03 Mayıs 2014

Buçuk

Sürprizzz artık biraz daha büyük ayakların var Nonicikkk :P Doğumdan sonra ayaklarım yarım numara büyüdü, bunun aldığım kilolardan ötürü geçici bir şey olduğunu zannediyordum ama kilolarımın çoğu gitse bile ayak numaram küçülmedi :) Bu yüzden birçok ayakkabımı ayırdım ve dağıttım. Ama ben bardağın boş değil dolu tarafına bakmak istiyorum; bu sayede yenilerine yer açıldı kihh kihh :)
Sanırım en sevdiğim ve içinde kendimi en rahat hissettiğim outfit bu; bir t-shirt, şort ve hafif topuklu ayakkabılar! Marks & Spencer'da gördüğüm ve metalik rengine bayıldığım bu ayakkabılar da dolabımda yerlerini aldılar.
Hepinize güzel bir hafta sonu dilerim!
T-Shirt: Mango
Şort: Park Bravo
Ceket: Zara
Çanta: Zara
Ayakkabı: Marks & Spencer
Kolye: Pudra Butik (İzmir)

9 yorum:

  1. Nonim fıstık fıstıkkk maşallahh :*
    ezginin günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ezgimmmmm öptüm seniiiiiiiiiii :)

      Sil
  2. nonicim merhaba, her zamanki gibi cok tatli, modern ve siksin, ceketinin deseni arkadaki hali ile ne kadar uyumlu, farkettin mi ;) sevgiler, opücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğrafları bilgisayara yükleyince farkettim çekerken o anda hiç dikkatimi çekmemişti, ben de sevgilerimi gönderiyorum :)

      Sil
  3. Çok güzel görünüyorsun Noniiiii :)

    YanıtlaSil
  4. kıyafet çok yakışmış,ayaklarınızı dert etmeyin
    bir yavrunuz var diye şükredin :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Tabii ki de şükrediyorum her zaman, daima!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşsun :) benim de büyüdü ama sanki baş parmağımın biri biraz daha çok :( o yüzden eski ayakkabıların bir kısmı olmazken eskiden biraz olabilen babetlerin hiç biri olmuyor, şık olamıyorum pek :( doğru düzgün spor ayakkabı bile bulamıyorum :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...