01 Eylül 2014

Tulum

Aslında bu pazar için çok farklı planlarım vardı ama evdeki hesap çarşıya uymadı, böyle olunca da kendimizi Göztepe Parkı'nın yeşilliğine bıraktık. Bu pazar da geçtiğimiz pazar olduğu gibi tulum giymeyi tercih ettim. Çok uzun boylu olmadığım için (1.67 civarı) bugüne kadar tulumlardan hep uzak duruyordum ama rahatlığı karşısında keşke daha önceden bir şans verseydim demeye başladım :)
Göztepe Parkı bu sefer daha da bir güzelleşmiş göründü gözüme... Parkı dolaşırken acaba Avrupa Yakası'nda bu tarz bir park var mı diye düşündüm, bu konuda tavsiyeleriniz varsa alabilirim...
Fotoğraftaki iki bonus kafayı bulunuz :)
Bu şirin tırtıla bayıldım!
Ama ne yazık ki bir sürü düğüm atılmış olmasına rağmen, ayakkabı bacıklarının bir kısmı çalınmış, neden böyle kendi malımıza zarar vermeye bayılan bir toplumuz inanın çözemiyorum bunu!
"Yeşilliklerden, çiçeklerden meydana gelen bahçe geçici, fakat akıldan meydana gelen gül bahçesi hep yeşil ve güzeldir." Mevlana
Tulum: Sheinside
Çanta: DKNY
Ayakkabı: Shoe & Me
Mutlu bir hafta dilerim hepimize :)

15 yorum:

  1. Çok tatlısınız yine her zamanki gibi :)
    Severek takipteyim.
    Mussssmutlu haftanız olsun, en az minik peri kızınızın güzelliği kadar.

    Sevgiler,
    FK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel yorum böyle, peri kızımla ben çok teşekkür ederiz, sevgilerimizle :)

      Sil
  2. Bir haftasonu şu Göztepe parkına gelip bir ağacın arkasına saklanıp seni gözetleyeceğim:)) Olmadı pardüsö giyip gözlük de takarım... bilmiyorum duruma göre bakacağız artık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda'cığımmm ben de aynısını sen Altınoluk'tayken yapmak istiyorum, sen o güzelim çiçeklerin fotoğraflarını çekerken ben saksıların birinden çıkıp sana ceööö yapmak istiyorum hii hiii :) Keşke yakından görsem seni, bir gün oturup kahve içmek istersen Niloşla ben hazırız canım :)

      Sil
  3. park muhteşem görünüyor,tulumuna dolayısıyla sana diyecek sözüm yok,tek kelimeyle harikasınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Seher'ciğim, öpüyorum kocaman seni!

      Sil
  4. Sevgili Noni çok yorum yazmıyorum ama sanki bir arkadaşım gibi seni ve junıor bonusu takip etmekteyim sureklı.Yazmadan edemedim bu saç sana inanılmaz yakışmış çok modern durmuş çok beğendim maşallah diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Necli, gelen her yorumlar çok değerli benim için, çünkü o değerli zamanınızı ayırıp yazıyorsunuz bunları, bu yüzden içtenlikle teşekkür ettiğimi bilmeni isterim, sevgilerimle... Ay kafanı ütülemedim inşallah hii hii :)

      Sil
  5. Tırtıl şahane bir fikirmiş bayıldım

    YanıtlaSil
  6. saçlar süper olmuş...bir tulumsever olarak tulumunuzu da beğendim.....ama en güzel niiiil..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Evet evet Niloş bir numara her zaman :) Şampiyon belli ikinci ben kihhh kihhhh :)

      Sil
  7. Eskiye dönüp okumaya paha biçilmez.. :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...