16 Nisan 2014

#1Hastalik3Melek

BU HASTALIK BAŞINIZA ÇORAP ÖRMEDEN GİDİN KONTROLLERİNİZİ YAPTIRIN!
KANSERDE ERKEN TEŞHİS HAYAT KURTARIR!
#1Hastalik3Melek


Geçtiğimiz ay sizlere güzel arkadaşım Nuray'dan bahsetmiştim; kendisi hamile kaldıktan sonra meme kanseri olduğunu öğrendi. Ameliyat oldu, şimdi de kemoterapi görmekte... Hastalığını yenip kızını kucağına alacağı günü iple çekiyor, tabii onu seven bizler de... Nuray hamile kadınlar hasta olmaz yargısını yıkmak ve farkındalık yaratmak için çok güzel bir kampanya başlattı. Siz de bu kampanyaya destek olmak isterseniz başınıza ince çorap geçirdiğiniz bir fotoğrafınızı #1Hastalik3Melek hashtagi ile Instagram, Twitter, Facebook ve bloglarınızda paylaşabilirsiniz. Eğer böyle bir poz vermekten çekinecek olursanız bu yazıyı paylaşarak da destek olabilirsiniz, bu kampanya ne kadar çok kadına ulaşırsa o kadar amacına ulaşmış olacak. Desteğiniz ve dualarınız için çok teşekkürler...
Nuray'ın Instagramı: http://instagram.com/1hastalik3melek



9 yorum:

  1. Yediden Yetmişe Blogger Buluşması 1

    Uzun zamandır plandığım blogger buluşmasını, sevgili Saglıklı Mutfak Hilal ile gündeme getirmeye karar verdik.

    Bundan bir kaç sene önce yaklaşık 120 kişinin katıldığı bu güzel buluşmayı yenilemek ve siz blogger dostlarımızla tanışmak istedik.

    İstanbul'da bulunan tüm moda, yemek, teknoloji, anne-bebek, gezi, mekan, fotograf, dekarasyon, makyaj yazan tüm blog yazarları bu buluşmaya davetlidir.

    Bizlerle keyifli bir kaç saat geçirmek isterseniz, yapmanız gereken bulusma2014@gmail.com adresine isim, soyisim ,blog adı ve telefon numaranızı yazarak "Geliyorum" demek.

    80 kişi ile sınırlı olan bu güzel buluşmada sizleri çok güzel hediyeler bekliyor olacak.

    Haydi acele edin.

    Sormak istediğiniz her bilgi için bizlere, bulusma2014@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten pesss diyorum artık! Bir hastalık postu altına bıraktığınız şu davet yazısına bakın! Bir geçmiş olsunu bile çok görmüşsünüz, belli ki yazımı okumadan direk yorum kısmına copy paste yapmışsınız davetinizi, tamamen kendi reklamınızın peşindesiniz! Bu kadar duyarsız ve bencil olduğunuz için sizi kınıyorum, bu düşüncelerimi birazdan mail olarak da sizlere ileteceğim Sevil Hanım!

      Sil
    2. Sevgili Noni;
      Ağzınıza sağlık diyorum. Çok güzel dile getirmişsin. Sevil hanım a yazacağım şeyleri siz zaten yazmışsınız. Gerçekten de pess

      Sil
  2. Hemen ışınlanıyorum ING ye. Çok geçmiş olsun arkadaşına. Etrafta o kadar çok duyuyorum ki artık ve bu illete yakalanma oranı çok yüksek. Acil şifalar, güzel haberler gelsin hepsinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Emel'ciğim, Allah tüm şifa arayanların yanında olsun, tez zamanda iyileşsinler inşallah...

      Sil
  3. Çok duygulandım, ne güzel bir destek ve bilinçlendirme çalışması olmuş bu.
    Dilerim artık daha bilinçli hale geliriz ve bu gibi hastalıklar erken teşhis ile önlenir..

    YanıtlaSil
  4. Nuray Hanım' ın bloğunu okudukça darmadağın oluyorum. Tüm dualarım onunla.

    Sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
  5. Allah tez zamanda sifasinin versin insallah...Senide cok kutluyorum sibelcim boyle birseye destek oldugun icin.Sevgilerimle Esra

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Öncelikle Nuray hanıma şifalar diliyorum. Bende onkoloji hastasıyım. Ameliyat oldum ardından kemoterapi ve ışın tedavisi gördüm. Şimdi tedavilerim bitti rutin olarak kontrollere gidiyorum. Bu teşhis ilk konulduğun da 18 aylık bebeğim vardı. Üstelik emziriyordum. Derler ya emziren kadınlarda olmaz diye. İşte doktorumun da dediği gibi doğru bilinen yanlışlardan biri. Oluyormuş. Şimdi kızım iki buçuk yaşında. Tek düşüncem o. 9 yıl evlat hasreti çektikten sonra rabbim dualarımı kabul etti Bir evlat nasip etti arkasından da bu hastalığı verdi. Yine de rabbime sonsuz şükürler olsun. İnşallah Nuray hanım bebeğini sağlıklı olarak kucağına alır. Allah ona ve sevdiklerine sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...