01 Ekim 2014

Ekim Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Ekim ayına girdiğimize göre yeni çekilişimi başlatabilirim! Yukarıda görmüş olduğunuz, hepsini severek giydiğim giysilerin kaynağı olan Sheinside bir okuyucuma 100 dolar değerinde hediye çeki veriyor! Kazanan kişi hediye çekinin yanında bir de sürpriz bir hediye kazanacak, bunun ne olduğunu ben de bilmiyorum, kargosunu teslim aldığında hediyesini de öğrenmiş olacak :) Eğer şu ana kadar yazdıklarım size cazip geldiyse o zaman çekiliş şartlarına geçebilirim. Katılım şartı çok çok basit, yapmanız gerekenler:

1. Sheinside'a üye olmak,
3. Hangi mail adresinizle siteye üye olduysanız o mail adresini buraya yorum olarak bırakmak.

Bunların hepsi 5 dakikanızı bile almayacaktır, bence denemeye değer ne dersiniz? Bu arada bir not da düşmek isterim Sheinside ürünlerini Çin'den gönderdiği için teslimat süresi uzun sürebilmektedir, çekilişe katılırken lütfen bu ayrıntıyı da aklınızda bulundurun, teşekkürler :)

70 yorum:

  1. Hayat ve Kurabiyesi1/10/14 08:41

    Ne kadar çok istiyorum bu çekilişte adımın çıkmasını :/

    Heyecanla bekliyordum.. iyiki bayram sonunu beklemedin..

    Uzun süredir üyeliğim var..

    Her iki yerde de Esra Sesigüzel olarak adım geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cığım katılımın için çok teşekkürler canım, blogumun daimi takipçisi olduğun için de ayrıca teşekkür ederim :)
      Canım kayıt olduğun mail adresini de yazabilir misin buraya, çok teşekkürler, seni ve o tatlı kıvırcık prensesini öperim!

      Sil
  2. zoitsa59@gmail.com adresiyle üye oldum :)) inşallah olur harika bir hediye noni

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :)

    Ben de kaderkale87@gmail.com mail adresimle siteye üye oldum ! Facebook sayfasını da Kale Kader adıyla beğendim.

    Sanırım çekilişe katıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir ay başlarken ve bayram sevinci ile çekilişin sonucunda adımı görmekten hoşnut olurum.
    Adım dilara irlan diye geçiyor
    MAIL:dilara_1049@hotmail.com
    Sheinsi de üyeliğim var.
    Herkese iyi bayramlar diliyorum. ☺

    YanıtlaSil
  5. Ablacigim mailim: dilarairlan@hotmail.com yanlış yazmışım pardon

    YanıtlaSil
  6. Merhaba =)
    Facebook: https://www.facebook.com/neselizebra
    Mail: neselizebra@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. merhabalar :) altuntas20ozlem@hotmail.com adresiyle üyeyim Özlem Altuntaş adıyla facebook sayfasını beğendim. Şansss benimle olsunnn :D

    YanıtlaSil
  8. Tam bir bayram hediyesi olmus..
    Bir yildir issiz oldugundan vitrinlere kusen bana ilac gibi gelir insallah da gelir :)
    Demetyildirim85@gmail.com
    Facebook idris demet yildirim nakip olarak kullaniyorum..
    Tesekkurler ve bol sans :)

    YanıtlaSil
  9. gayeoymak@yahoo.com adresiyle uye oldum ve begendim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. merhaba, şartlar tamam.
    prhnnc@hotmail.com ile üyeyim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Bende Facebook ta Gamze Özen Ay olarak beğendim. Üye olduğum mail adresimde gamze174@gmail.com

    Şimdiden iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  12. herkese şimdiden mutlu bayramlar ^_^ katılmadan edemedim bu çekilişe; wantthefashion@hotmail.com
    Sevgiler...
    <3

    YanıtlaSil
  13. tabi ki de böyle bir fırsatı kaçıramam Noni :)
    ishagul.us@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Sayende ben zaten üyeyim.
    darla190@hotmail.com
    facebook adım:fatiye aksoy

    Tşk.

    YanıtlaSil
  15. Hepsi çok hoş,belki bunlardan bir kaçı benim olabilir :)
    atolyenarhandmade@gmail.com
    Pınar Figan Köse

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar, zaten üyelik vardı, facebook sayfasını da beğendim. Mailim selinsayaca@gmail.com. Facebook profilim de aynı isimle zaten. Mutlu Ekimler! :)

    YanıtlaSil
  17. elysione@hotmail.com

    duygu kuş

    YanıtlaSil
  18. buna da katılsam ayıp olur mu Noni :)
    tatlibelaela5238@gmail.com ile üye oldum
    kerime altınoluk günaydın adıyla beğendim
    şans yine bana güler miiii :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  19. acelya.erbaycu@yapikredi.com.tr şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  20. Uzunca bir süredir blog dünyasından uzak kalmıştım,hatta cam yüzüklerinin hastası olarak önceki çekilişini kaçırmış olmamın tesellisi bu çekilişi kazanmak olacak :)) herkese bol şans ama en çok bana...
    tulay_kuruoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. gulciny.uzun@gmail.com umarım talihli ben olurum gülçin uzun(yaman uzun)

    YanıtlaSil
  22. süpermiiiş, hadi bakalım inşallah kazanırım:) ozeren@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Tabii ki denemeye değer çok harika bir süpriz bu. Heyecanlandım :)

    sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Herkese boooool şans
    ocakirhavuz@gmail.com
    Çooook isterim:)

    YanıtlaSil
  25. Tam da begendigin bir kaban vardi :)
    denizinkelimeleri@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. nazlican_cayir@hotmail.com adresi ile daha önceden üye olmuştum. Aynı zamanda sayfasını da T.c. Nazlıca Çayır olarak takipteyim. Yine denemeye değer bir çekiliş Noni =))

    YanıtlaSil
  27. peren80@yahoo.com ile üyeyim. facebook sayfasını zaten beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  28. bende varım
    keyfisibel@gmail.com
    sddegirmencioglu@esata.k12.tr

    YanıtlaSil
  29. Yarın dogum günüm.. ve ben şimdi siteden gelen maillere bakarken gördüm bir iki elbise begendim kapattım. buraya girip bunu gordum. Bu benim için bir işaret.
    Evren nooolur duy sesimi!!
    seda016@gmail.com ile üyeyim..

    YanıtlaSil
  30. Herkese selam :)
    Üç seçeneğe de smellthemocha@gmail.com olarak kaydoldum.
    Teşekkürler ve şanslı olan kazansın :)

    YanıtlaSil
  31. Ben de istiyorum...snm76@mynet.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba
    siteye serhatmuruvvet@gmail.com adresiyle üyeyim.
    fbook sayfasını beğendim:
    https://www.facebook.com/serhatmuruvvet.tuncal
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  33. yildiz111@hotmail.com ile üyeyim
    yildizlimakyaj ilede facede beğenmişim

    güzel bir site alışveriş yapmış ve gözümün kaldığı parçalar vardı :)))
    sevgiler
    nonnim

    YanıtlaSil
  34. erensinemm@gmail.com ile uzun suredir uyeyim facebookta da takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  35. merhaba noni,
    yuksel.cetinkaya@hotmail.com ile üye oldum
    face den de bağendim artık gerisi kısmet
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  36. Sibel'cim; en son kırmızı elbisene bayılmıştım:)) Ben de şansımı denemek istedim, esinirlan@hotmail.com Facebook sayfasını da beğendim..Şimdiden iyi bayramlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  37. merhaba, bende tum sartlari yerine getirdim....selvakiraz@gmail.com sevgiyle kalin...

    YanıtlaSil
  38. noniciğim tabii ki bunu da kaçırmamalıyım ve her ay olduğu gibi yine buradayım :))) seher_uu@hotmail.com adresimle üyeliğim vardı canım,sevgilerimle şimdiden mutlu bayramlarrr :))

    YanıtlaSil
  39. Gunaydin,karadagozlem@hotmail.com adresiyle uye oldum ve begendim.
    Tesekkurler...

    YanıtlaSil
  40. Ben de üye olmuştum .. beğenmiştim de..
    gelincika@gmail.com adresimle
    ve kubilay aslı yıldız olarak facede beğendim

    şimdiden iyi bayramlar şeker :)

    YanıtlaSil
  41. hadi bakalım :D

    pinartatlisu@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Merhaba ,
    ergen-f@hotmail.com olarak üye oldum.
    Bloğunuzu uzun süredir zevkle takip ediyorum.
    Bir de ben şansımı deneyeyim dedim.
    Ailenizle birlikte mutlu ve sağlıklı bayramlar geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  43. Bayılarak baktığım tasarımlar var! Kim kazanırsa güle güle giysin şimdiden.
    arzugdk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Merhaba , bu güzel etkinliğe ben de katılıyorum :) nesrincivan_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bir wishlist bile oluşturdum :)

    ozlemd77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. hadi hayırlısı :)
    seylem@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. ben de üye oldum ve beğendim.
    emredilekemirediz@outlook.com

    YanıtlaSil
  48. merhaba, adreferda@gmail.com mailim ile kayıtlıyım

    YanıtlaSil
  49. gizem.tukenmez@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  50. mervenamazci.92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Merhaba,

    Üye olduğum mail adresim:ozgenexa@hotmail.com
    Facebooktan da beğendim.
    Bu arada şimdiden iyi bayramlar :D

    Sevgiler
    Özge

    YanıtlaSil
  52. esrakaan778@hitmail.com mail adresimle uyeyim.Esra Bilgin Kuzucu olarak begendim.Umarim sans guler sibelcim.Sevgilerimle...Esra

    YanıtlaSil
  53. Merhabaaa :))
    btlmrs@gmail.com üye oldum ve beğendim :))
    Ufff ne güzel çekiliş be ;)
    Nil bebişe selamlar .

    YanıtlaSil
  54. bilgenilk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba :) bahcembenimblog@hotmail.com adresim ile siteye uyeyim
    Facebookta https://www.facebook.com/bahcem.benimm hesabı ile begendim
    İyi bayramlar....

    YanıtlaSil
  56. fukukumsu@hotmail.com
    iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  57. merhabalar iyi bayramlara. üyeyim .. mail adresim yaseminkaradagli@gmail.com teşekkür ederim sevgiler.... yasemin

    YanıtlaSil
  58. Merhaba
    aysenurkirbas@gmail.com adresiyle siteye üye oldum facebooktan ayşenur gündoğan adıyla beğendim.
    Bebişime uğur getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  59. Hadi bakalim selinim@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhaba ! engubalkan@gmail.com adresiyle üye oldum :) Sevgiler, Engü

    YanıtlaSil
  61. firmanın sitesine esmaenes@gmail.com adresimle üye oldum
    Facede firmanın sayfasını beğendim
    elim değmişken kampanyayı facede de paylaşayım dedim https://www.facebook.com/esmanur.nur.3/posts/771601862881100 :)
    şansım çok olsun :)
    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Siteye denizevinirdem@gmail.com adresimle üye oldum
    Face de sayfayı beğendim
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  63. Blogunuzu severek takip ediyorum bo.banu@gmail.com mail adresimle üye oldum ve facebook sayfasını beğendim
    İyi bayramlar sevgiler Banu Bodur

    YanıtlaSil
  64. Sevgiler...
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba Noni, mail adresim f.obut@hotmail.com
    Face de sayfayı TC Figen Obut olarak beğendim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  66. Merhaba, adresim gurgozde@gmail.com.

    YanıtlaSil
  67. Merhaba :) jebnem@gmail.com ile üyeyim. Facebook sayfasını beğendim. Teşekkürler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  68. defnearal@hotmail.com :)))) haydi bana gelsin ama daha çok isteyen de olabilir tabe ;))

    YanıtlaSil
  69. merhaba. gamzeaydinoglu@gmail.com üyelik adresim. facebookta ise gamze imren aydınoğlu

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...