27 Kasım 2014

Geldimmmm!

Ben geldimmm :) 1 haftalık bir aranın ardından yine aranızdayım. İzmir tatilimde sevdiklerimle hasret giderdim, boyozundan lor kurabiyesine, Reyhan'ın balka'sından Sevinç'in lavantalı kurabiyesine varana dek tüm tatları lüplettim (benim rejim gitti yine!), tesadüfen karşımıza çıkan bir gemi-müzeyi gezdim (fotoğrafları blogumda ayrıca paylaşacağım), Elfony'ciğim ve Doorstepping ile buluştum, bir de çok sevdiğim bir takıcıyı sizler için fotoğrafladım. Kaldığım son günü saymazsak İzmir'de çok güzel bir hava vardı, ara ara güneş yüzünü gösterdi kemiklerim bayram etti, neyse ki son gün soğudu da aklım kalmadan döndüm İstanbul'a :)
Bırrrr bu ne soğuk! Moskova'nın buz gibi havasını solumuş - hatta burnundaki kıllar dona dona solumuş - biri olarak (eksi 22'yi bile gördü bu beden!) bunu söylemem komik ama ben ütüyommmm! Kihhh kihhh iki yaşında bir bıdıkla  24 saat birarada olunca bebek dili kaçınılmaz oluyor, beni mazur görünüz efenim, inşallah ben de güzel Türkçe'mizi pek yakında ona öğreteceğim yani öyle umuyorum :)
Güzel Türkçe'miz dedikten sonra ardından oversized kaban dersem haklı olarak beni topa tutarsınız di mi :) O yüzden asla öyle bir şey demiyorum ;) Bu kış için bol bir kaban istiyordum, aslında gözüm ne zamandır bu mor kabandaydı ama ben karar verene kadar tükendi :( Ben de ona benzeyen bu gri renkli kabanı seçtim... Ayakkabılarımı da bu son gidişimde Bostanlı'da sevdiğim bir ayakkabıcıdan aldım.
Kırmızı berem ise blog arkadaşım sevgili Cansanat Tasarım'ın el emeği göz nuru! Cansanat Tasarım ile ilk kez Blogger Bazaar'da tanışmıştık. İkinci buluşmamız ise İzmir seyahatim öncesinde Cafe London'da oldu, öğlen molasında kahve içip sohbet ettik tabii Niloş bize izin verdiği müddetce :) Gülünce gözlerinin içi gülen, tatlı Tülay'cığıma bu güzel bere için çok teşekkür ediyorum, ellerine sağlık canım!
Bu arada gelir gelmez saçlarımı kestirdim :) Uçlardaki sarılar gitti, aslında kendi rengime dönmüş oldum ama gözüm pek alışamadı, belki gidip yine uçlarını açtırırım, bakalım hala düşünüyorum, ahh ne olacak benim şu kararsızlığım!
Hem yapmam gereken çok iş var hem de bloguma koymam gereken birçok yazı, ikisi bir arada nasıl olacak bilmiyorum ama en yakın zamanda bu sefer bir sergi yazısında buluşmak dileğiyle diyorum!
Kaban: Sheinside
Elbise: Front Row Shop
Bere: Cansanat Tasarım
Çanta: Zara
Oxford: Park Store (İzmir)

11 yorum:

  1. saçlarına bayıldım..ama uçlardaki sarılar hoş duruyormuş bence
    kabanın güzel . mor kabanda güzelmiş. sevdim.
    izmir de bizim için de boyoz , lor tatlısı yemişsindir inşallah. çok severim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uçlardaki sarılara benim de gözüm alışmış, gidip yine açtırdım :)
      Tatlıları yedim de kiloları aldım bile, göbek yaptım ya nasıl gidecek bilmem :(

      Sil
  2. Hoşgeldin prenses!! Hadi hemen buluşalım!! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet prenses çok özledim seni buluşalımmmmm!

      Sil
  3. Elbisenn çok güzel..
    :) ben de kestirsemmi kestirmesem mi lerdeyim yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Ben neden bu kadar bekledim de yazın başında kestirmedim diye pişman oldum :) Kısanın şekle girmesi çok daha kolay oluyormuş, şimdi birazcık uzayınca yine gidip hemen düzelttirdim ama gaza da getirmek istemem seni içindeki sese kulak ver sen en iyisi canım dinleme beni :)

      Sil
  4. Hoşgelmişsin :) her zamanki gibi harika görünüyorsun ve bere çoook yakışmış,güle güle kullan... Bloğunda paylaşman büyük incelik,bunun için ayrıca teşekkür ederim. Niloş ve sana kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ellerine sağlık, öyle beğenerek kullanıyorum ki! Niloş'unkini de takıyorum ama malum bizimki sıkıntılı olduğu için 2 dakika sürüyor sadece :) İnşallah birkaç hafta içinde soğuğu yiyince hiç çıkarmaması gerektiğini anlayacak hii hii :) Öperim kocaman tatlım!

      Sil
  5. Nonicim sen sheinside dan çok alışveriş yapıyorsun birşey sorsam yardımcı olur musun? Bana bir takip numarası geldi kargoya verilince linke tıkladığımda birsürü kargo firması çıkıyor acaba hangisinden sorgulama yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii yardımcı olurum, ne demek...

      Gelen takip numarası kısa ise (7 harf veya rakamdan oluşuyorsa) o siparişin takip numarası oluyor, bu durumda şu linke tıklamak gerekiyor:

      http://www.sheinside.com/index.php?model=order_track

      Sipariş numarasını (Order Number) girince siparişin dökümü çıkıyor. Eğer çıkan ekranda Shipped yazısı varsa o zaman sipariş kargo edilmiş oluyor, Shipped yazının hemen altında yazan Track linkine tıklayarak kargo takip numarasını bulabilirsin. Takip numarası genelde R harfi ile başlayan ve HK ile biten uzun bir numaradan oluşur.
      R ile başlayan bu numarayı da şu linke tıklayarak yazarsan kargonun hangi gün gönderildiğini ve Türkiye'ye gelip gelmediğini görebilirsin.

      http://212.175.152.3/tr/interaktif/kayitliposta-yd_yeniweb.php

      Bazen bu linke tıklayınca kargo ile ilgili bilgi çıkmayabiliyor, o zaman biraz beklemek gerekiyor çünkü hemen anında sisteme yansımayabiliyor, bir de yabancı ülkelerde yaşanan tatiller de kargonun gecikmesine neden olabiliyor, yurt dışında şimdi Şükran Günü tatili olduğu için kargolarda gecikmeler olabilir.

      Umarım yardımcı olabilmişimdir, sevgiler...

      Sil
    2. Süpersin nonim 😘 çok iyi anladım 💕💕teşekkürler

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...