09 Şubat 2015

Sheinside Çekilişi !!!


Ayyy bu ne hava! Dün gök delindi sanki, İzmir havasıyla ilk defa şaşırttı beni! Neyse havaları bırakıyım da söz verdiğim gibi çekilişimi başlatıyım bir an önce... Sponsorum Sheinside bir okuyucuma $50 değerinde hediye çeki veriyor!


(Siyah rengini burada giymiştim)

Listelediğim bu giysilerin hepsi 50 doların altında... Ayrıca;
Bütün kış üzerimden çıkarmadığım gri kabanım,
Severek giydiğim gömlek elbisem,
Kahve mantom ve içindeki desenli gömleğim de halen stoklarda yer alan giysilerden... Tabii bunlar dışında da sitede birçok seçenek bulunuyor, karar sizin ;)

Şu ana kadar paylaştıklarım size cazip geldiyse o zaman çekilişe katılmamanız için bir neden göremiyorum :) Şartlarımız:

1. Sheinside'a üye olmak: www.sheinside.com/login_register.php
2. Sheinside'ın facebook sayfasını beğenmek: www.facebook.com/Sheinside
3. Sheinside'a hangi mail adresinizle üye olduysanız o mail adresinizi buraya yorum olarak bırakmak.

Sheinside'a üye olmanız çok önemli çünkü kazananın hediye çeki orada yer alan hesabına tanımlanacaktır. Bu yüzden yorum bırakırken bu mail adresinizi belirtmeyi unutmayın! Kazananı yine blogumda yayınlayacağım. Bol şans dilerim!

68 yorum:

  1. Hava nasıl olursa olsun senin havan güzel olsun canım benim :) Bu çekilişi kaçırmak istemedim, esinirlan@hotmail.com adresimle üye olmuştum. Size iyi tatiller güzeller...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, yine harika bir çekiliş. bernasagun@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. bir kez daha şansımı denemek istedim :) yakında arkadaşımın düğünü olacak çünkü :)
    tatlibelaela5238@gmail.com ile üyeyim sheinsideye.. sayfaları çok önce beğenmiştim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hayat ve Kurabiyesi9/2/15 11:47

    Nonimm güzellik abidemm.. Ayın 11 doğum günüm acaba Sheinside yetkilileri duyarmı beni :) herbir seçtiğine bayıldım..
    Bol şans bana hep bana hep bana :D

    Sevgiler

    Tc Esra Sesigüzel ile facebooktan beğenmiştim çoook vakit önce
    esrasesiguzel@hotmail.com ile de üyeliğim aktif halde bekliyor :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba

    http://www.sheinside.com/index.php?model=account

    https://www.facebook.com/SheInside

    fehimealis@hotmail.com

    bütün ürünler birbirinden güzel.umarım şans bu kez benden yana olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. gunnurgediz@hotmail.com.tr
    siyah kaban ve mavi monta bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar Noni, tesekkurler çekilis için.
    Sheinside uyeyim ve face sayfasini da onceden begenmistim zaten.
    asulti2000@yahoo.fr adresi ile uyeyim.
    Guzel geçsin haftaniz

    YanıtlaSil
  8. merhaba :)
    blogunu gfc g+ ayse gul adıyla takipteyim
    sheinside sitesine de ayse gul adıyla kayıtlıyım
    fakat facebook hesabım yok sayılırsa artık
    aysegul574331@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba nonnim ben isterim üyeyim zaten:)
    Yildiz111@hotmail.com mail adresi ile facedende yildizlimakyaj olRak beğenmiştim

    Sevgilerimle
    Yildiz

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, bir önceki posttaki hırkaya bayıldım =)
    Bu sefer bana çıksa süper olur o nedenle :)
    sheinside üyelik: neselizebra@gmail.com
    facebook profili:https://www.facebook.com/neselizebra

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    dilara_1049@hotmail.com siyah mont çok hoş herkese bol şans. ..☺

    YanıtlaSil
  12. Katıldım :) umarım kazanırım.
    denizinkelimeleri@gmail.com

    Sevgiler,
    Deniz

    YanıtlaSil
  13. irepcaan@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Blogunuzu sevgili dostum Esin İrlan'ın tavsiyesiyle öğrendim.. Harika bir enerjiniz var :)) Artık takipteyim sizi <3 Bu arada doğum günüm de 18 Şubat ;)) Sevgiyleee <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailimi unutmuşum :)) (goncayoldas@gmail.com) Sevgiyleee ;))

      Sil
  15. merhaba canım Sheinside üyeliğim seher_uu@hotmail.com adresiyle mevcut.
    facebook sayfasını da seher uslu aydın adıyla beğenmştim.

    YanıtlaSil
  16. nazlican_cayir@hotmail.com adresiyle kayıtlıyım.

    teşekkürleer, sevgileer =)

    YanıtlaSil
  17. Bu sefer eminim!
    Seda016@gmail.com'la uyeyim, facebooktanda begendim bile :)

    YanıtlaSil
  18. merhaba :)
    daha önceki şansımdan olsun lütfen :)
    aysenurkirbas@gmail.com adresiyle üyeyim
    ayşenur gündoğan adıyla facebooka kayıtlıyım... iyi şanslar.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba, şans benim olsun ve çook mutlu olayım.. :)
    siteye ist.fb.07@gmail.com mail adresimle üyeyim..
    facebook sayfasını sevtap şeyda olarak beğendim..
    sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  20. Merhaba
    Gozde Gurbuz facebook
    Sheinsidea gurgozde@gmail.com ile yeyim😊

    YanıtlaSil
  21. merhaba umarım bana çıkar artık mihribanmutlu@hotmail.com adresiyle uyeyim siteye, facebookta beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Offff süper heyecanla bekliyorum. belkis.kirkan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Selamlar :)
    Gizem Tükenmez
    gizem.tukenmez@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,
    Siteye üyeyim, Facebook sayfasını Özlem Karataş adıyla beğendim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  25. merhaba nazanimzali@gmail.com adresimle üyeyim
    sayfayı nazan arslan imzalı olarak beğendim
    https://www.facebook.com/nazan.arslanimzali

    YanıtlaSil
  26. Merhabalar,
    üyeyim zaten. gelincika@gmail.com adresimle
    aslı güzel yıldız
    facebook Kubilay-aslı yıldız olarak beğendim
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  27. sheinside severiz :) hiçadetim değildir ama dayanamadım buna bak:) fulya.coban@gmail.com ay hadi inşaalla :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba,
    (pinar1301@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba irmaksaf@gmail.com adresi ile kayıt yaptırdım. Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  30. merhaba
    ppelin.77@hotmail.com üye oldum
    pelin demiral facebook sayfasını begendim
    https://www.facebook.com/987654321damla

    YanıtlaSil
  31. Merhaba,
    Facebook sayfasını buket şengerze taman olarak beğendim, siteye üyeyim.
    bukettaman@gmail.com Umarım bu defa bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  32. eince@hotmail.fr ile üyeyim.

    YanıtlaSil
  33. Mrb, reyhanlahersey@gmail.com ile üyeyim, facede reyhanlahersey reyhane olarak ekledim..

    YanıtlaSil
  34. Merhaba,
    hlya.hlya.sen@gmail.com olarak kayıt oldum, sevgilerr

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar,
    Siteye buketesra@gmail.com olarak üyeydim zaten, facebook sayfaları ise halihazırda beğenilmişti :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  36. Merhaba:) https://www.facebook.com/bahcem.benimm hesabim ile sayfayi begendim
    Siteye bahcembenimblog@hotmail.com mail adresimle üyeyim

    Sevgiler...^_^

    YanıtlaSil
  37. Islemlerim 3u de tamam Nonim. Herkese bol sans... qumania @ gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Merhaba,
    Facebook sayfasını Süreyya Ünal olarak beğendim, siteye üyeyim.
    sureyya_unal@hotmail.com.... inşallah bu defa bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  39. Merhaba,
    zsonmezalp@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  40. facebook sayfasını beğendim.
    email: peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  41. ayseyildiz@uludag.edu.tr
    sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  42. sheinside'e elysione@hotmail.com mail adresimle üyeyim

    Facebookta duygu kuş adıyla beğendim..

    YanıtlaSil
  43. Bu sefer o çiçekli gömlek benim olsa:) nilay.turkolmez@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. hadi bir kez daha deneyelim bakalım :) bilgenilk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bu sefer benim olsun☺️
    dilarayg@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. berna ergen12/2/15 15:39

    Bu sefer şans bana gülsün:) berna_torunn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Harika bir çekiliş olmuş Noni :)

    YanıtlaSil
  48. erensinemm@gmail.com
    sansimi denemek istiyorummmm

    YanıtlaSil
  49. Hiç bana çıkmaz hep bikerecik çıksın isterim :) dileekisleek@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. gokyuzu@ttmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. gayeoymak@yahoo.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  52. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. gulsahisciler@gmail.com
    gülşah gündoğdu ile facebook sayfasını beğendim :)

    YanıtlaSil
  54. draysegulcomert@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Merhaba,

    Sheinside a üyelik mailim ve Facebook'a kayıtlı adresim aynı.

    ozgenexa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. nurdantekin@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  57. Merhaba,
    selda0785@hotmail.com
    Bol şans...

    YanıtlaSil
  58. Merhaba
    karadagozlem@hotmail.com
    Sevgiler,..

    YanıtlaSil
  59. Üyeyim ve beğenmiştim:)))
    seha45@mynet.com

    YanıtlaSil
  60. merhaba
    üyeyim ve beğendim
    xing42@mynet.com
    tugba aydogdu

    YanıtlaSil
  61. selam üyeyim beğendim fesllgen@hotmail.com
    sevgi

    YanıtlaSil
  62. noniiiii süpersin
    counselor019@gmail.com adresiyle daha önce üye olmuştum
    facebook kullanmıyorum katılımımı kabul eder misin acep böyle ????

    YanıtlaSil
  63. merhaba esen.alpan@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  64. sevgiler. kesin70@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. bitmedi inşallah :) gokceozyilmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...