03 Mart 2014

Selisel Cupcake Standları

Siz bu satırları okurken muhtemelen ben ve minik kuşum Nil İstanbul semalarına doğru uçuyor olacağız. Kuş demişken geçtiğimiz günlerde bu güzel kuşlar kapımı çaldılar. Selisel'in hediyesi olan kafes şeklindeki kuşlu bu cupcake standına ben bayıldımmm!
Stand parçalar halinde ve onu siz bir araya getiriyorsunuz. Bir çeşit yap boz gibi diyebiliriz. İşiniz bittiğinde yine parçaları ayırıp kaldırabiliyorsunuz böylece dolapta yer kaplamamış oluyor. Hem görsel olarak güzel hem de pratik, bir taşla iki kuş yani ;)
Ahhh ahh bu güzelim standı hazır ürünlerle değil kendi yaptığım dostluk ekmeğimle donatmalıydım ama şimdilik böyle idare edin, bir dahaki sefere artık ;)
Durun bir yere gitmeyin daha diyeceklerim var :) Selisel'in bir okuyucuma da hediyesi var! Bu görmüş olduğunuz 3 katlı mavi cupcake standı bir okuyucumun olacak! Sunum önemlidir diyorsanız, mavi renge bayılıyorsanız, doğum günü kutlaması için böyle bir stand arıyorsanız buraya yorum bırakarak çekilişe katılabilirsiniz. Size bol şans dilerim, bize de iyi uçuşlar :)


54 yorum:

  1. Maviyi çok severim ama seni daha çok nonimmmm

    YanıtlaSil
  2. evet benim olsun oğlumun doğum gününde kullanırım...
    alisahmet_64@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzellermiş, yer kaplamayacak olması ayrıca güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Yorum yapamasamda bloğunuzun takipçisiyim. Özellikle İzmir postları süper. (Uzun yıllar İzmirde yaşayıp ayrılmış biri olarak :))
    Umarım ilk yorumum bana şans getirir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Size iyi yolculuklar olsun ve stand benim olsun :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Standınızı güle güle kullanın, duruşu, görüntüsü, herşeyiyle çok güzel. Ben de şansımı denemek istiyorum, kim bilir bana çıkar belki...

    YanıtlaSil
  7. Çeyizimime mi koysam ki :)

    YanıtlaSil
  8. HAYAT VE KURABİYESİ3/3/14 12:24

    Cupcake stand olayına yeni bir pencere açmış Selisel... Çok yaratıcı çok güzel... İyi günlerde kullan Nonim.. Hediyesine bende talibim .. Bol şanslarrrr

    YanıtlaSil
  9. doğumgünü yaklaşan biri için güzel bir hediye :) bu benim olmalı

    YanıtlaSil
  10. Ben katılmak isterimm :) almak istiyordum böyle bir şey bana çıkarsa da çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  11. kullanışlı bir ürün gerçekten.

    YanıtlaSil
  12. aayyy ne güzelmiş..1 ay sonra doğacak oğlumun hastane odasında kullanırım ki ben bunu :))
    bize doğru gel emi cici stand bak ben seni nasıl güzel kullanıyorum :))))
    merweglr@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. hergün bloğunuzu ziyeret eden birisi için ilk yorum kaçınılmaz...inşallah benim olur.

    YanıtlaSil
  14. Mavi her şeye bayılıyorum,bana çıksın çok isterim
    ECEHAN

    YanıtlaSil
  15. oğluşumaaa olur bu 1 yaş kutlamasında;))
    Burcu..

    YanıtlaSil
  16. bayıldımmm :)) bence benim olmalı ;)

    YanıtlaSil
  17. isterimmm( mevlüde)

    YanıtlaSil
  18. ayşen yörükoğlu3/3/14 15:26

    blog sahibi değilim ama fırsat buldukça blogları gezmek çok keyif veriyor. bu standı rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  19. bayıldım bayıldım bu sefer benim olsun ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emra yı eklemeyı unutmusum :D

      Sil
  20. merhabalar

    blogunuzu zevkle takip ediyorum bende minik kzımla bir kurabiye workshopuna katıldım ve amatör olarak şeker hamuru süslemeli cupcake kurabiye yapıyorum umarım kazanırım çünkü doğumgünü organizasyonlarını filan çok seviyorum ve kendim yapıyorum umarım kızım için kazanırım sevgilerle

    YanıtlaSil
  21. valla bende bayıldım bayıldım*-*

    YanıtlaSil
  22. bu tam benim rengim harikasın noni :)

    YanıtlaSil
  23. harika.katılıyorum
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Çekilişe bende katılmak istiyorum. nur_10100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Şans bize güler belki....Sevgilerimle ESRA

    YanıtlaSil
  26. böyle güzel şeyleri nasıl yapıyolar :)

    YanıtlaSil
  27. Bana çıkacağına dair ümidim yok ama yine de dayanamadım bu şirin standa benim cupcakelerimlede ne güzel uyum sağlar bu cici:)dudu

    YanıtlaSil
  28. Iki oğlum var. Bu stand benim olmalı benim benim benim 😊

    YanıtlaSil
  29. çok ciciymiş, pek beğendim:)

    YanıtlaSil
  30. Puantiye ve pötikare sevdalısı olarak deli gibi istiyoruuummmmm :) ve katılıyorum :)
    sevgiler
    gelincika@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Cicili bicili benim olsun artıkk... (Sane16)

    YanıtlaSil
  32. katıldım.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  33. mavi rengi en sevdiğim renktir. pasta takımla takım olacak benim olsun.

    YanıtlaSil
  34. Bayıldım, belki bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  35. mavi herşeye bayılırım benim olsun harikasın noni
    nurdan nurdantekin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Yeni doğacan erkek yiğenime güzel bir süpriz olur. İnşallah bana çıkar...

    YanıtlaSil
  37. Ben de isterim :))) - Esin İrlan -

    YanıtlaSil
  38. Belki de benim olur, kim bilir!

    YanıtlaSil
  39. Bu stand icin cupcake yapmayi ogrenmek istiyorum:) ecem_ecem

    YanıtlaSil
  40. Nonimm gule gule kullann cok guzelmiss :)
    Ezginin gunlugu

    YanıtlaSil
  41. yaptığım cupcakeleri bu stantta görmek isterim :)

    YanıtlaSil
  42. Selisel'in sana gönderdiği stand da , çekiliş için gönderdiği stand da çok güzel. Cupcake'lere stand yakışıyor sanırım :))) Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
  43. Oğlumun doğumgünü için şahane olur..

    YanıtlaSil
  44. Mavi.. gokyuzu kadar sonsuz..
    Evet benim ol..
    Seda..

    YanıtlaSil
  45. yine noni hep noni:) oğluşkomun 1,5 yaş kutlaması için süper olur:)

    YanıtlaSil
  46. yolda gelmeyi bekleyen ikinci bebeğimin şansına, benim olsun bu güzel cupcake standı.
    sevgiler
    vahide ünal

    YanıtlaSil
  47. maviye bayılırım :) Nazlı B.

    YanıtlaSil
  48. Ben isterim minik erkeğimin doğum günü için umarımmm

    YanıtlaSil
  49. Bayıldım ...... Çok güzelmiş Sevgi
    fesllgen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. çok güzel.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Çok tatlı :) dnz.aktass@hotmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...