11 Şubat 2015

Little Garden

Yeni yılda hediye telaşları içindeyken, elim nedense kazak, bere, atkı gibi giyim eşyalarına gitmedi, artık sevdiklerime farklı bir hediye sunmak istediğime karar verdim. Tam bu düşünceler içinde instagramda ordan oraya zıplarken karşıma Little Garden çıktı. Farklı sukulentlerden oluşan bu minik bahçeler tam olarak aradığım şeydi! Bunu yazarken çok ciddiyim; o günden beri artık sevdiklerime ne hediye alsam diye düşünmüyorum :)
Little Garden üç üniversite öğrencisi tarafından kurulmuş, instagram üzerinden sipariş alıyorlar, istediğiniz ebatlarda (cam fanus veya saksıda) sukulentlerinizi sizler için hazırlıyorlar. Tavşan, sincap, geyik gibi çeşitli hayvanlar veya minik insanlar mutlaka her bahçede yer alıyor.
Kaktüs familyasından olan sukulentin tam olarak ne olduğunu merak ediyorsanız;
* Sukulentler yapraklarına, yaprak saplarına, gövdeye ve köklerine su toplayabilen bir bitkidir. Kalın ve etli yaprakları çoğu zaman mumsal ince bir tabaka ile veya çok ince tüycüklerle kaplıdır ki bu bitkinin içindeki suyun çabuk buharlaşmasını önler. Sukulentler sıcak ülkelerin yerli bitkileri olduğu için soğuğa karşı çok duyarlıdırlar ve çok çabuk olumsuz etkilenirler. Üretilmesi yaprak ve dalcık çeliklemesinden olur ve çok kolay kök salar. İlkbaharda gelişme başlangıcında bol su, kışın dinlenme döneminde saksı toprağı hafif nemli tutulmalıdır. Saksı değiştirme gerektikçe (kök sararması durumunda) 2-3 yılda yapılmalıdır. Saksı değiştirilirken bitkinin fazla hırpalanmamasına özen gösterilmelidir. (*Kaynak: www.agaclar.net)
Sincapları çok seven canım Evom'a doğum günü için bu saksıyı hazırlattım :)
Doğa aşığı anneme yaptırdığım mini bahçede kalpli kaktüs kullanıldı. Saksısı da ağaç gövdesinden kalp şeklinde oldu...
Paketlemesi de ayrı güzel :)
Siz de kendi bahçenizi hazırlatmak veya hediye olarak almak isterseniz instagram hesapları üzerinden Little Garden'a ulaşabilirsiniz.

11 yorum:

  1. bayıldım bunlara.. hesabi inceleyecegim hemen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunlar dışında da çok şirin şeyler var instagram hesaplarında :)

      Sil
  2. Cok begendim, ne sirin seyler onlar oyleee :) paketlenmesi super de kargodan nasil geliyo bu narin seyler, dagilmaz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elden teslim ediyorlar canım çok hassas oldukları için kargo edilemiyor...

      Sil
  3. benm maalesef instagram hesabım yok nasıl ulaşabiliirm acaba onlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nonim77@yahoo.com adresime mail atarsanız size telefon numaralarını verebilirim, whatssup üzerinden de kendileriyle iletişime geçebilirsiniz...

      Sil
  4. Harika görünüyor! Bana hediye edilse ne kadar çok mutlu olacağımı düşündüm bir an:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hediye ettiğim herkes gerçekten çok mutlu oldu, hiçbirinin aklından böyle bir hediye almak geçmediği için de çok şaşırdılar :)

      Sil
  5. bayıldım valla, ben de hemen bakıyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben de bayıldım bunlara. Yurt odasında yetiştirmelik bitki ve özellikle sukkulent arıyordum, bunlar tam istediğim gibi. Hemen sipariş vereceğim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum sukulentlere... Pinterest'ten esinlenip ben de küçük bir terrarium yapmıştım bir süre önce. Ama bunlar çok daha güzel olmuş. Harikaaa:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...