10 Ekim 2014

All We Need is Love ♡

Hafta içinin son gününde Blogger Bazaar'da ne giydim postu ile karşınızdayım. O gün için hem rahat olan hem de kimseyle pişti olma riski taşımayan bir elbise seçtim, çok yerinde bir karar oldu. Bu aralar nedense tercihlerim hep kalpli şeylerden yana oluyor, umarım sevgi hayatımızda daha çok yer alır, dünyamızın sevilmeye ihtiyacı var, onu kötü duygulardan arındırabilirsek o zaman çok daha güzel sabahlara uyanırız hep birlikte... Hepinize huzur ve sevgi dolu bir hafta sonu dilerim...
Çanta: Choies
Ayakkabı: Mango

4 yorum:

  1. Uzun sure sonra bambaska bir Noni ile karsilatim. Kisa sac oyle guzel yakismis ki!
    Sevgiler
    Yagmur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hoşgeldin Yağmur :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, evet benim için büyük bir değişim oldu, keşke daha önceden kestirseymişim diyorum şimdi :) Sevgilerimle!

      Sil
  2. Bu vücuda oturmayan hafif bol elbiseleri sevemedim bir türlü.Bel oyuntusunu görmeyi seviyorum.

    Kırmızı çanta ve elbisenin deseninin uyumuna bayıldım.Ve fotoğrfa kalitesi her zamanki gibi çok çok iyi!

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii hii ince olduktan sonra söylediklerine ben de katılıyorum :) Ama ben doğum sonrası göbeğimi hala istediğim kadar eritemedim :(

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...