10 Mart 2014

Fisto

Yağmurlu bir İstanbul gününden hepinize merhaba! Ben İzmir'e geri dönüyorum bu soğuklar da ne böyle?! Tek sevindirici kısım susuz kalmayacak olmamız! Bu hafta sonumuzu güzel bir prensese ayırdık, kuzenimin güzeller güzeli kızı Duru'nun 4. yaşına girmesini kutladık. Mutlu yıllar güzel pamuk prenses! 
Doğum gününü kuzenimin cafesi Vitriol'de kutladık. Aslında Niloş'un çok uykusu vardı ama cafeye girince, etrafta koşturan çocukları ve kırmızı elmaları görünce (elmaya bayılıyor bizimki, anneden sonra söylediği ikinci kelime elma oldu...) uykusu birden açıldı ve hiç oturmadı yerinde :)
O gün ben Choies'dan aldığım robası fistolu siyah bluzü giydim. Aslında bu bir elbiseydi ama alırken boyuna hiç dikkat etmemişim, o kadar kısaymış ki elbise değil bluz yerine kullandım ben... Ama kumaşını çok kaliteli bulduğumu söylemeliyim. Altına da İzmir'den aldığım yanları dantelli bol paça pantalonumu giydim. Kızım da kenarları fistolu bej hırka ve altına kot etek giydi ta ki üstünü başını su yapana kadar tabii ;)
Gördüğünüz gibi kıyafet hemen değişti, tatlı afacanım benim :)

Bluz: Choies
Pantalon: Butik Pudra (Bostanlı/İzmir)
Çanta: Gucci
Küpe: Bendis
Biraz hafta sonu özeti geçtikten sonra çekiliş sonucunu açıklamaya geldi sıra... 53 katılımcı arasından kazanan kişi 38. sırada, doğacak yeğeni için çekilişe katılan Şule oldu.
Tebrik ediyorum Şule, sağlıkla dünyaya gelsin minik prensiniz!
Çekiliş sponsorumuz Selisel'e ve sevgili Selma Hanım'a da verdiği destekten ötürü çok teşekkür ediyorum!
Veee hepimize harika bir hafta diliyorum!

26 yorum:

  1. Son kare harika! Hele Nil tam yemelik....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayda'cığım her zamanki gibi çok zarifsin, öpüyorum seni!

      Sil
  2. İzmir'de maalesef soğudu bugün, ama siz gene de gelin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yapma ya! Nisan ortası yine geliyoruz o zamana kadar ısıtın havayı lütfen olur mu ;)

      Sil
    2. Tamam, ozamana kadar ısınır illaki, merak etmeyin, ısınmazsa beni bulursunuz artı, yapacak bişey yok :))

      Sil
  3. Nil'in kıyafetlerini de nerden aldığını yazar mısın? Etekli fırfırlı kombinasyona bayıldım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Nil'in kıyafetlerinin yarısından çoğu ablamdan geliyor diyebilirim :) Kot etek yeğenlerimin eski eteği, markasına baktım Koala Kids diye bir markaymış, hırka da annemin hediyesiydi, markası Cherokee (Target'tan almış)...

      Sil
  4. Mutlu haftalaaarr :)
    Benim oğlan da elmayı çok seviyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzel şifa olsun bebişlerimize :)

      Sil
  5. maşallah sen de kızında çok şekersiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Niloş harika. ısırmak geldi şimdi içimden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepinizin yerine onu yiyip bitiriyorum ablaları :)

      Sil
  7. Pamuk prensesin tacı , Noni'nin küpesi ve Nil'in elması favorilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihhh kihhh Niloşun kendisi de benim favorim :)

      Sil
  8. NONİCİM ' Tebrik ediyorum Şule, sağlıkla dünyaya gelmesin minik prensiniz! demişsin düzelt istersen :) mevlüde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay iyi ki uyardın canım düzelttim hemen çok sağol! Normalde çok dikkat ederim geri dönüp imla hatalarına bile bakarım ama bu sefer dalgın anıma geldi demek ki...

      Sil
  9. insan hayran kalamdan duramıyor ne kadar güzel ne kadar zarifsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler o sizin güzelliğiniz :)

      Sil
  10. canım insanız sonuçta ufak tefek hatalar olur tabii .bu konularda dikkatli olduğunu biliyorum .nili ve seni çok seviyorum ne kadar internet aracılığıyla tanısamda bende yeriniz ayrı :)mevlüde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mevlüdeciğim çok tatlısın, öpüyorum seni :)

      Sil
  11. Teşekkürler yeğenim şansiyla geliyor. suleonal@hotmail.com mail adresim size nasil ulasabilirim?

    YanıtlaSil
  12. Size mail attım şimdi :)

    YanıtlaSil
  13. Noni Allah nazarlardan saklasın,elmalı resmi süper bu cadının :)
    Sarı cadı :))) Çok öptüm annesi
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  14. Bluza bayıldım şahane

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...