16 Eylül 2014

Eylül Ayının Çekilişi

 
Buralarda yokum diye blogumu boşladım sanmayın güzeller :) Bu ayın çekilişini de araya sıkıştırıyım dedim. Bu ayın sponsoru Noni's Store yani bendeniz :) 28 Eylül pazar günü Taksim Kafe Pi - Mürekkep'te düzenlenecek olan Blogger Bazaar'da bir kısmını bulabileceğiniz, kendi yaptığım ürünlerle karşınızdayım bu çekilişte :)
Bir okuyucum Fatma Ana'nın eli olan bu cam kolyeyi kazanacak... 
Başka bir okuyucum da bu cam yüzüğü... 
Yüzük parmağa göre ayarlanabilir...
Siz hangisini beğendiniz? Kolye ise klavyenizde K harfini, yüzük ise Y harfini tuşlayın... Yok ayol yok teknoloji henüz o kadar ilerlemedi, ben sadece sizi denedim yazdıklarımı sonuna kadar okuyor musunuz diye kihh kihhh :) Çekilişe katılmak için yapmanız gereken tek şey kolye veya yüzük seçiminizi buraya yorum olarak bırakmak, o kadar... Bir de çok uzun süredir blogum 1900'lü sayılarda, gelin bloguma çağ atlatalım ve şu takipçi sayımı 2000'lere taşıyalım :) Başka da size diyeceğim birşey yoktur, hepinizi öper ve de giderim!

102 yorum:

  1. Yüzük de çok güzel ama kolyeye bayıldıımmm, benim olabilir mi :)))

    YanıtlaSil
  2. Hayat ve Kurabiyesi16/9/14 08:20

    K K K K :D o kolyeyi istiyorum Nonimmm <3

    YanıtlaSil
  3. İkiside çok güzel ama ben kolye takamiyorum.
    Y diyorum :p
    Izmirden sevgiler nonik abla :p

    YanıtlaSil
  4. Yüzük de güzel, kolye de ama ben en çok küpeyi beğendim :O).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küpe mi hangi küpe? :P

      Sil
    2. Hahahhahahha şimdi dank etti yüzük yazacağıma küpe yazmışım pardonnnn :)

      Sil
    3. Noni, aslında ben şaka yaptım sana, senin yanlışın yok :O). İkisi de ayrı güzel ama ne yüzük ne de kolye takıyorum ben, genelde tek taktığım küpedir. Çekilişe de katılmak istemiyorum başkasının şansını almayım, gerçekten kullanacak olan birilerine gitsin diye. Yorum bırakmadan da geçmek istemedim. Hepsi bir araya gelince böyle küpeli bir yorum olmuştu benimki, hem belki dikkatini çekmiş olurum bir başka çekilişte küpe de olur, neden olmasın :O).

      Sil
    4. Anladım canım tamam bir başka çekiliş düzenlediğimde yaptığım küpelerden de ilave edeceğim söz :)

      Sil
  5. Zaten takipcinim noni:) yuzuk cok guzelmiss. Benim olsuuuun.

    YanıtlaSil
  6. Zaten takipçinim :) (gelincika Aslı)
    veeeeee diyorum kiiii
    Y YÜZÜÜKKKKKKK :)

    YanıtlaSil
  7. taksime gelip seninle tanışmayı o kadar çok istiyorum ki Noni...
    K diyeyim ben de :)

    YanıtlaSil
  8. Aaa..Taksim Kafe Pi'de olduğunu bilmiyordum, daha da sevindim:)) Veee Sibel'imin yaptığı harika takılardan kolyeyi ben de isterim :) Herkese bol şans, sevgiyle..(Esin İrlan)

    YanıtlaSil
  9. kolyeyi çok begendim :)


    Sevgiler
    Suna

    YanıtlaSil
  10. Merhaba;) Kolyeye talibim;) Şartlı çekilişlere hayatta katılmıyorum, o yüzden sizi tebrik ediyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Kolye benim olsun. Sevgiler. Mihriban

    YanıtlaSil
  12. Her zaman favorim Y Yüzüklerdir:))

    YanıtlaSil
  13. İkisi de harika el emeği olması ayrı bir güzellik katıyor ayrıca.. Kolye tercihimdir:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. yüzük istiyom ben.. tulaykaraeli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. Kolye olsa ne güzel olur:))

    YanıtlaSil
  16. yüzüüüüüüüük ben onu istiyorum çok beğendim.
    yebakirtas@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Blogger bazaar için İstanbul'a gelmeyi çok istiyorum aslında ama yine zor olacak galiba :/ Lafı uzatmadan yüzüüüüük benim olsuuuuun beniiim beniiim =))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba!! Ben yüzük diyorum ;) nesrincivan_@hotmail.com mucks

    YanıtlaSil
  19. Uzun zamandır takipçinim
    Kolye (K) diyorum :)

    YanıtlaSil
  20. kolyeye talibim ben Noniciğimm :)
    altuntas20ozlem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. ikisi de çok orijinal umarım biri bana çıkar :) gulciny.uzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba kolye tercihimdir ama bence yaptığınız herşey çok güzel çünkü büyük bir emek var. Sevgiler Nurdan

    YanıtlaSil
  23. Bende yüzük diyorum :)

    YanıtlaSil
  24. merhaba,izleyicinizim. kolyeye talibim :)

    YanıtlaSil
  25. ben de kolyeye talibim...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. merhaba ikisi de çok güzel ellerine sağlık, bende kolye diyorum...KKKKKK.

    YanıtlaSil
  27. öncelikle senin şu blogda paylaştığın resimlere bayıldığımı belirtmek isterim :)
    çekilişin çok şeker yine ve ben o kolyeye talibim şekerim :)

    YanıtlaSil
  28. ayyy ben bir yüzük delisi olarak o yüzük benim olmalı diyorum

    YanıtlaSil
  29. Kolyeyi tercih ediyorum. peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  30. Y'i tuşluyorum Noni'm ^_^

    SerpilK

    YanıtlaSil
  31. ayyy nonimm biliyorsun ki ben bunu kaçırmam :))) yüzük diyorum ben ve gerçekten çok güzel bunlar.

    YanıtlaSil
  32. Bende YÜZÜK diyenlerdenim :)) gamze174@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. kararımı değiştirsem kabul edermisin :(
    y yüzük diyoum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangisini kabul ettiniz bilemedim ki :)
      ilkinde K demişim sonra Y yaptım kararımı (Ceyda)

      Sil
    2. Tabii ki de kabul ederim :) İlk yorumunuzu sildim ikincisi geçerli olacak, sevgiler...

      Sil
  34. ikisi de çok güzel görünüyor. yüzük benim olur inş...

    YanıtlaSil
  35. ikisi de çok güzel ama tercihim yüzük harika :)

    YanıtlaSil
  36. İkisine de bayıldım ama yüzük benim olabilir mi :)

    YanıtlaSil
  37. Ellerinize sağlık çok güzeller! Kolyeyi şeçtim:))

    YanıtlaSil
  38. Yüzüğü istiyorum.Lütfen benim olur musun?
    :)

    YanıtlaSil
  39. Yüzüğe aşık oldum, benim olmasını cok isterim :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  40. Yüzüğe bayıldım, takipçi sayınızın artması için de katkıda bulundum :) beker.cansu@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. kolye lütfen ,sevgiler Nurdan

    YanıtlaSil
  42. Bana hefiye ettigin kolyeyi bayila bayila kullaniyorum birde cekiliste bu kolyeyi kazanirsam demeyin keyfime ... cok opuyorum seni, yarin aksam Bodrum icin yola cikicam donuste uzuuuun bir gun ayiralim lutfen birbirimize olur mu, seninle uzuuun uzuuyn dohbet etmek ve bilgilerinden faydalanmak istiyorum 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  43. K yani kolye nonnişim

    sevgiler

    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Her ikisi de harika elinize sağlık ama kolye tercihim:)

    YanıtlaSil
  45. bende yüzük istiyorum :)

    YanıtlaSil
  46. çok güzel bir yüzük..benim olmalı...

    YanıtlaSil
  47. hiç şanslı değilimdir böyle şeylerde ama yüzük diyeyim:)

    ahsen.aslan@hotmail.com

    Ahsen

    YanıtlaSil
  48. İkisi de muhtesem ama tek tercih hakkım varsa tercihim yüzük olsun:)

    YanıtlaSil
  49. Yüzüğü çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  50. İkisi de harika , yüzük bir adım önde ama:)) en güzeli de sizi takip etmek.

    YanıtlaSil
  51. Kolyeee :)) denizevinirdem@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Noni'ciğim,

    Yüzük tabi ki 💓
    Sevgiler

    Özge

    YanıtlaSil
  53. Kolyeyi çok beğendim, taze taze bu çekilişte şansımı denemek istiyorum:)) Size bol bol takipçiler diliyorum aynı zamanda;)

    YanıtlaSil
  54. Harika bunlar ama kolyeye ayrı bayıldım. Benim olsun :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  55. merhaba ...ins kolye de sansim olur... ikiside cok güzel ellerinize saglik... züleyha

    fbbozkurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. çok güzeller ellerine sağlık..
    kolyeeeaaaa

    YanıtlaSil
  57. bayıldım bayıldım.. ne kadar güzeller.. emeğinize sağlık..kolye benim olabilir mi...

    YanıtlaSil
  58. kolye çok hoş nonicimm

    YanıtlaSil
  59. Yuzugu begendim ben :) nazlı b.

    YanıtlaSil
  60. Ellerine sağlık canım benim hepsi çok güzel.kolyeden yana şansımı deneyeyim bakalım
    öperim

    YanıtlaSil
  61. Fark ettim ki ; alyansım ve tektaşım dışında hiç yüzüğüm yok. Y diyelim eksik tamamlansın. Pelin / İzmir

    YanıtlaSil
  62. seçim yapamadım bir türlü.....her ikisi de çok güzel...şansıma ne gelirse memnuniyetle kabul ederim...

    YanıtlaSil
  63. Kolye çok güzel Sibelcim :)
    Kardeşim için şansımı deneyim :)
    Lale Karadağ / Almanya

    YanıtlaSil
  64. Yüzüğe bayıldım öyleyse y diyelim :)

    YanıtlaSil
  65. Ellerine sağlık Nonicik, ilgiyle, hayranlıkla hep takipteyim. Ben kolyeden yana şansımı kullanmak istiyorum. Sermin/İzmir

    YanıtlaSil
  66. K diyorum öpüyorum seni-- SANE16

    YanıtlaSil
  67. Çok güzeller....KKKK:))))

    YanıtlaSil
  68. ELLERİNİZE SAĞLIK İKİSİ DE ÇOK GÜZEL AMA BEN YÜZÜĞÜ TERCİH EDİYORUM SEVGİLİRİMLE . . .

    YanıtlaSil
  69. tabikideee yüzük :))) keşke istanbulda olabilsem

    YanıtlaSil
  70. cok güzeller yaratıcılığınıza bayıldım daha önce el emeğinizi gören biri olarak kolyenize talibim :) heryerde takipteyim sevgi ve saglıkla kalın yasemin k....

    YanıtlaSil
  71. yüzüğü çok beğendim:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  72. Bu Fatma Ana kolyenin gümüşü var bende, yüzüğe talibim. İnşallah bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  73. Alyansim bile cok geliyor bazen kolyeciyim ben o gerdan illa dolmali :) ikiside cok guzel. Erkese bol sans.. K ! Kihkihkih :)

    YanıtlaSil
  74. Yüzüğü çok beğendim, sevgilerimle ..

    YanıtlaSil
  75. Merhaba,ben Fatma Ananın elinin olduğu kolyeyi istiyorum belki bana şans getirir :)
    Ecehan

    YanıtlaSil
  76. Kolye olurdu tercihim. hayatıma fatma ananın eli dokunsun ve tüm kabus bitsin artık istiyorum.Bu arada tiroid ameliyatı olacak arkdaşınız nasıl oldu?
    Nilay N.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nilay Hanım kabus bitsin demişsiniz sizi üzen konu ne bilmiyorum ama umarım herşey yoluna girer ve huzur bulursunuz bir an önce...
      Evet arkadaşım ameliyat oldu, ameliyattan sonra çift taraflı ses felci geçirdi, bir süreliğine sesini kaybetti ama çok şükür iyileşti şimdi sesi eskisinden daha gür çıkıyor :)
      Geçirdiği bu süreci de anlattı, buradan izleyebilirsiniz:

      http://m.youtube.com/watch?v=W-PvX4cqk_8

      Sevgilerimle...

      Sil
    2. Iyi dilekleriniz icin cok tesekkurler.oluyor bazi aksakliklar dusup kalkmalar hayatta gecerr insallah allah sagliktan etmesinde kimseyi. Bi donem burda sormustunuz yazismistik arkadasinizla ilgili durumu merak ettim cunku bende ayni durumu yasamistim.herseyin duzelmesine sevindim.saglikla kalin.

      Sil
  77. Güzel kolyecik gel bana doğru:))dudu

    YanıtlaSil
  78. K! Insallah bana cikar. Eline saglik, emegine saglik. Sevgiler, ececim_4

    YanıtlaSil
  79. Yuzuge bayildm :-) bloguna da ayni sekilde :-). Hemen ekledim kesinlikle cag atlamali:-)
    gulsahisciler@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Yüzüğü çok sevdim :) Bana gelme saati de gelmiş sanki :)

    YanıtlaSil
  81. kolyeeeeeeeee !!!!!! şu sıralar üzerime fatma ananın elinin değmesine çok ihtiyacım var :(

    YanıtlaSil
  82. Ben kolyeyi istiyorum kesinlikle, bir dost :)) şaka şaka Nurdan ama dostum :)

    YanıtlaSil
  83. yüzük ya da kolye farketmez ikisi de çok güzel:)ama kolyeyi daha rahat kullanırım ben yüzük takamıyorum uzun süre sıkıntı veriyor alışamadım bir türlü:)eline sağlık emeğine sağlık.bu yöntemi yıllar önce ilk sende gördüm ben de acemice fotoğraflı kolyeler yaptım kendime ama malzeme bulmakta zorlanıyorum.internetten alırken de boyutu bilemeyince bazı aksilikler oldu.cam ,kafes demirden büyük geldi vs.neyse çok zevkli birşey el işi ile harikalar yaratmak.sizin aile bunda yetenekli maşallah zaten.umarım blogger bazaar da iyi geçer.çok uzak olmasam (eskişehir) ve cumartesi çalışmasam çok isterdim gelmeyi.sevgiler...

    YanıtlaSil
  84. Kolyeye bayıldımmm,lütfen bana çıksın ..Fatma Ergül

    YanıtlaSil
  85. Merhaba, öğle arasında bloglar arası gezinirken karşılaşıverdim bloğunuzla. Keyifle gezindim eski postlarınız arasında. bundan böyle takipteyim.
    E baktım bir de çekiliş varmış, yüzüğe bayıldığımı da söylemeden geçmeyeyim dedim. :)

    YanıtlaSil
  86. şey çekiliş ne zaman ve nasıl olucak ben yüzüğe taliptim ya :) ben ilk kez bu bloğu inceledim o yüzden çok acemiyim. ben de kayıtlımıyım şuan çekilişe acaba :)

    YanıtlaSil
  87. Noni önceden yüzük kazanmıştım :) severek kullanıyorum.Şimdi de (K) diyim mi?
    Kolye de çok güzel,Çok öpüyorum Nil'i..
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  88. elinize sağlık çok güzeller gerçekten... Bende K desem uygun mu acaba :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...