23 Mart 2014

Yarın...

Kalbim acıyor şu anda, içim yanıyor... Blogunu ve instagramını severek takip ettiğim sevgili Elif dün sabah güzeller güzeli kızını kaybetmiş. Bir anne bu acıya nasıl dayanır, nasıl sabreder? Allah'ım bu güzel kadına sen sabırlar ver! Gözyaşlarıma engel olamıyorum, kelimeler şu anda öyle yetersiz kalıyor ki... Allah hiçbir anneye babaya evlat acısını göstermesin, herkesin yavrusu sağlıklı olsun...
Yarın sabah erkenden evden çıkmam gerekiyor, Bloggers Bazaar etkinliği için, bu ruh haliyle nasıl gideceğim bilmem... Evde kalıp her dakikamı minik kuzuma sarılarak geçirmek istiyorum... Lütfen siz de bugün bebeğinize, çocuğunuza daha sıkı sarılın, hayatın bizim için neler planladığını hiçbirimiz bilemeyiz...
Nurlar içinde uyu melek Ecey :,(

10 yorum:

  1. :( nur içinde uyu ecey :( allah kimseye yaşatmasın

    YanıtlaSil
  2. Çok çok acı... Allahım anne-babasına sabır versin

    YanıtlaSil
  3. Offf Allahim offff.... her annenin en büyük kabusu...
    Hic tanimiyordum, ama su an okuyunca okadar kötü oldum ki...bloguna baktim ve hepten dagildim bazi fotolari, yazilari görünce:(

    Allah rahmet eylesin, nurlar icinde yatsin minik melek... kendilerine de sabir diliyorum, güc diliyorum. Keske hic bir anne baba böyle bir aci yasamasa...keske...

    YanıtlaSil
  4. Çok büyük imtihan:(
    Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  5. cuma gününden beri ağlıyorum gece uyanıyorum sürekli elifi düşünüyorum allah sabır versin, çok çok üzgünüm..

    YanıtlaSil
  6. Ah Nonicim, C.tesi bir arkadaşın paylaşımıyla öğrendim ben de. Öncesinde Elif'i tanımazdım, blogunu da bilmiyordum. Ama C.tesi'den beri her an aklıma geliyor, içim kavruluyor. Sürekli Allahım sen ona sabır ver diyorum. Sabah işe geldim yine aklıma düştü. Off ki ne of. Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın kimseye.

    YanıtlaSil
  7. çok üzücü:( ne diycem bilemedim allahım sabır versin

    YanıtlaSil
  8. bana da ablam bahsetti de öğrendim; şimdi boğazımda kocaman bir yumruk. Allah' ım bu ne büyük acı!

    Elif K.

    YanıtlaSil
  9. Günlerdir kendime gelemedim. Sadece 1 şubatta ateşli bir havale geçirmişti. Tehlikeli bir hastalığı da yoktu minik Ece'nin. Ne oldu da öldü? Neden oldu? O kadar çok sorguluyorum ki. geri gelmeyecek belki ama 1,5 yaşlarında minik bir bebek ölüyor ama hiç biriniz de neden öldüğünü merak etmemişsiniz. Nedenini bilmeden ne kadar da kolay kabulleniyoruz herşeyi. nedenini sorgulamayı bile hiç düşünmüyoruz. Öldü o kadar. Ama minnacık bir çocuk ne oldu da öldü? benim kadar aranızda merak eden oldu mu diye sormak istedim sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrım bıraktığınız yorum ne kadar anlamsız! Lütfen yazdıklarınızı bir daha okuyun insanları yargılamadan önce! Hepimiz üzüldük kahrolduk bu duruma! Nedenini bilmenin kime ne faydası olacak merakınızı gidermekten başka??? O minicik bebeği geri getirecek mi?!!! Bir annenin yüreğine ateş düşmüş siz neyin derdindesiniz neyi dile getiriyorsunuz Allah aşkına!

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...