17 Mart 2014

Paradoks

Bütün anneler hadi gelin itiraf edin (ben de kendimi yalnız hissetmiyim!) kırk yılın başı bile olsa yemek yapma telaşı, bebişi uyutma, ortalığı toparlama faslı olmadan prensinizle başbaşa romantik bir gece geçirmenin hayallerini kurarsınız öyle di mi? Yeni yetme sevdalılar gibi böyle anların gelmesini iple çekersiniz. Anne kimliğinizi bir günlüğüne bile olsa askıya almak ve kendinizi yine dişi hissetmek istersiniz. Ama beklediğiniz o gün geldiğinde içinize bir keder çörekleniverir. Etrafınızda gördüğünüz her bebek size minik kuzunuzu hatırlatır, gözleriniz dolar ve yüksek ihtimalle tüm gece boyunca onun ne kadar muhteşem olduğundan bahseder durursunuz... Bu paradoksu yaşayan tek anne ben değilim di mi aranızda?
Bluz: Zara
Tayt: Tchibo
Çanta: Zara
Bot: Derimod
Harika bir hafta dilerim bizlere!

8 yorum:

  1. hayır hayır noniciğim yalnız değilsin. bende eşşeğe semeri yük gelmez deyip çocuklarımı her yere taşıyan cinstenim.ama hayallerim var, çocuklar üniv. gidince kocamla ikinci bahar yaşıyacağım.yani inşallah diye umuyorum:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığıma sevindim :) Ay ne güzel hayaller bunlar böyle, insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış öyle di mi ;)

      Sil
  2. yok canım yalnız değilsin.burda olsaydı şöyle yapardı ay bunu da nasıl severdi demekle geçti bizim de bir gecemiz.bazen çok yoruyorlar,sabrını zorluyorlar ama yokken de nasıl özleniyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ara sora sabrımız taşsa bile onlarsız bir hayat düşünülemez, iyi ki varlar!

      Sil
  3. Aynen katılıyorum Noni'ciğim, bir saat ayrı kalsam özlüyorum, Allah eksikliklerini göstermesin.
    Bu arada birazcıkkk göbüş var Noni'ciğim gözden kaçmadı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğumdan sonra biraz göbeğim kaldı bunun ben de farkındayım ama bir yorum yaparken lütfen siz de karşı tarafın incinebileceğinin farkında olun! Sonuçta siz de bayansınız, kilonuzun böyle alay eder gibi yüzünüze vurulmasından eminim siz de hoşnut olmazdınız!

      Sil
  4. bir de şu var; insan bekliyor, biri desin ki gidin gezin, ben uyuturum vs. yok yok yok..hem bebeğimsiz terlemeden, istediğim yerde oturup istediğim mağazayı yavaş yavaaaş gezmek istiyorum, hem de ondan uzakta olursam hemen yanına gitmek istiyorum. hafta sonu mesela, zaten hafta içi yokuz diyerek, hafta içi akşam da, zaten akşama kadar yoktum diyerek yalnız bir yere gitmek istemiyorum. işte dengesiz bir yazı benden :) fıstık gibisn her zamanki gibi :*

    YanıtlaSil
  5. yok yalnız değilsin bende oğlum olmadan bişeyler yaptığımda kendimi çok kötü hissediyorum.Eşim istersen eve dönelim diyor. Oğlumla çıktığımda neyse onsuz geldiğimde bakarım gezerim diyorum. Ama onuda yapamıyorum. :)
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...