13 Mart 2014

Blogger Bazaar

Ortalık yine karıştı, Allah sonumuzu hayır etsin diyorum. Sizi bilmem ama ben canımın sıkkın olduğu zamanlarda beni mutlu eden şeylere daha bir dört elle sarılıyorum. Canım kızımın yanından bir dakika olsun ayrılmıyorum, onun melek kokusunu içime çekip kendime terapi yapıyorum. Akşam kızımı uyutunca da bu terapinin yerini hobilerim alıyor. Bu hayatta herkesin en az bir hobisi olması gerektiğine inanıyorum, hobiler insanı kötü düşüncelerden uzaklaştırıyor ve iyi yönde daha üretken olmaya sevkediyor. Bu üretkenlik beni de yeni bir şeyler denemeye itti... Zaman ve koşullar da denk gelince neden olmasın dedim ve Blogger Bazaar'a katılmaya karar verdim! 23 Mart pazar günü 11:00-18:00 saatleri arasında Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı'nda gerçekleşecek olan Blogger Bazaar etkinliğinde yüz broşlarım, cam yüzük ve kolyelerimle ben, hemen yanımda ise geri dönüşüm tasarımlarıyla canım annem yer alacak. Bir maniniz yoksa sizleri de bekleriz, hem bu vesileyle de tanışmış oluruz ;)
(İlgilenenler için; giriş ücretsizdir...)
Nil'i uyutup geceleri bebek broşlarımın üzerinde çalıştım...
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel bu broşu yaptım... 
Tüm bebeklerimi süsledim, paketledim ve etkinlik gününe hazır ettim...
Bebeklerim dışında cam kolyelerim de olacak; Fatma Ana eli son işlerimden biri...
Cam yüzüklerim de standda yerlerini alacak tabii...
İlk kez böyle bir etkinliğe katılıyorum o yüzden biraz heyecanlıyım, olur da gelirseniz ve beni şaşkın ördek gibi görürseniz şaşırmayın tamam mı :) 23 Mart'ta görüşmek tanışmak dileğiyle!

16 yorum:

  1. gelip seninle tanışmayı çok isterdim noni.. ama işitme engelli olup İstanbulda birşey bilmeyince gelemiyorum işte :(
    ama kalben yanındayım unutma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de haklısın canım, sağlık olsun kalpler bir olsun yeter ki!

      Sil
  2. Istanbulda olsaydim kesin gelirdim canim.Yaptigin aksesuarlara bayiliyorum bende de var ve zevkle kullaniyorum ellerine yuregine saglik..Sevgilerimle ESRA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm bilmez miyim, inşallah bir gün denk geliriz, öpüyorum seni ve minik prensini!

      Sil
  3. Ama neden ben şehir dışındayken:(

    Tahmin ediyorum ki güzel bir etkinlik olacaktır.
    Birbirinden farklı pek çok ürün ...
    Ne güzel:))
    Etkinlikle ilgili de bir yazı yazarsanız ne memnun oluruz ama;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii seve seve yazarım, o gün fotoğraf makinemi de yanımda götüreceğim zaten ;)

      Sil
  4. Hayat ve Kurabiyesi13/3/14 10:19

    Nonim cam yüzüklerinden edinmek ve seni görebilmek için geleceğim inşallah.. görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok sevinirim Esra'cığım minik prensesi de görürüm inşallah yuppiiiii :)

      Sil
  5. Sevgili Noni,söz verir de bir aksilik sonucu gelemezsem diye söz vermiyorum. Fakat takvimimde tarihi işaretledim,orada olup seninle ve çalışmalarınla tanışmak için sabırsızlanıyorum,sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok mutlu olurum, okuyucularımla yüz yüze de tanışmak çok mutlu eder beni!!!

      Sil
  6. nil i de getirirseniz neden olmasın..:) selamlar..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanin o zilli otursun evinde, gelirse tozu dumana katar vallahi :)

      Sil
  7. Ellerinize sağlık. İstanbul'da olsam gelirdim kesin. Hepsi çok güzel olmuş ama özellikle cam yüzüğe bayıldım ben :) Başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şule, inşallah başka bir sefere tanışma fırsatımız olur :)

      Sil
  8. yorumumu yazamadım galiba, yazdıysam ikinci baskı ama: ne kadar da özenli, ne kadar da güzel, şu anda güzel bir şey düşünmeye ihtiyacım vardı gerçekten :) hepimiz gibi...başarılar pazarda :))

    YanıtlaSil
  9. Defne'ciğim, senin yorumların her zaman enerji vermiştir bana, çok sağol tatlım, öpüyorum seni!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...