08 Eylül 2014

Görüntü

Hafta sonu tam günümdeydim. Dışarı çıkana kadar bin tane kıyafet denedim desem yeridir ve hiçbirini beğenmedim, alt tarafı prensimle sinemaya gidecektim hepsi bu! Aynadaki görüntüme sinir oldum, açıkçası o gün her şeye sinir oldum :) Bu berbat ruh hali için teşekkürler PMS :P Bir sürü denemeden sonra prensim artık benden umudu tam kesmek üzereyken üzerime bir kot ve t-shirt geçirdim ki genelde hep aynı şeyi yaparım, döner dolaşır yine ilk başta giymeyi düşündüğüm şeyi seçerim kihh kihhh :) Yeni aldığım retro çantamla biraz renk, püsküllü hırkamla da hareket kattım görüntüme...
Yüzüğümü yıllar önce sevgili Nesteren'ciğimden almıştım hala severek kullanıyorum :)
Prensim de ben de bilim kurgu filmleri sevdiğimiz için tercihimizi Lucy'den yana kullandık.
Kırk yılda bir sinemaya gidebildiğimiz için de (düşünün sinemada en son izlediğim film hangisiydi hatırlamıyorum bile!) filmi Akasya'daki VIP salonda izledik, sinema salonunda bacakları uzatıp rahat rahat film izlemek büyük bir keyifmiş! Filmi çok beğendim, Scarlett Johansson'un oyunculuğuna da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim!
Hırka: Sheinside
T-shirt: H&M
Jean: Zara
Ayakkabı: Mango

7 yorum:

  1. ayy canım yaa her yazını büyük bi hevesle açıyorum. amaaaaaa ilk işim resimleri incelemek oluyor ve hemen sayfanın sonuna iniyorum, giydiği taktığı herşeyi nerden almış acaba, ben de alıcam diye, hihihi :))) kıskanç mıyım ne :))) şaka tabii bu senin zevkinii beğendiğimden tabii ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sehercim çok tatlısın canım kıskanç değilsin sadece bayansın hepimizde var bu durum, ben de senin gibiyim merak etme ;) Bu arada senin çekiliş hediyen daha yeni kargoya verilmiş, gelmesi 1 ayı bulacak sanırım, gelirse bana haber ver lütfen olur mu :)

      Sil
    2. haklısın canım hepimiz kadınız işte :)) çantam inşallah bayram hediyem olur o zaman geldiğinde zaten ilk işim yayınlamak olur merak etme tatlım,teşekkürler ilgine :)

      Sil
  2. Yüzüğün çok güzelmiş nonim ;)

    YanıtlaSil
  3. yaaani pmsde olup da bu kadar şık olmak...maşallah diyelim darısı başıma diyelim ;))

    YanıtlaSil
  4. Hep pmsli ol nonimmm.. Daha ne diyeyim ;) Mükemmel görünüyorsun, her zamanki gibi.. Maşallah!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...