01 Nisan 2014

Nisan Ayının Sponsorlu Çekilişi - Sillydress !!!

Günaydın herkese! Son zamanlarda aldığım haberlere & kayıplara çok üzüldüm, ülke olarak epey gerildik, gelin bir günlüğüne tüm gerçekleri bir kenara bırakalım ve yeni bir aya hepimizin yüzünde gülümseme bırakacak bir çekiliş ile başlayalım!
Mihera websitesi tarihe gömüldü ama sayesinde çok güzel tasarımcıları tanıma fırsatım oldu. Sillydress gibi mesela! Sillydress'te takıdan giysiye, çantadan ayakkabıya birçok alternatif bulunuyor. Ben websitelerinde gezinirken Sillydress'in bu tahta kedili kolyesini gördüğümde işte bu dedim, bu kolye benim olmalı! Kara kedilere olan düşkünlüğümü biliyorsunuz zaten, böyle güzel bir parçayı kara kedi koleksiyonuma dahil etmemek olmazdı! Ne zaman taksam birçok bayandan iltifat aldığımı da ayrıca belirtmeliyim ;)
Durun durun hemen kıskanmak yok :) Sillydress bir okuyucuma işte bu güzeller güzeli tavşanlı kolyeyi hediye ediyor!
Bu çekilişi ben de katılmamak için kendimi zor tutuyorum :) Ms. Bunny kolye benim gibi sizlerin de kalbini fethettiyse o zaman 6 Nisan 2014 tarihine kadar Sillydress'in websitesine üye olarak ve kayıt olduğunuz isimle buraya yorum bırakarak çekilişe katılma hakkına sahip olabilirsiniz. Stoklarda tükenen tavşanlı kolyenin sonuncusuna bir okuyucum sahip olacağı için ayrıca mutluyum, onu da belirtmek isterim ;) Bol şans dilerim zıp zıp zıplar giderim :)

23 yorum:

  1. merhaba, çok beğendim kolyeyi Özlem Altuntaş adıyla üye oldum siteye :)

    YanıtlaSil
  2. Bu katıldığım ilk çekiliş ve okadar güzel bir kolye kii gördüğümden beri benim olsunn diyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem Hanım Sillydress'in websitesine kayıtlı olduğunuz ismi de yazabilir misiniz, üye olmayanların katılım hakkı olmayacaktır, teşekkürler :)

      Sil
    2. hatırlattığınız için teşekkür ederim. Gizem Bor ismiyle kayıt oldum :)

      Sil
  3. Merhaba, perihan ince adıyla üyeyim
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Kolyeye bayıldım,bu güzel siteyle bizleri tanıştırdığın için de teşekkürler.
    Burcu ARPAÇAY

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel tavşancık bana; dünyanın en ünlü çocuk kitabı yazarı ve illüstratörü Beatrix Potter'ın yaramaz tavşan Peter'ını hatırlattı. Potter ve karakterlerinin hayranıyım. İzlemediyseniz size de DVD'sini tavsiye ederim. Vee tabii ki kızımın arşivine bu kolyeyi isterim. (Esin İrlan adıyla siteye üye oldum. Sibel'cim sen de kolyeni bol patili mutlu günlerde kullan cnm:))

    YanıtlaSil
  6. MERAL GERÇEK ADIYLA ÜYE OLDUM BAYILDIM BU TAVŞANCIĞA :)

    YanıtlaSil
  7. bu tarz kolyeleri takmayı çok seviyorum.
    çıkar mı acaba, denemeden bilemeyiz :)
    ozge ısık

    YanıtlaSil
  8. şengül1/4/14 14:23

    bende kendi adımla üye oldum Şengül olarak

    YanıtlaSil
  9. harikaaa bir kolye imiş
    Emre Çalış ismiyle üye oldumm :))

    YanıtlaSil
  10. merhaba tavşan kolyeyi çok sevdim yüksel kargı adıyla üye oldum

    YanıtlaSil
  11. Ben de üye oldum, bu güzel kolyeleri gösterdiğin için sağol Noni :)

    YanıtlaSil
  12. Çok beğendim, bu kolyeyi tanıştırdığın için sağol Noni, sana da çok yakışmış! Günce Çiftçi

    YanıtlaSil
  13. Ben de katılıyorum profil ismimle üye oldum :))

    YanıtlaSil
  14. merhaba
    Elif Ekici olarak siteye uyeyim
    kolye supper hem de cok manidar =)
    cancer_elif_gs@hotmail.com
    sevgiler noni..

    YanıtlaSil
  15. Mrb, ne tatlı bir kolye, reyhanlahersey@gmail.com mailimle üye oldum..

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Esra Sesigüzel2/4/14 11:00

    Kara kedi kolyene bayıldım. Tam senlik. :)

    Esra Sesigüzel olarak üye oldum.
    SEvgiler

    YanıtlaSil
  17. heyyo ben de varım tabiki
    sevgilerimle nonim
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. bebişimizi yeni haberini aldığımız bu günlerde belki uğurlu gelir kolyeyi kaparız :D
    üye adım Eda Karaer
    eekaynak@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar Noni, keyifli bir çekiliş gerçekten.
    Kullanıcı Adım: Aylin ÜNLÜ

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Tavsan manyagi ben icin yapilmis bu :)
    Seda016@gmail.com mailiyle Seda Y olarak uyeyimm :)

    YanıtlaSil
  21. tavşanı takarsam gıdıklarmış gibi bakıyor.. :)))
    Kazanana hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...