04 Eylül 2014

Blogger Bazaar #6

Mart ayında beşincisi düzenlenen Blogger Bazaar etkinliğinde ben de vardım ve bundan büyük keyif almıştım. Eylül ayında altıncısının düzenleneceğini duyunca bu fırsatı kaçırmak istemedim ve hemen başvuruda bulundum. Kabul edildiğimi öğrenince de çok mutlu oldum :) Bu sefer cam yüzük ve kolyelerimin yanı sıra ikinci el giysilerimle de yer almayı planlıyorum. Şimdiden hazırlıklara başladım bile ;) Hem benimle tanışmak hem de biraz alışveriş yapmak isterseniz;
28 Eylül pazar günü
12:00-19:00 saatleri arasında
Taksim KafePi - Curcuna'da düzenlenen Blogger Bazaar'a ve standıma sizleri beklerim :)

4 yorum:

  1. Bu tarz etkinlikler çok ilgimi çekiyor, katılmayı da çok isterdim, tabi ki kabul edilirmiydim bilemem. Burçtaşınız olarak gelip tanışmayı da çok isterdim doğrusu;)) Bu etkinlikle ilgili (nonim77@yahoo.com) e- posta adresinize soru sorsam;) vaktiniz olur da cevap verebilirseniz çok mutlu olurum, şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba güncel tuttuğunuz bir blogunuz varsa siz de başvuruda bulunabilirsiniz, sanırım bu seferkine katılacak bloggerlar belirlendi ama yedincisi düzenlenirse başvuru yapıp şansınızı bir deneyin bence ;)
      Bana mail atabilirsiniz tabii, sevgiler...

      Sil
  2. Umarım bu sefer ziyaret şansım olur bu güzel etkinliği. Hep bittikten sonra haberim oluyor da:)

    YanıtlaSil
  3. O hafta görüşeceğiz zaten nonim bunu bir konuşalım, çok sevindim.. ;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...