04 Kasım 2014

Kasım Ayının Sponsorlu Çekilişi

Geçtiğimiz ay sizlerle üstteki Sheinside giysilerimi paylaşmıştım. Geçen gün yurt dışından kargolarım geldi, bir baktım aynı manto ve gömlek bana bakıyor :) Bunları geri göndermek yerine Sheinside ile birlikte bir çekiliş düzenleyip iki okuyucuma hediye etmeye karar verdik. Bence bu çekilişin en güzel tarafı ürünler şu anda bende olduğu için kazanan kişilere hemen kargo edebilecek olmam yani beklemek yok ;) Şu ana kadar okuduklarınız kulağınıza hoş geldi mi? Cevabınız evet ise o zaman bir seçim yapabilirsiniz:

Göğüs: 100cm
Omuz: 38cm
Boy: 82cm
Kol boyu: 59cm
(* Mantonun bedeni XL olarak geçiyor ama kalıbı dar olduğu için Medium-Large gibi düşünebilirsiniz...)

Göğüs: 102cm
Omuz: 39cm
Boy: 86cm
Kol boyu: 59cm
(*Gömlek standart beden)
Manto/gömlek tam benim tarzım, bedeni de bana uyuyor diyorsanız o zaman çekilişe katılmamanız için bir neden yok :) Yapmanız gerekenler:

1. Sheinside'a üye olmak,
3. Hangi mail adresinizle siteye üye olduysanız o mail adresinizi ayrıca manto veya gömlek seçiminizi buraya yorum olarak bırakmak.
1. ve 2. şartı yerine getirmeden direkt yorum bırakanlar ne yazık ki çekilişe dahil edilmeyeceklerdir, bu da sponsorumun sizlerden ricası... Bir önceki çekilişime katıldıysanız zaten bu aşamaları çoktan yerine getirmişsinizdir ;)
Eğer şartları yerine getirir ve şans da sizden yana olursa 1 hafta içinde bu manto veya gömlek sizin de üzerinde olabilir ;) Bu arada iki ürün de paketi hiç açılmadan direkt adresinize gönderilecektir. Sanırım benim aktaracaklarım şimdilik bu kadar, herkese bol şans dilerim!

83 yorum:

  1. hadi bir daha deneyelim :)) bilgenilk@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hangi ürünü seçtin belirtmemişsin, listeye dahil olman için seçim yapman gerekiyor...

      Sil
    2. palto olsun benim olsun:))

      Sil
  2. Ben bu kez katılamayacağım :) hem size daha çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur Hanım çekilişime yine yeni yeniden katılabilirsiniz :) Seçtiğiniz ürünü belirtirseniz sizi dahil ederim sevgilerimle...

      Sil
    2. Ben mantoyu seçiyorum öyleyse :) aysenurkirbas@gmail.com
      sevgiler.. bol şans herkese :))

      Sil
  3. Hayat ve Kurabiyesi4/11/14 10:40

    :D :D :D seçemiyorummm kiiiiiiii ....

    Esra Sesigüzel ile uzun süredir hem facebook hemde net sayfasından üyeliğim mevcut..

    Bedenler uygun ve tercihim paltodan yana ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cığım siteye hangi mail adresinle üye olduysan onu da yazman gerekiyor, firmanın şartı bu canım, öptümmm.

      Sil
    2. Hayat ve Kurabiyesi4/11/14 12:17

      esrasesiguzel@hotmail.com üyelik adresim.. mersi bitanem

      Sil
  4. Facebook'ta Tülay yıldız adıyla beğenmiştim.
    Siteye de nilay.turkolmez@gmail.com adresiyle üyeyim. İnşallah şansım döner ve gömlek benim olur:)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle paltooooo.... bu renk palto çok çok istiyordum..
    sheinside a zaten yine senin sayende üye olmuştum.
    gelincika@gmail.com adresimle
    ve beğenmiştim kubilay-aslı yıldız facebook hesabımla
    dilerim bana çıkaaarrrrr ...eksiğim varsa uyar lütfen
    sevgiler,,

    YanıtlaSil
  6. Günaydın Nonii. Şu mutsuz ve soğuk Ankara gününü senin postun biraz da olsa dağıttı. nazlican_cayir@hotmail.com adresi ile üye olmuştum ve Nazlıcan Çayır adı ile de facebook tan izlemekteyim. teşekkürleeer =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye adını yazabilmem için seçimini de belirtmen gerekiyor canım, sevgiler...

      Sil
    2. aa pardon ben o kısmı atlamışım. gömleği istiyoruum =) teşekkürler Noni.

      Sil
  7. merhaba üye oldum adresim:mukatdes@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürün seçimi belirtmeden yorum bırakanları ne yazık ki çekilişe dahil edemiyorum, seçtiğiniz ürünü de yorum kısmında belirtmeniz gerekiyor, sevgiler...

      Sil
    2. merhaba üye oldum adresim:mukatdes@hotmail.com.Çok pardon seçimimi yapmamışım heralde ikisie cok güzel kararveremememden dolayı :))Son kararım manto ..Teşekkürler..

      Sil
  8. Merhabalar,üye olup,facebook sayfasını beğendim.

    Şans yüzüme gülerse çok mutlu olurum.

    Sevgilerimle,

    czerkinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürün seçimi belirtmeden yorum bırakanları ne yazık ki çekilişe dahil edemiyorum, seçtiğiniz ürünü de yorum kısmında belirtmeniz gerekiyor, sevgiler...

      Sil
  9. zoitsa59@gmail.com // gömlek diyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  10. güzell. ilk yazan mıyım acaba :) egem_d@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ürün seçimini belirtmeden yorum bırakanları ne yazık ki çekilişe dahil edemiyorum, seçtiğiniz ürünü de yorum kısmında belirtmeniz gerekiyor, sevgiler...

      Sil
  11. email: irepcaan@gmail.com ile üyeyim
    facebook sayfasını beğendim: https://www.facebook.com/perihan.u.ince
    tercihim: manto

    YanıtlaSil
  12. buketesra@gmail.com adresiyle üye olmuştum zaten... Tercihim ise gömlekten yana :)

    YanıtlaSil
  13. nonicim merhaba siteye seher_uu@hotmail.com. adresimle üyeydim.
    facebookta seher uslu aydın adıyla beğenmiştim.
    tercihim manto ama umarım bana uyar M bedenim...
    öptüm tatlım :))

    YanıtlaSil
  14. sedahar@hotmail.com adresiyle üyeyim, son 2 sheinside alışverişimden çok memnun kaldım:) facebookta beğendim (Seda Kocabaş) tercihim ise kaban:)

    Seda

    YanıtlaSil
  15. daha önceki aşamaları yapmıştım zaten
    ishagul.us@gmail.com adresiyle üyeyim. montu pek beğendim. ay hadi inşallah :)

    YanıtlaSil
  16. siteye gulsahisciler@gmail.com ile üye oldum
    facebookta gülşah gündoğdu adı ile beğenmiştim
    tercihim gömlek :)
    çekiliş için teşekkürler
    gulsahisciler@gmail.com hesabı mail adresim

    YanıtlaSil
  17. syagci@kmu.edu.tr adresiyle üyeyim, tercihim manto, sizin üstünüzde çok güzel görünüyor, umarım şanslı ben olurum. Sibel Yağcı

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, ben mantoya talibim valla =)
    Gfc: neseli zebra
    Facebook: https://www.facebook.com/neselizebra
    Mail: neselizebra@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. email: betul.aytac@gmail.com
    aynı isimle facebook sayfasını da beğendim
    tercihim ise gömlek...

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Noni,
    Üye oldum, facebook sayfasını da beğendim. Manto tercihim:)
    dyaliman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  21. nazanimzali@gmail.com adresiyle üyeyim tercihim kaban
    https://www.facebook.com/nazan.hgk facebook sayfasını beğendim
    nazan imzalı

    YanıtlaSil
  22. hadi bir kere daha deneyeyim bari şansımı
    elysione@hotmail.com adresiyle üyeyim
    facebookta duygu kuş adıyla beğendim
    tercihim gömlekten yana :))

    YanıtlaSil
  23. merhaba
    siteye serhatmuruvvet@gmail.com mail adresiyle üyeyim.
    fbook sayfasını beğendim:
    https://www.facebook.com/serhatmuruvvet.tuncal
    tercihim manto
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. merhaba sevgili noni
    her iki üründe çok hoş ama ben şansımı palto'dan yana kullanmak istiyorum kısmetse.
    siteye üye oldum facebook sayfasını da beğendim. serminakgumus@yahoo.com olarak sevgili nili öpüyorum
    şimdiden kazanan hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  25. merhaba,
    kabanı çok beğendim.size de çok yakışmış.inşallah benim kısmetimdir:) üye oldugum mail adresi: ebruli1410@gmail.com
    https://www.facebook.com/Sheinside?fref=ts
    herkese bol şans:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  26. gömlek diyorum :)
    tüm aşamalar önceden yapılmıştı
    gulciny.uzun@gmail.com
    kim kazanırsa güle güle giysin :)

    YanıtlaSil
  27. tercihim gömlekten yana =)
    muhlisceyda@hotmail.com
    hadi hayrlısı diyelim =)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Bir aydır gidip gelip o mantoya bakıyordum sonuç olarak manto diyorum :)
    morfinmoss9331@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. gizem.tukenmez@hotmail.com Gömlek benim olabilir mi lütfen :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. merhaba manto istiyorum.Önceki çekilişte üye olmuştum ve sayfayı beğenmiştim halende takipteyim.
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bu seferde şansımı denemezsem çatlarım
    Siteye esmaenes@gmail.com adresimle üye olmuştum face sayfalarını ESMANUR BĞC adıyla beğenmiştim
    Kampanyayı facede paylaştım şansım çok çok çok olsun
    https://www.facebook.com/esmanur.nur.3/posts/787581704616449

    Tamam gömlekte harika ama manto süper :) manto benim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  32. Merhabs noni tekrar şansımı denemek istedim.Tercihim manto.umarim bu kez şans benden yana olur.Sevgilerimle..
    f.obut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. merhaba, peren80@yahoo.com ile üyeyim. Pervin Eren adıyla facebook sayfasını beğenmiştim.
    kazanırsam mantoyu istiyorum.

    YanıtlaSil
  34. Selam
    smellthemocha@gmail.com
    manto benim olsun (:

    YanıtlaSil
  35. Ben de bi şansımı deneyeyim öyleyse Nonim :)

    mintiwall@gmail.com ~ Manto

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Gozde Gurbuz dgngurbuz@gmail.com tercihim gömlek.

    YanıtlaSil
  37. Gömlek çok güzel!

    pinartatlisu@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Tam da palto almayı düşünürken harika oldu çekiliş, şans bana yandan gülerse eğer ben paltoyu isterim. esinirlan@hotmail.com adıyla üye olmuştum. Facebookta Esin Balkan İrlan adıyla beğenmiştim..Sevgiler ve teşekkürler Sibel'cim :)

    YanıtlaSil
  39. merhabalar süpermiş gömlek tercihim üyeyim mail adresim yaseminkaradagli@gmail.com teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  40. ozeren@gmail.com, gömlek olsun:)

    YanıtlaSil
  41. merhaba sevgili noni,
    gömlekten yana şansımı denemek istiyorum. sevgiler,
    aynuraslan_81@yahoo.com

    YanıtlaSil
  42. Noni harikasın bunlar çok güzel hediyeler :)
    Tüm istekleri daha önceden yerine getirmiştim.
    Ben sanırım manto ya göz koydum :D
    mail adresim : sedauzunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Bugün benim doğum günüm belki yine şanslı olurum. Manto benim olabilir misinnn? umranozguner@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. zelihaozturkbal@gmail.com gömlek please :)

    YanıtlaSil
  45. merhaba noni;
    tüm şartlar tamam.
    keyfisibel@gmail.com ve sddegirmencioğlu@esata.k12.tr email adresleriyle...
    her iki seçenekte harika ama gömlek gelsin bana noni hızıyla:))
    herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  46. paltoo :) defnearal@hotmail.com ile üye olmuştum sanki geçen çekilişte :)

    YanıtlaSil
  47. serpil-kar@hotmail.com. manto lütfenn:))

    YanıtlaSil
  48. boz.gunes@gmail.com manto :) bayıldım her ikiside çok güzel ama manto :)

    YanıtlaSil
  49. paltoooo :) tatlibelaela5238@gmail.com üyeyim :)

    YanıtlaSil
  50. Mantoyu seçiyorum. üyelik adresim ise fatmanurakkol@gmail.com. Bu güzel çekiliş ve hediyeler için teşekkürler Nonii :)

    YanıtlaSil
  51. pacozmacozmicoz@hotmail.com :)

    gömlek isterim..çok beğendim.

    YanıtlaSil
  52. Merhaba,
    Facebook Fatiye aksoy ve darla1907@hotmail olarak kayıtlıyım .
    Manto olobilir.Tşk.

    YanıtlaSil
  53. Tercihim gömlekten yana,Facebook Tülay Kuruoğlu ve siteye tulay_kuruoglu@hotmail.com ile kayıttlıyım

    YanıtlaSil
  54. Merhaba, ikisi de birbirinden guzel ama ben gömlek diyorum. erensinemm@gmail.com ile uyeyim facebooktan da begenmistim. Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  55. Merhaba,
    karamangul@hotmail.com adresinden kayıt yaptırdım. Olursa gömlek olsun.
    Gül Aşkın

    YanıtlaSil
  56. merhaba nonnim
    facebook yildizlimakyaj
    yildiz111@hotmail.com olarak üyetim
    paltoyu beğendim:)

    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  57. handegeyik@hotmail ve paltooooo:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  58. Merhaba Noniiim:)

    Zaten çok önceden beri üyeyim:)
    dilarayg@gmail.com ve palto :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  59. Merhaba
    sev_nehir001@hotmail.com olarak üye oldum
    facebook sevilay berçin koyuncu
    Gömlek tercihim :)

    YanıtlaSil
  60. Daha once sartlari yerine getirmistim, belki bu defa gomlegedir kismet. Sevgiler...
    oymakgaye@hotmail.com

    YanıtlaSil
  61. Merhaba Noni serminsirinsoz@hotmail.com adresiyle üye oldum, Facebook'ta Sermin Akçakmak adı ile takip ediyorum. (Şirinsöz evlenmeden önceki soyadım ;) ) Tercihimi bende paltodan yana kullanıyorum. Teşekkürler Noni, seni takip etmek bana çok mutluluk veriyor

    YanıtlaSil
  62. mumandbabyanddady@gmail.com
    Ben gömleği seçiyorum facebook ergin ertop şansımızı bir kez daha deneyelim

    YanıtlaSil
  63. Merhaba :) Paltoyu cok begendim, belki de benim olur ;) Siteye ebrunazire@hotmail.com adresiyle uye oldum. Facebook sayfamdan begendim. Herkese bol şans.. Ebru Kamçi

    YanıtlaSil
  64. Merhaba
    https://www.facebook.com/Sheinside?fref=nf

    http://www.sheinside.com/index.php?model=account

    fehimealis@hotmail.com.

    palto benim olursa süper olur:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  65. Palto ve ben çok yakışırız bence :)

    beğeni ve üyelik tamam ..

    Bol şans

    stavasoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Merhaba Manto olabilir. Dilara_1049@hotmail.com mailm

    YanıtlaSil
  67. Merhaba,

    Gömleğe talibim.

    Kayıtlı mail adresim: ozgenexa@hotmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  68. ekasap53@gmail.com olarak kayıtlıyım .facebook hesabını beğenmiştim. seçimim palto.teşekkürler

    YanıtlaSil
  69. hsenginoz@hotmail.com Palto. Neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  70. merhaba,

    seçimim gömlekten yana :) sezginburcu@yahoo.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...