23 Haziran 2014

Haziran Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

1 yıl aradan sonra hafta sonu canım ablama ve canım yeğenlerime kavuştum, ahh ne çok beklemiştim bu anı! Mutluluğumu size tarif edemem! Ağzımın tadı yerindeyken sizlerin de tatlanacağı bir çekilişle haftaya başlamak istedim :) Kurabiye sevenler daha da yaklaşın ekrana lütfen :)
Bu ayki sponsorumuz olan Pasta Tasarım Evi ile 1 buçuk sene önce canım arkadaşım Ayşe'nin kızının doğum gününde bu güzel pasta vesilesiyle tanışmıştım. Pasta Tasarım Evi'nin tatlı sahibesi, canım arkadaşım Ayşe'nin kuzeni Çiğdem Memiş 15 yıllık bilgi işlem kariyerini bir kenara bırakıp pastacılık üzerine eğitimler alarak bu alanda profesyonelleşmiş bir isim. Pasta Tasarım Evi'nde rengarenk çocuk pastalarından kurabiyelere, cupcake ve popcake'lerden eğlenceli yetişkin pastalarına kadar birbirinden lezzetli tatlar yer alıyor. Çiğdem Hanım'ın işini ne kadar severek yaptığını ortaya çıkardığı pasta ve kurabiyelerden anlayabilirsiniz zaten...
Tadları da görüntüleri kadar harika!
Şimdi gelelim çekilişimizin detaylarına... 
Pasta Tasarım Evi konseptini kazananın belirleyeceği 20 adet kurabiyeyi bir Noni okuyucusuna hediye edecek! Bu tatlı çekilişe katılmak için:

* Pasta Tasarım Evi'ni facebook veya instagramdan takip etmeniz,
* Hangi isimle takibe aldıysanız bu ismi ve istediğiniz kurabiye konseptini (doğum günü, baby shower, nişan vesaire) buraya yorum olarak bırakmanız gerekmektedir.
* Facebook veya instagram hesaplarını yorum kısmında belirtmeyenler çekilişe dahil edilmeyeceklerdir!

Ayrıca Pasta Tasarım Evi'ni facebook veya instagramda takibe alan herkes 20 Temmuz'a kadar geçerli olan %20 indirim hakkına sahip olacak! Kurabiyeleri kazanan ismi 3 gün sonra blogumda açıklayacağım. O zamana kadar tatlı yiyelim tatlı konuşalım ;)

15 yorum:

  1. pek güzeller AnkMehtap. mehtap

    YanıtlaSil
  2. www.facebook.com/sermin.akcakmak - doğum günüm için çekilişe katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika bayıldım. Hemen takibe aldım. Facebookta Esin Balkan İrlan, instagramda Esin İrlan adıyla takipteyim. Eğer şans bana gülerse bu yıl 20.yılımızı kutlarken evlilik yıldönümümüzde nazar boncuğu gibi kurabiye isterim:)) Sevgiler, herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  4. Merhabaa Nonii =)) Facebook'tan T.c. Nazlıcan Çayır adı ile, Instagram'dan ise NazlicanCayir kullanıcı adı ile takip etmeye başladım. Umarım bu tatlı çekiliş benim mutluluğumla sonuçlanır.

    YanıtlaSil
  5. Pasta Tasarım Evi'ni takip ediyorum: http://instagram.com/peren80
    peren80@yahoo.com
    tercihim: doğum günü konsepti

    YanıtlaSil
  6. kullanıcı adım kubraamesutt nişan konseptii istiyorum uygunsaa:)

    YanıtlaSil
  7. PINAL DEMİRKIRAN ÇERİKAN ismimle facebook hesabımdan hem beğenip hem takibe aldım.Doğum günü CARS arabalar konsepti rica etmekteyim.Nonişe kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hülya şen - doğumgünü

    YanıtlaSil
  9. Annegazetesi ismiyle instagramdan takibe aldım. 1 yaş doğumgünü konsepti istiyorum.

    YanıtlaSil
  10. Bu çekiliş tam benlik. Minik yeğenimin doğumgünü için katılıyorum. instagramda esrabul olarak takipteyim.
    herkese bol şanslar..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,

    eşime doğum günü konseptinde kurabiyeler hediye etmek çok şık olacaktır diye katılmak istedim.
    Takibe aldığım instagram adım: petitdesigner

    Sevgiler
    Özge

    YanıtlaSil
  12. Selam Sibel,pasta tasarım evini facebbok dan Gül Uluer Saim olarak beğenip,takipe aldım :)
    çekilişi kazanırsam doğumgünü konseptini seçerdim(hepsi birbirinden güzel gözüküyor)
    Selamlar
    Gül Nurdan Saim

    YanıtlaSil
  13. Sahane gozukuyorlar "demetyildirimnakip" olarak takibe aldim. Canimin ici Ada kizim icin 25 temmuzdaki dogumgunu sansina bir umutla birakiyorum bu yorumu. Ada temali dogumgunu kurabiyeleri geliyor gozumun onune :)

    YanıtlaSil
  14. merhabalar seher uslu aydın olarak izliyorum facebook sayfasını. beşikteşlı doğumgünü konsepti güzel olacaktır.
    umarım bir sponsorlu çekilişinizi daha kazanmak umudumla :)
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Merhaba Noniii,
    Facebook'tan takibe aldim.6 Temmuz hem benim hem oglumun dogum gunu.Dogum gunu temali kurabiyelerimiz olursa super olur:)
    Pinar Gundogan

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...