11 Ağustos 2014

Çentik /

 
Dün güzel ablamı ve tatlı yeğenlerimi yolcu ettik, zaman onlarla su gibi aktı geçti, 1 ay nasıl geçti hiç anlamadım bile, kısacık zaman diliminde tüm abla kardeşlikleri yaptık, güldük, eğlendik, dertleştik, hatta didiştik bile hii hii 1 senelik bekleyiş için duvara çentik atmaya başladım şimdiden, bugün ilk gün / yarın ikinci gün olacak X... Canım ablam sizleri yine dört gözle bekleyeceğiz burada, seni çok seviyorum, yeğenlerimi de ♥ ♥ 
Bu tatlı üçlünün yeniden bir araya geleceği günü iple çekiyorum!
Ablamın kimonosu: Choies
Elbisesi: Mudo
Çantası: Fossil
Fotoğraf Makinesi: Fuji Instax Mini
Gülümsemesi: Eşşsiz! :)

6 yorum:

  1. çok şekerler kızlar :) bu arada decaflatte bloğunu bıraktı mı ablanız?bir yılı geçti yazmıyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef ablam artık blog tutmuyor, bir türlü ikna edemedim onu yeniden yazmaya :(

      Sil
  2. Allah kavuştursun şimdiden. Belki bi sefer de siz gidersiniz, önümüzdeki yılı beklemeden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bilgen'ciğim, ahh keşke ama Niloşla 45 dakikalık İzmir uçuşlarımız aklıma geldi, Amerika için 15 saatlik yolu birlikte tepeceğimizi düşündüm de yok yok ben almıyım an azından şimdilik kihh kihhh :)

      Sil
  3. Sizi bizimle öyle özdeşleştirdim ki:) sanki kendi kardeşim gitmiş gibi hüzünlendim.. Allah kavuştursun, gurbetlik çok zor.. Hemencecik geçiversin günler siz yine buluşum, ama yaşlanmayalım bu arada yani öyle birşeyler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Aydaaaa bunu senden duymak ne kadar güzel! Zarifliğine, kalitesine, yaptıklarına hayran kaldığım birinden bunları duymak çoook güzel! Teşekkürler canım... Ahh keşke ayrılıklar da yaşlanmalar da hiç olmasa o zaman hayat harikulade olurdu, en azından benim için :(

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...