04 Şubat 2014

Zürefa

"Zürefanın düşkünü beyaz giyer kış günü" atasözüne inat Dress Lily'nin hediyesi olan bu beyaz manto ile İstanbul'a veda ettim geçtiğimiz günlerde... 
Diğer Uzakdoğu alışveriş siteleri gibi Dress Lily'de de fiyatlar oldukça uygun, kargo ucuz, kimi ürünlerde ücretsiz kargo seçeneği de mevcut. Eğer standart kargoyu seçerseniz ürününüz 1 ay içinde elinizde oluyor. Ayrıca verilen takip numarası ile ürününüzün nerede olduğunu her gün takip edebiliyorsunuz. Ben mantoma bir ay içinde sorunsuz şekilde kavuştum. Kumaşı çok kalın olmasa da oldukça rahat ve kullanışlı çıktı, İzmir'e uçarken de üstümde beyaz mantom vardı, Niloşun hareketliliğine rağmen beni hiç zorlamadı ;)
Manto: Dress Lily
Etek: H&M
Çanta: Zara
Küpe & Şapka: I Am
Kedili şal: Perşembe pazarından

p.s. Aramızda kalsın ama ben bu atasözündeki nazikler anlamına gelen "zürefa"yı yıllardır zürafa olarak biliyordum ve bir zürafa ile giyim arasındaki bağlantıyı bir türlü çözemiyordum kihh kihhh :)

15 yorum:

  1. Aynen bendeeee o nota katılıyorum :))) şala ayrı bayıldım harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh neyseki bu konuda yalnız değilmişim hii hii :)

      Sil
  2. merhaba bir geri donus olmadigi icin buraya yaziyorum mailimi aldiniz mi adresimi yollayacagim da iyigeceler EDA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Eda, ben- iki adrese de (enginburhan@gmail.com ve poisonivy_2301@hotmail.com adreslerinize) iki defa mail attım, spam kutunuzu bir kontrol edin isterseniz, sizden adres bilgilerinizi bekliyorum, sevgiler...

      Sil
  3. Aa bende zürafa zannediyordum hatta başlangıçı okurkan -anaaa zürefa diye yazılıyomuş la bu dedim kendi kendime:))

    YanıtlaSil
  4. aa o zürafa değil miymiş :) hep zürefa denir ya o lafta, zürafayı yanlış söylüyoruz bilerek sanıyordum ben :p aslında düşününce zürafayla da ilgisi hiç yokmuş lafın :)) güle güle giy, çok şık olmuşsun

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yakışmış beyazlar. Güle güle iyi günlerde giy.

    YanıtlaSil
  6. '''atasözünündeki zürafaya anlam veremeyenler''' olarak bi dernek kurmalıymışız bence :D bende kışın ne zaman beyazlara bürünsem bi kötü olurdu içim sanki yanlış birşey yapıyormuşum gibi :D taa ki geçen yıla kadar :) oradaki zürefa '' zerafet'' ten geliyormuş :D
    ay şimdi ayıla bayıla giyiniyorum beyaz kabanlarımı hırkalarımı :) '' zerafetin düşkünü beyaz giyer kış günü '' mis :*

    YanıtlaSil
  7. hihihihi ben de yanlış bilenlerdenim :)) şimdi doğrusunu öğrenince cümle de anlamlı oldu:) Bu arada her zaman ki gibi çok şıksın..

    YanıtlaSil
  8. Ben de "Fukaranın düşkünü, beyaz giyer kış günü" versiyonunu biliyordum. "Toplumda saygın bir yeri olan kişiler, mevki kaybına uğradıklarında aykırı davranmaktan çekinmezler" anlamına gelen bir söz benim bildiğim...

    YanıtlaSil
  9. Kihh kihh yalnız değilmişim neyseki buna sevindim :) Gerçek anlamını da öğrenmiş olduk ;)
    Öpüldünüz güzel bayanlar :)

    YanıtlaSil
  10. Noni sayende bir kelimenin anlamını öğrendik,yanlışımızı düzelttik :) tşk.
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    uzakdoğu sitesinden alışveriş yapmışsınız ve elinize ulaşmış. Çokda yakışmış iyi günlerde giyin.
    fakat birşey sormak istiyorum yeni gümrük yasasından dolayı bu tür siparişler gümrüğe takılıyor. Siz bu sorunu nasıl aştınız? sevgiler..
    Emel ALVAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Emel Hanım, benim şu ana kadar birçok Uzakdoğu kaynaklı sitelerden alışverişim oldu ve hiçbiri gümrüğe takılmadı, hepsi 1 ay içinde elimde oldu, yanılmıyorsam 100$ ve üstü alışverişlerde takılıyor, sevgilerimle...

      Sil
  12. Cok yakismis ablama gule gule giyin Nonim ♥
    Ezgi

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...