14 Kasım 2014

Toz Pembe

Bugün valiz hazırlama günüm, yarın Nil'imle birlikte İzmir'e doğru uçuyoruz. Araya biraz zaman girince İzmir'i özellikle Bostanlı'yı özlediğimi farkettim. İstanbul'a da haksızlık etmek istemem ama İzmir'e gidince dünyayı daha toz pembe görüyorum bu yüzden bu kısa ziyaretler bana her zaman çok iyi geliyor. Umarım bu sefer de hava yine benden yana olur ;) Bu arada hazır valiz yapıyorken İzmir'lilere bir danışmak isterim; bu havalarda en iyi ne gider acaba? Manto ile deri ceket arasında kararsız kaldım, bana yardımcı olursanız sevinirim :)

Kendime not: Saçların çok kabarmaya başladı, dönünce kuaföre gitmeyi unutma!!!
Manto: Sheinside
Bluz: Zara
Jean: Topshop
Kolye: H&M
Çanta: Six
Oxford: Studio Rain

7 yorum:

  1. Deri ceket üzerine kocaman bir atkı.

    İyi eğlenceler.Bizim için de gezin güzel İzmir'i.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deri ceketimi hazırladım, valize de kedili atkımı attım, çok teşekkürler, sevgiler :)

      Sil
  2. İzmir' e gitmeyeli yıllar oldu....
    mutlu gezmeler

    YanıtlaSil
  3. Bostanlı'dan bildiriyorum; manto çok gelir, deri ceket iyidir,hele de öğle güneşi altında Güzel sanatlar parkında:))))ama bir şemsiye de çanta bulunsa fena olmaz
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy en sevdiğim park, Nil de bayılıyor oraya, parkta iki kıvırcık görürseniz bilin ki onlar biziz :) Şemsiye almak da iyi fikir, çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  4. Havalar çok güzel deri çeket yeter izmirden sevgiler....

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...