29 Haziran 2014

Sahne

Hayatınızda yaşadığınız bazı sahneler vardır, yıllar geçse de o sahne gözünüzün önünden silinmez asla. Canım kızım ve güzel yeğenlerim trambolinde hep birlikte zıplarken bunu düşündüm. Tam bir yıldır görmek için sabırsızlandığım bir sahneydi bu, onları büyük bir keyifle izlerken "aylar yıllar geçse de bu sahne hiç silinmeyecek, hep bende kalacak ne güzel" diye geçirdim içimden. Mutluluk aslında ne kadar basit şeylerde gizli öyle di mi?
Çanta & Babet: Banana Republic
(Murat Abi'ciğim zevkli seçimlerin için çok teşekkür ederim :))
Bluz: Mango
Kot etek: Just Cavalli
Küpe & Kolye: I Am

5 yorum:

  1. Ablanlar gelmis Sibel'cim, ohhh harika! Gözün aydin canim, cok iyi bilirim o mutlulugun tadini... bol bol tadini cikarin birlikte gecirebileceginiz o sayili (ve maalesef hep cok cabuk gecen ) degerli günlerinizi. Coook güzel gecsin, mutlu ve huzurlu bir sekilde, tadi damaginizda kalsin (orasi kesin zaten):)

    Ben yine bu aralar cok yogunum, haril haril calisiyorum ama 20 gün kaldi tatilimize, ben de iple urganla cekiyorum TR'ye gelmeyi, aileme kavusmayi...günesi, dogayi, denizi, bazi yiyecekleri (mesela simiti):) ve daha bircok seyi...offff...düsündükce icim kipir kipir:)


    Seni ve Nil'i cok öpüyorum canim, selamlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm senin de az kalmış gelmene sık dişini canım, inşallah çoook güzel bir tatil geçirirsin sen de, sevdiklerinle hasret giderirsin, güzel anılarla geri dönersin Almanya'ya...
      Biliyor musun ben de Moskova'da yaşadığım dönemde simiti çok özlerdim, en sonunda evde kendim yapmaya başlamıştım :) Burada da paylaştım canım sen de denemek istersin belki:

      http://nonim.blogspot.com.tr/2010/11/haydeeee-scak-scakkkk.html?m=1

      Öperim canım, mucuuuk!

      Sil
    2. Tarif icin cok sagol Sibel'cim, yapmaz miyim hic , ben de yapiyorum arada, gayet de güzel oluyor aslinda ama iste...illa oradaki simitin lezzetini tutmuyor, o bambaska, orjinal:)

      Sil
  2. yeğenler ne kadar büyümüş! :) ne kadar güzeller.. :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...