08 Şubat 2015

İzmir & La Cigale

Kasım ayında İzmir'e geldiğimde limonata gibi bir hava karşılamıştı bizi... Kış güneşinin tadını doya doya çıkarmıştık. Annemle Bostanlı'da yürüyüş yapıp, balıkçıları fotoğraflayıp, Alsancak’ta Fransız Kültür Merkezi bahçesinde yer alan La Cigale'de oturup çok keyifli bir öğle yemeği yemiştik. Hava durumunun İzmir için bile kar yağışını gösterdiği şu günlerde bu kadar güzel bir hava beklemiyorum elbette... Bu sebeple bavulum boğazlı kazaklarla dolu! Ama Kasım ayında çektiğim bu iç açıcı fotoğraflarla hiç olmasa içimizde güneşin açmasını istedim :) Hepinize keyifli bir pazar dilerim!

4 yorum:

  1. Sevgili Sibel ; çok güzel fotograflar çekmişsin. La Cigale'de çarşamba ve cumartesi günleri akşam canlı müzik de oluyor. Ortama çok yakışan caz müzik yapıyorlar. Havalar bu hafta için maalesef İzmir'de de soğuk olacak. Çok daha güzel havalarda yine bir Alsancak, La Cigale ya da Midyeli keyfi yaşaman dileğimle... Pelin / İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğin için çok teşekkürler canım, canlı müzik olduğunu bilmiyordum, bir başka gelişimde prensimle caz keyfi yapıyım o halde :) Sevgilerimle...

      Sil
  2. Fotoğraflar şahane noni, içim açıldı. Fotoğraflar için fotoğraf düzenleyici kullanıyor musun yoksa ham halleri mi bunlar, öğrenebilir miyiiim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, beğenmene mutlu oldum :) Burdaki fotoğraflarda fazla editing yapmadım, çoğu orjinal hali ama makinem eskidi bazen renkler soluk çıkabiliyor, biraz renklendirme yapıyorum o zaman :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...