum bir taşla iki kuş yani ;)
Cheers!

Elbise: Choies
Çanta: Persunmall
Çizme: Marco Rizzi

22 yorum:

  1. Nonim, bayıldım. Bu kadar mı yakışır? Göksun görmesin üzerinden alır valla:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benimmmmmm! Göksun bana o güzel dantelli taytını, yeşil küpelerini ve de o rahat botlarını verdikten sonra neden olmasın kihh kihh amma istedim ama di mi :)

      Sil
  2. offfffff !!!!! mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu iyi anlamda bir offff'tu di mi :)

      Sil
    2. ennn iyisinden hem de :) maşallah ;)

      Sil
    3. Kihh kihhh bak şimdi rahatladım işte, teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Elbise muazzam güzel ve çok yakışmış, seçimlerine bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bunu duymak ne güzel!

      Sil
  4. Çok çok yakışmış gerçekten elbise ve saçların enerjisine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Saçların enerjisi" ne güzel bir tabir, kestirmeyi düşündüğüm zamanlarda bunu kendime hatırlatıyım ben, teşekkürler ;)

      Sil
  5. elbisenin linkini vermişsin ya, hıhh işte oradaki mankenden daha çok yakışmış bence sana.
    süper şahane. güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh sahi miiii ne güzel yuppiiii aldığım 3 kilo için üzülüyordum bu iltifatların üzerine yarın güzel bir tatlı ile kendimi ödüllendirebilirim hiii hiii :)

      Sil
  6. Güle güle giy sibelcim cok yakismis cok guzel olmussun zaten cok guzel hatunsun masallah sana.Sevgiler ESRA

    YanıtlaSil
  7. Ne hoşsunuz yine. Nasıl güzel bir ışığınız, tarzınız var.Nasıl da kendinize özgüsünüz. Ve ne kadar incelmişsiniz.

    Sevgiler, Müge

    YanıtlaSil
  8. Ayyy elbise ne kadar süpermiş =)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. elbise müthiş ama neden? içindeki nefis de ondan ;)

    YanıtlaSil
  11. Çok yakışmış fotoğraflar da güzel ama özellikle son foto süper çıkmış. Kompozisyon müthiş :)

    YanıtlaSil
  12. noni zaten hoşssun ama bu halin daha bi çıtır geldi gözüme maşallah :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...