21 Temmuz 2014

Salıncak

Kızımla kısa kaçamağımız sona erdi ve döndüğümüzde İstanbul bizi gri ve sevimsiz yüzü ile karşıladı, hıh! Yeniden Bencik Koyu'na dönmek ve o yeşillikler arasında kaybolmak istedim resmen! Bilmeyenler için yazıyım Bencik Koyu Marmaris'in 24 km. dışında Datça Yolu üzerinde masmavi denizi ile harika bir koy. Şehir karmaşasından uzaklaşıp kafa dinlemek için birebir! 20 senedir böyle, umarım bir 20 sene daha bu bakirliğini ve temizliğini korur... Açıkçası Marmaris'e her gidişimde gördüğüm manzara beni çok üzüyor, eskiden virajlı yolu indiğimizde şehir aşağıda belirirdi ve babam mutlaka arabayı kenara çeker bir hatıra fotoğrafı çektirirdik. Bu sefer inerken babam "fotoğraf için durmamı ister misiniz?" diye sordu hiçbirimiz istemedik çünkü artık fotoğrafı çekilecek bir güzellik yoktu önümüzde :( Eskiden sadece kıyı şeridinde kalan yerleşim yerleri ve apart oteller artık o kadar geriye kadar gelmiş ki yeşillikten eser kalmamış geriye :( Bir başka günümüzü de Selimiye'de geçirmek istedik ama eskiden kendi halinde sakin bir belde olan burasının da keşfedilmenin getirdiği bir hırsa bürünmüş olduğunu farkettik üzülerek... En basitinden bir örnek size; geçen seneye kadar girişin ücretsiz olduğu Kaptan'ın Yeri kişi başı 20 Lira'ya çıkarmış giriş ücretini... Büyük bir hayal kırıklığı oldu doğrusu... En güzel yer bizim koyumuz diyerek kendimizi Bencik Koyu'nun yeşil kollarına, mavi sularına yeniden atıverdik...
Ahh böyle yan gelip yatmayı çok isterdim ama benim arı mayam yerinde durmadığı için bu pek mümkün olmadı :)
Salıncağa hep Nil binecek değil ya, şayet tatildeysek eğlenmek benim de hakkım ;)
Bu güzel salıncak fotoğrafları için canım ablama teşekkür ediyorum :)
Canım annem dokunduğu herşeyi güzelleştirmeyi iyi biliyor, boş kola şişelerine kılıf örüp vazo olarak değerlendirmiş :)
Kısacık tatilde Nil'in peşinde koşturmaktan oturmaya pek vakit bulamadım ama oturabildiğim nadir anlarda biraz bulmaca çözdüm, biraz da ablamın hediyesi "Papatya Kokulu Hikayeler" kitabına göz gezdirdim. Bazen şu telefonlar neden icat edildi ki diye söylenmiyor değilim doğrusu, yok mailleri bir oku, whatssup'tan cevap yaz, yok instagrama bak derken insanı esir alıyor gerçekten, aslında tatile çıkarken telefonu evde bırakmak gerek, içinizde bunu yapmaya cesaret eden oldu mu merak ediyorum :)
Elbise: Sheinside
Çok yakında Sheinside'ın harika bir çekilişi ile karşınızda olacağım, bu güzel çekilişi kaçırmayın derim :)
İyi haftalar herkese!

34 yorum:

  1. elbise, salıncak, güneş ışığı.. harika bir fotoğraf olmuş... çerçeveletmelisin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilgen'ciğim ablamın ışığına sağlık harika kareler çekti o gün :)

      Sil
  2. Ne de güzel gözüküyor fotoğraflar öyle.... Evet maalesef Marmaris'imiz bir beton yığınına dönüşüyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)
      Evet çok haklısın, insan o manzarayı görünce çok üzülüyor, 20-25 sene önceki halini de bilince :(

      Sil
  3. bu saçlı şekli ve elbise çok ama çok yakışmış..:)
    ahsen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler gerçi bu fotolar çekildikten sonra İstanbul'a dönünce gittim kestirdim ama çok şükür deli anıma denk gelmedi kısa kestirmedim sadece kat verdirttim :)

      Sil
  4. asil, güzel , şirin Noni... doğanın eşsiz güzelliği ve senin salıncakta sıcacık gülümseyişlerin! ne güzel fotoğraflar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o ben miyimmmmm çok teşekkür ederim şımardımmmmmmmm :)

      Sil
  5. Bayıldım ikinizede ayrı ayrı süper kareler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Seyhan'cığım seni de prenseslerini de öpüyorum!

      Sil
  6. Fotoğraflara bakarken dinlendim resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahh ben de dinlenseydim ne iyi olacaktı ama zilli Niloşla ne mümkün :)

      Sil
  7. Nonim kilo vermişsin sanırım, fıstık gibi olmuşsun gençleşmişsin resmen Nili ve Misoyu öp benim için, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım nerdeee, keşke verebilsem kilom artık sabitlendi 55'ten aşağıya inemiyorum ve şu göbeği bir türlü istediğim gibi eritemiyorum :( İkisini de öperim :)

      Sil
  8. Fotolar harika.bloğunda önceki postlarını inceliyorum bu günlerde 2009 yılına gelebildim daha.:))dudu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihhh kihhh daha 3 yıl var okunması gereken ay gözler bozulursa benden bilme ama :)

      Sil
  9. Nil'e bayılıyorum, çok tatlı maşallah ama üzgünüm sen ilk göz ağrımsın, nasıl güzel nasıl tatlısın öyle... Elbisen, örgü saçların yine harikasın, kocaman öpüyorum o güzel yanaklarından...
    yharman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'ciğim çok tatlısın canım benim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ben de seni öperim kocaman!

      Sil
  10. İlk kareye bayıldım...diğerleri de keza çok güzel... yeşil en sevdiğim renk bu ara zaten....
    nice güzel gezmelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım, öpüyorum!

      Sil
  11. Ah o salıncak fotolarina bayıldım!! Hele de ilki!! Harikasınız valla! Ablanın IG hesabından takipteyim, Türkiye'de tatilde olduğu için nasıl imreniyorum bilsen.. Beraber gezmelerin, muhabbetlerin tadını çıkarın. California'dan çok selamlar ve sevgiler, tatlı Nil'e ve yeğenlerine de öpücükler.. Ipek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İpek demek sen de gurbet kuşusun, Allah yardımcın olsun, zor böyle gitmeler gelmeler, biz senelerdir alışamadık, dönüş zamanları yaklaştıkça efkar basıyor bizleri, offf offf :(

      Sil
  12. özellikle ilk kare muhteşem. masalsı bir tadı var. bir de sandalyede sırtın dönük oturduğun foto. ikisi de çok etkileyici Noni'cim. Yeşil konusuna gelirsek ne kadar ağlasak dizlerimizi dövsek yeridir.

    Sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifciğim selam canım benim, çok teşekkürler ve evet çok haklısın yeşilin kıymetini bilmiyoruz ne yazık ki :( Minik prensine ve sana sevgilerimi gönderiyorum!

      Sil
  13. Cok güzel fotografların herbiri

    YanıtlaSil
  14. Sandalyede arkası dönük resmine ayrıca bayıldım yağlı boya tablo gibi

    YanıtlaSil
  15. Çook çok güzel fotoğraflar bunlar tabiki içindekiler güzel çünkü. Maşallah diyorum, içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  16. Harikasınız.Fotoğraflar da göz kamaştırıyor.

    YanıtlaSil
  17. fotolar öyle güzelki! bayildimmmmmmm..........
    sheinside ismine daha öncede bir cok kez rastladim. ama ilk kez sayfalarina girip inceledim. vayyyy! ne güzel seyler var!!! ama genede cesaret edemiyorum. ya gelenler üzerime olmazda geriye göndermek zorunda kalirsam? bana acaba biraz bilgi verebilirmisiniz? sevim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sheinside ve bunun gibi Uzakdoğu bağlantılı sitelerden alışveriş yaparken mutlaka ölçü tablosuna bakıp alışveriş yapın, kalıpları bizden çok daha dar ve kısa olabiliyor, ben bugüne kadar ölçü tablosuna bakarak aldığım için genelde bir sıkıntı yaşamadım, aldığım herşey üzerime oldu, normalde bedenim Small olduğu halde kimi kıyafetlerde XL aldığım bile oldu, bu yüzden ölçü tablosunu mutlaka gözden geçirin. Örneğin benim boyum 1.65, boyu 85cm'in altındaki elbiseler bende çok kısa duruyor bu yüzden bir elbise 80cm ve altında ise rahat giyemeyeceğim için almıyorum. Bu gibi şeylere dikkat ederek alışveriş yaparsanız bir sıkıntı yaşamazsınız diye tahmin ediyorum. Ama aldığınız şeyi beğenmediğiniz takdirde iade koşulları neler inanın hiç bilmiyorum, ben şu ana kadar aldığım bir ürünü hiç iade etmedim. Ama websitelerinde iade koşulları mutlaka yazıyordur. Sevgiler...

      Sil
    2. Bu arada az önce yazmayı unuttum, güzel yorumunuz için teşekkür ederim Sevim Hanım :)

      Sil
  18. Merhaba,

    gözümüzü aydinlattiginiz, bu güzel ve özel bilgiyi paylaştiginiz icin tesekkür ederiz.

    Daha önce yazmismiydiniz bilmiyorum ama, "sheinside" in bedenleri nasil? avrupa beden ölçülerine uyuyormu?

    Teşekkür ederim!
    Gezmeleriniz daim, mutlulugunuz bereketli olsun inşallah...

    TK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim :)
      Yukarıda da yazdığım gibi; Sheinside ve bunun gibi Uzakdoğu bağlantılı sitelerdeki kıyafetlerin kalıpları bizden çok daha dar ve kısa, Avrupa ölçülerine uymuyor diyebilirim, ama her kıyafette böyle değil, kimisinde S beden size uyarken kimi kıyafette L beden uygun olabiliyor. Ben bugüne kadar ölçü tablosuna bakarak aldığım için genelde bir sıkıntı yaşamadım, aldığım herşey üzerime oldu, ama normalde bedenim Small olduğu halde kimi kıyafetlerde XL aldığım bile oldu, bu yüzden ölçü tablosunu mutlaka gözden geçirin. Örneğin benim boyum 1.65, boyu 85cm'in altındaki elbiseler bende çok kısa duruyor bu yüzden bir elbise 80cm ve altında ise rahat giyemeyeceğim için almıyorum. Bu gibi şeylere dikkat ederek alışveriş yaparsanız bir sıkıntı yaşamazsınız diye tahmin ediyorum.
      Sevgilerimle...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...