25 Ağustos 2014

Değişim

Boğa burcu işte, aklına bir şeyi koydu mu mutlaka yapacak :) Ohhh kestirdim rahatladım, şu anda bu satırları da sırıtarak yazdığıma göre işler yolunda demektir, hadi hepimizin gözü aydın :)
Saçımı kestirmeye karar verdiğimde Pinterest'te bayağı bir örnek aradım, sonra bu fotoğrafı gördüm tamam dedim istediğim tam olarak böyle bir şey! Sonra bu fotoğraf acaba kime ait diye merak edip, saçının daha detaylı halini nasıl bulabilirim diye araştırırken Christina Caradona isimli bir bloggera ait olduğunu öğrendim. Ve ben de kesinlikle böyle kestirmeliyim dedim.
Modele karar verdim, sırada bu modeli kesecek olan kuaför vardı, bu konuda da tatlı arkadaşım Selin imdadıma yetişti, onun saç kesimini çok beğenince hafta sonu soluğu Cadde Kuaför'de aldım. Cevdet Bey büyük titizlikle çalışarak tam olarak istediğim kesimi gerçekleştirdi, bu yüzden ona teşekkürlerimi gönderiyorum. Kuaförden çoook rahatlamış ve bir o kadar da mutlu ayrıldım, böyle bir hafifliğe gerçekten ihtiyacım varmış hem de çok!
Hemen ertesi günü de yeni tulumumu giydim ve bu mutluluğumu prensimin çektiği karelerle ölümsüzleştirdim :)
Hiç stres yaptığıma değmedi, sonuç beni fazlasıyla mutlu etti! Evet evet bundan böyle uzun süre kısa saçlı kalacağıma eminim!
Tulum: Sheinside
Kolye: H&M
Clutch: Zara
Ayakkabı: n11.com
Ruj: Alix Avien #396
Hepinize mutlu bir hafta diliyorum!

62 yorum:

  1. kesinlikle çok yskışmış sibel. daha modern ve genç göstermiş bence. zaten kısa saç çok güzel bi şey, inanılmaz rahat :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Pınar'cığım evet kısa saç çok ama çooook rahatmış bugün iki dakika bile sürmedi şekil vermesi ;)

      Sil
  2. Saçlar nefis olmuş. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Yaa ama çok bayıldım. Çok yakışmış. Güle güle kullan canım. Bu arada neden yakın buluyorum seni diyorum sen de benim gibi boğa burcuymuşsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa benim de neden hemen kanım kaynadı diyordum şimdi anlaşıldı sebebi :) Yaşasın boğa hatunları! Öperim güzellik!

      Sil
  4. Çok yakışmış bence, bir daha uzatmaya gerek yok mu ne:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet kesinlikle uzatmayacağım artık yani en azından bu halimden iyice bıkana kadar ;) Öperim Harika'cığım!

      Sil
  5. İnanılmaz yakışmış, bence hiç uzatma süper böyle :) Güle güle kullan. Bu arada kare karalamacaya bayılırım, uzun zamandır yapmamıştım. Özlediğimi fark ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kare karalamacanın hastasıyım ben, bir kere saran bir daha bırakamaz bence! Eskiden bir gazetede bulmaca ekinde veriyordu ama şimdi yok sanırım :(

      Sil
  6. Çooooooook ama çooooook amaaa çooook yakışmıııış =))

    YanıtlaSil
  7. Hayat ve Kurabiyesi25/8/14 11:47

    Çok çok güzel olmuş geçen seferkine göre dahada kısalmış ya böyle tam olmuş.. BÖYLE İYİ Sibelim kesinlikle 3-5 sene kullanmalısın.. çok tarz.. birde uçlardaki ışıltılar ımmmmm harikaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim, evet uçlarının rengi de açıldı, hayatımda ilk kez saçımı boyattım desem inanır mısın :)

      Sil
  8. Çooook güzel olmuş..demiştim sana kestiiirr diye ..fıstık gibi olmuşsun..daha genç daha hoş :)
    maaşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy ne güzel bunları duymak çok teşekkürler tatlım :)

      Sil
  9. gerçekten çookk yakışmış çok tatlı görünüyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yorumda şımarma katsayım giderek artıyor ay iyice havalara girdim şimdi hiii hiii :)

      Sil
  10. Çok yakışmış, kıvır kıvır da çok hoş;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kuaförde çok tarandı saçlarım kıvırcıkları bozuldu biraz, 1 haftaya kendini iyice bulur diye tahmin ediyorum, çok teşekkürler güzel yorumun için :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Eveeeet Pintereste o fotoğrafı koyduğumda beni ilk yüreklendiren sen olmuştun, çok teşekkürler canım desteğin için :)

      Sil
  12. Şahane olmuşsunuz...bayıldım...

    YanıtlaSil
  13. çok çok yakışmış nonim 😍 harika gorunuyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok sağol güzel yorumun için, öperim!

      Sil
  14. O kadar güzel olmuşsunki, inanılmaz derecede yakışmış, ama sen hem yüreği güzel hem yüzü güzel olan birisi olduğun için ne yaparsan yap hepsi sana yakışacaktır Nonicim, prensesi öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cığımmm ne tatlısın sen, çok teşekkür ederim o senin güzel bakan gözlerin, ben de minik prensi öperim yanaklarından tabii seni de canım!

      Sil
  15. Süper olmuşsun, bayıldım. Oldum olası zaten çok severim kıvırcık saçları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda'cığım çok teşekkürler canım benim!

      Sil
  16. İYİ Kİ YAPMISSIN, COK YAKISMIS..

    YanıtlaSil
  17. valla helal olsun. kesim de renk de bir harika..bir kivircik olarak kutluyorum yürekten..kuaföre örnek olmadan gitmemek lazım gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Defne'ciğim, evet ben bir dolu resimle gittim kuaföre, adam demiştir içinden kesin bu deli heralde kötü kesersem yandım diye :) 3 saatte anca çıkabildim kuaförden, ama sonuçtan çok memnunum çooook!

      Sil
  18. çooook yakışmışşşş

    YanıtlaSil
  19. Sibelcim çok çok çok yakışmış, muzur bir çocuk olmussun 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba'cığım çok teşekkürler canım evet evet biraz öyle oldum sanırım :)

      Sil
  20. Canımmmm, harika görünüyorsun, uzun saçlarda süperdi ama böyle bambaşka olmuşsun, cıvıl cıvıl kuşlar kelebekler olmuşsun :) Bakmaya doyamadım güle güle en güzel günlerde kullan, kızıçeni öpüyorum kocaman.
    yharman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin'ciğim çok teşekkür ederim tatlişkom, ben de sizleri öperim kocaman!

      Sil
  21. çoookkk yakışmiş..... ben bu kadar kilolu olmasam saniye bile düşünmem..ama saç yapılarımız seninle aynı..bir de kabarınca mevcut kilolar X 10 katı büyüklük arzediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ama kilolu bayanlara da kısa saç çok yakışıyor öyle düşünme lütfen, bence en önemlisi ışıl ışıl bakan bir çift göz ;)

      Sil
  22. Çok yakışmış, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  23. super olmuş , çok yakışmış

    YanıtlaSil
  24. çok güzel olmuş.ben de pazar günü kestirdim gerçekten çok hafifledim.güle güle kullanalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa öyle miii merak ettim kesimini instagrama koyduysan bir bakiyim :)

      Sil
  25. kesinlikle harika olmuşsun Noni. Çok şık , çok modern ve çok yerinde bir seçim yapmışsın. güzel günlerde kullan yeni saçlarını.

    Sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elif'ciğim evet uzundansa bu daha modern ve enerjik duruyor, uzun bir süre kısa olacağım kesin ;)

      Sil
  26. Süper...süper...süper resimlere bakınca başka hiçbir kelime gelmiyor aklıma☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh çok teşekkürler, tüm yorumları büyük bir keyifle okudum :)

      Sil
  27. Çok güzel, çok güzel. çok güzelsinnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok şımardım teşekkürler canım :)

      Sil
  28. Çok ama çok güzel olmuş Noni, bayıldımm..

    Burcu'nun arkadaşı Duru'nun annesi Banu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok memnun oldum, çok teşekkürler, Burcu ile kulaklarınızı çınlattık, bir sonraki buluşmamıza sizi de bekliyoruz, sevgilerimle...

      Sil
    2. :))) inşallah bende çok istiyorum :) Sevgiler....

      Sil
  29. tack arzu28/8/14 10:04

    aaaaa ama çok yakışmış....hep böyle dursun pırasa saçlarım olmasa kesinlikle tercih edeceğim model...bu arada çokda zayıflamışsın sırrını öğrenelim lütfen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzu'cuğum ama pek veremedim aslında 3 kilo fazlam var hala :( Niloş çok hareketli tek yaptığım onun arkasından devamlı koşturmak :)

      Sil
  30. süper olmuş süper, kesinlikle daha genç ve enerjik olmuş, güle güle kullan yeni saçlarını.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Duygu'cuğum :)

      Sil
  31. Kesinlikle çok çok yakıştı bir süre uzatma.. Kılık kıyafet endam saç baş.. Nokta..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...