04 Ağustos 2014

Anahtar

Filozof Eric Hoffer "Çocuklar cennetin anahtarlarıdır" demiş, ne de güzel söylemiş... Onlar bize bütün mutlulukların kapısını açıyorlar... 2 Ağustos cumartesi günü benim mutluluk anahtarım; Nil'imin doğum günüydü. 2 yıl ne kadar da hızlı geçti, kuzucuğum ne çok değişti, bu anlara geri döndüğümde şaşıyorum bu değişime! O bizi şaşırtıyor, güldürüyor, eğlendiriyor, yaramazlıklarıyla korkutuyor :) Onun her anına şahit olmak büyük bir mutluluk! Dilerim Allah isteyen herkesi çocuk sahibi yapar, ben Nil'ime çok zor sahip oldum bu yüzden bunu laf olsun diye değil, yüreğimin ta derininden hissederek diliyorum...
Nil'im benim en büyük anahtarım, onu kalbimde taşıyorum devamlı... Ama boynumda da birkaç anahtar taşıyabilirim sanırım ;)
Sizin mutluluk kapınızı açan anahtarınız ne bilmiyorum ama her ne ise onu sıkı sıkıya tutun olur mu?
Hepinize mutlu bir hafta dilerim :)
Kolye: Choies
Sulu boya resim: Canım ablamın fırçasından ;)

8 yorum:

  1. musmutlu yıllar tatlı Nil'e !

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yaşlara..
    mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  3. fıstık Nil'e koskocaman gülücüklü bi ömür diliyorum
    kısmetse bi kaç ay sonra benimde bi mutluluk anahtarım olucak
    Rabbim dileyen herkese gönlünün isteğini versin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin aminnnn!
      Ahhh ne güzel heyecanlar bunlar, zaman çok hızlı geçiyor bu yüzden doya doya tadını çıkart bu anların, şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum :)

      Sil
  4. mutlu yıllar Nil"e
    Suluboya resimde ablanız Nil"i mi çizmiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet ablam Nil'imi çizdi :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...