07 Nisan 2014

Terk-i Diyar

Annemle ikimiz boğa burcu olunca arada bir kendimizi doğaya salıverme ihtiyacı hissederiz. Geçtiğimiz hafta da öyle günlerimizden biriydi, uzun süredir gitmediğimiz Fenerbahçe Parkı'na gidip biraz huzur bulalım dedik. Fakat o da ne?! Park adeta terkedilmiş bir film platosu gibiydi, in cin top oynuyordu, cafeler geçici süreliğine kapanmıştı. Parkın işletmesinin değiştiğini öğrenince durumu anladık ve kısa bir turun ardından, Kalamış'taki kaldırım çalışması nedeniyle seke seke yürüyerek (ahh bebek arabalarıyla kaldırımlarımızda yürümek ne zordur tahmin edersiniz!) rotamızı Midpoint olarak değiştirdik.
Fotoğraflara biraz ara verip çekiliş sonucunu da araya hemen sıkıştırıyım ;) Sillydress'in hediyesi olan bu tatlı mı tatlı tavşancık kolyeyi kazanan isim 9. sıradaki Emre Çalış oldu, kendisini tebrik ediyor, kolyesini güzel günlerde takmasını diliyor ve Sillydress'e sponsorluğu için çok teşekkür ediyorum!
Kedili Gömlek: Choies
Hırka: Street One
Küpe: İpekyol
Mis gibi bir hafta dilerim hepimize!

15 yorum:

  1. Doğa uyanıyor...
    Harika! :)
    (Gerçi bu sene derin bir uykuya da dalmadı ya.. Neyse:-/ )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa her yıl yenilenir üzülmek yok :)

      Sil
  2. Ne kadar guzel fotoğraflar Nonicim, içim açıldı, çiçeklerin kokuları geldi burnuma :)

    YanıtlaSil
  3. Muthis kareler muthis bayildim :) herseyiyle harika bir gun olmus :-)
    Mutlu haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sizin haftanız da müthiş geçiyordur umarım...

      Sil
  4. aaaa.. doğa fotoğraflarına bakıp sonra ismimi görünce inanamadım bir an :))

    fotoğraflar papatyalar annen ve minik kızın öyle güzel ki diyecektim :))

    yaşasıııın çok sevindim :) çok teşekkürler Noniiiiii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim sevgili Emre kolyeni güzel günlerde kullanmanı dilerim :)

      Sil
  5. Sevgili Noni; fotograflarınıza bayıldım. Makineni ya da lenslerini değiştirecektin, acaba bu gerçekleşti mi? Aldıysan ne aldın? Anneanne- kız ve torun her gününüz bu linkteki gibi bahar havasında geçsin.... Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Pelin'ciğim maalesef hala alamadım, bunları eski fotoğraf makinemle çektim ama yeni bir tane almam lazım yakında bu beni yolda bırakabilir :(

      Sil
  6. yatlardan denizin görünemediği midpoint manzarası hariç tüm fotolarına bayıldım Noni.

    Sevgiler
    Elif

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın Elif yatlar tüm denizi kaplamış ama her marinada manzara böyle oluyor ne yazık ki, sevgilerimle...

      Sil
  7. gömleğine resmen bayıldım! ne kadar şirin bir şey öyle. Sana da çok yakışmış ♥
    Güzel kızının bakışlarını sevsinler içim açıldı maşallah !!

    YanıtlaSil
  8. Nasil güzel görüntüler, nasil güzel fotolar yine.... ellerne saglik Sibel'cigim! Icim acildi valla...

    Bir deeeee....nini-ni-niiiiimmm! postaci bana dün neler neler getirdi söylemem ki ben:) Bloguma bir göz ativer istersen bir ara:) Coook öptüm canim!

    YanıtlaSil
  9. Çok severim Fenerbahçe parkını... uzun zaman odlu gitmeyeli
    fotoğraflar harika

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...