21 Ağustos 2014

Pirana

Bu güzel kareleri canım ablam buradayken çekmişti, ne keyifli anlardı... Aahh keşke hep burada olsalar, o zaman ablamı blogumun full time fotoğrafçısı yapardım, hmmm bi dakka bi dakkaaa ben şimdi anlıyorum ablamın arkasına bakmadan neden kaçıp gittiğini kihhh kihhh :)
Bu arada size yeni bir haber: saçlarımı kısa kestirme kararı aldım! En son kahkül kestirmiştim ama istediğim değişikliği bende yaratmadı, yine sık sık toplamaya başladım, bari bir değişiklik yapacaksam tam yapıyım dedim ve kararımı verdim. Sonuç güzel olursa haftaya paylaşırım, yok olmaz hüsrana uğrarsam artık burada benim yerime bol bol börtü böcek çiçek resimleri görürsünüz, saçlarımın da 2 senede uzadığını hesaba katacak olursak 2 sene sahalardan uzak kalırım, efendim ahh keşke mi dediniz cık cık cık bunu size hiç yakıştıramadım doğrusu :P
Saçlarımı kestirme kararımı prensime ve anneme açıklayınca ikisinin de yorumu "kestir ama sonra sakın gelip bize ağlanma!!!" oldu, 2 sene önce kestirdiğimde çok pişman olmuşum ve onların başının etini yemişim :) Ay hiç hatırlamıyorum ki ben bunları :) Bir insan bu kadar balık hafızalı olur mu?! Amaaan battı balık yan gidermiş kökü bende nasılsa di mi ;)
Bana şimdiden şans dileyin aksi halde o batan balık bir anda piranaya döner ve sizin de başınızın etini yer ona göre :)
Mont: Choies
T-shirt: Twist
Kot Şort: Zara
Çanta: Yargıcı
Bot: Twist
Küpe: Massimo Dutti
Mu ve ben hepinize harika bir gün dileriz :)
Evrene not: Kuaförden çıkarken yüzümde işte aynen böyle bir ifade olmasını istiyorum :)

9 yorum:

  1. Ama bu saçların çok güzel:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben sürekli toplamaktan çok sıkıldım :(

      Sil
  2. Bence çoook güzel olucak... :) sonuçta yüzün güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkürler canım, bir değişikliğe ihtiyacım var umarım güzel olur :)

      Sil
  3. Kesmeeee !!!
    Bak biz kıvırcıklar üstün ırkız. Kuaföre mahkum değiliz bi kere,her durumda kendi saçımızı yapar hoooop çıkarız. Yağmur bizi bozmaz kaçacak delik aramayız. Çok istersek çektirir bir fön atarız havamızı. Yapma Noni bak ağlak Noni istemem. Ben bu kocaman gülüş için geliyorum bu bloğa.
    Ay çok mu aştım haddimi? Kızarsan kız ne yapayım,nem senin büyüğünüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Colette'ciğim aşkolsun haddini aşar mısın hiç, senin yorumların benim için çok değerli, yazdıklarında çok çok haklısın ama benim saçım fön tutmuyor :( hayatımda hiç boyatmadım da... sanırım sıkıldım biraz değişikliğe ihtiyacım var... bir de Niloşla uzun saçın bakımı pek kolay olmuyor, belki kısa olursa daha rahat şekil veririm diyorum, inşallah pişman olmam dua et benim için :)

      Sil
  4. pişman olursan da ağlaman için hazır ve nazır beklemekte omuzlarımız ama yaz ayının son 1 ay olduğunu ondan sonra açık bırakabileceğini ve prenslerin uzun saçlı hatunları daha çekici bulduklarını belirtmek isterim. Yinede beğenmezsen bizi börtü böcekle koma haa sevgiler PINALLLL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Pınaaallll deme öyle içime kurt düşürme şimdiiii :) Benim derdim sıcak havalardan çok Niloş yüzünden saçlarımı açacak vakti bulamam, kısa saça daha kolay şekil veririm diye düşündüm... Ahh ahhh boğa burcu işte taktı mı takıyor bir kere :) İnşallah güzel olur da sizin omuzları rahat bırakırım ben :)

      Sil
  5. Eminim çok yakışacak ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...