27 Ocak 2015

Gül ❁

Nihayet yüzümde güller açmaya başladı! Burayı çok boşladım farkındayım ama Niloşumun şu alerjik durumu canımı o kadar sıktı ki içimden bilgisayarımı açmak dahi gelmedi. Bir de aksilikler hep üst üste geldi, 2015 geldiğinden beri beni bir güzel tokatlayıp duruyor anlayacağınız :) Bu sıkıntılı günleri kurabiye ve cupcake yaparak atlatmaya çalıştım, gören de beni pastane açacak zanneder :P Yaptıklarımın hepsini sevdiklerime hediye ettim, şeker hamuruyla oynamak, krema çırpmak ve yaptıklarımı yiyenlerin yüzlerindeki ifadeyi çözmeye çalışmak bana eğlenceli geldi doğrusu ;) Baktım kendi çapımda eğleniyorum, keyif aldığım bu uğraşı daha iyi hale getiriyim dedim ve Tiktuk Atölye'nin kurabiye kursuna kaydımı yaptırdım, 28 Şubatı iple çekiyorum şimdi! Bir de yaptıkları işlere hayranlıkla baktığım Atölye 1040 ile görüşmeler yaptım, bir aksilik çıkmazsa haftaya orada seramik dersine başlıyorum. Bu kadar hamur ve çamur yoğurduktan sonra hala daha gergin olursam beni bir rehabilite merkezine kapatırsınız artık hahahhaha :)
Hazır yüzümde güller açıyorken güllü bir kazak da beni açar dedim ve hafta sonu bu yeni kazağımı giydim. Her gören kim ördü diye sordu :)
Gül'ümseten bir gün dilerim hepimize!
Kazak: Sheinside
Jean: Stradivarius
Botlar: Pull & Bear

15 yorum:

  1. Sevgili Noni ; bazen böyle oluyor işte, her şey üst üste geliyor ve ''Bitsin artık şu aksilikler, bu yılı hiç sevmedim, bi gitsin başımdan . '' dediğimiz oluyor. Umarım 2015'in huysuzluğu bir an önce biter senin için. Hamur ve çamur kesinlikle harika fikirler, yüzünü daha da güldüreceğine eminim. Nil'in allerjik durumları da geçicidir umarım. Kazağın çok yakışmış, o kazaktaki gül gibi geçsin 2015... Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelinciğim ne güzel yazmışsın moral oldu bana çok teşekkürler canım, Şubat'ta 1 haftalığına İzmire geliyoruz keşke bu sefer tanışma şansımız olsa ne güzel olur :) Öpüyorum canım!

      Sil
    2. 1 Şubattan sonra en uygun zamanda tanışmak isterim, telefonun var bende ( çekiliş vesilesiyle ) , inşallah plan dışı bir durum çıkmaz ve görüşebiliriz...

      Sil
  2. yaşadığınız aksilikleri unutturacak güzellikler diliyorum ben de :)
    sevgiler, aynur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgili Aynur, ben de aynısını diliyorum :) Sevgilerimle...

      Sil
  3. inşallah geçer alerjik durumu.benim kızım da da var alerjik öksürük.geçen kışı ventolin makinasıyla geçirdik.tüylü oyuncaklarını yatarken kaldırıyoruz.halısı tüysüz.minnoş odasına girmediği için sorun olmuyor.uyurken yanında olmasın dedi doktorumuz.yazın rahatlıyor.kışın kusana kadar öksürüyor.bu kış daha rahat sayılırız.inşallah 2015 bundan sonra daha iyi geçer.2014 de benim için kötüydü.geldi mi arka arkaya geliyor.bu arada kazağa bayıldım.çok yakışmış size de.güle güle giyin:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kıyamam ben kızınıza, çok geçmiş olsun size de, çocuklar hep iyi olsunlar... Bizimki deterjan alerjisi gibi görünüyor, biz de tüylü oyuncakları uyku esnasında vermiyoruz, Miso ile hiç sorun yaşamadı, inşallah hiçbir zaman da yaşamaz, şimdi kontrol altına aldık gibi görünüyor ama zor bir şeymiş bu insan kendisini devamlı diken üstünde hissediyor acaba yine kızaracak mı yine alerji çıkacak mı diye :( Size de Allah kolaylık versin diyorum inşallah yaşı büyüdükçe zamanla ortadan kalkar bu durum. 2015 hepimiz için harika bir yıl olsun inşallah! Sevgilerimle...

      Sil
  4. Merhaba, ulaşabileceğim bir mail adresiniz var mıdır? İlk yaş tablolarından istiyordum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz yanlış kişiye mesaj yazdınız sanırım :)

      Sil
  5. her zamanki gibi gül gibi yüzün, gülüşün... sıkıntılar geçsin gitsin üzerinizden hızla inşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim, 2015 hepimiz için mutlu en başta sağlıklı geçsin, öperim kocaman...

      Sil
  6. Hep gül Noniciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Hepimiz gülelim, sıkıntılar olmasın hiç...

      Sil
  7. merhaba
    seramik kursuna gittiniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba maalesef hala başlayamadım, hafta içi atölye doluydu, hafta sonu yer açıktı ama bizim şehir dışı planlarımız çakışınca başka bir aya kaldı ne yazık ki :( İnşallah Nisan ortası gibi gidebilirim, tabii hala yer kaldıysa :(

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...