11 Kasım 2014

Veee...

Ayyy laptop'ım arızalanır gibi oldu küçük çaplı bir kriz geçirip yine aranıza geri geldim :P Şu anda da biraz hafiften tırsarak bu postu yazıyorum umarım kapanıp beni yarı yolda bırakmaz! Çektiğim bir sürü sergi fotoğrafları duruyordu içinde, bir daha açılmasaydı valla en çok o fotoğrafların gitmesine üzülürdüm. Hepsini başka bir yere yedekleyip derin bir oh çektikten sonra çekiliş sonucuna geçebilirim şimdi :)
Şartları yerine getiren 69 kişi arasında;
Mantonun talihlisi 34. sıradaki sevgili "mintiwall" oldu, soğuk kış günlerine hazırlandığımız şu günlerde sımsıcak sarmalasın yeni mantosu mintiwall'u :)

Gömlek ise 52. sırada yorum bırakan sevgili "Cansanat Tasarım"ın oldu, giydikçe beni hatırlasın sevgili Tülay :)
Göstermiş olduğunuz ilgi ve katılımınız için hepinize teşekkür ederim. Aralık ayı çekilişimde buluşmak dileğiyle! 

10 yorum:

  1. manto ve gömleği kazanan arkadaşları tebrik ediyorum..güle güle, güzel günlerde giysinler..bana kısmet değilmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, inşallah başka çekilişte kısmet olur, sevgiler...

      Sil
  2. tebrikler güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazananlar adına teşekkür ederim Ayşenur'cuğum, sevgiler...

      Sil
  3. şaşkın ve mutluyum :) teşekkürler sevgili Noni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu günlerde giy canım, öperim kocaman!

      Sil
  4. tebrikler,kazanan arkadaşlara hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Çok mutlu oldum çok,teşekkürler Noni,thank you Sheinside

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mantonun üstüne tam olmasına çok sevindim canım :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...